Advertentie | |
|
![]() |
|
Ook in het menu kon je weinig veranderen? Hmm, beetje vreemd maar het zou kunnen natuurlijk. Hoeft ook geen groot probleem te zijn als de camera al goede voorgeprogrammeerde instellingen heeft voor verschillende omstandigheden. Misschien nog iets beter zoeken.
![]() Nog een tip, de Canon Powershot S2 (http://www.vergelijk.nl/digitale_cam.../powershot_s2/) zit binnen je budget en het is een redelijk proffesioneel model waar ik al prachtige foto's van heb gezien.
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
[QUOTE]Paranoide schreef op 24-12-2006 @ 20:52 : (Volgens mij is het een vaak voorkomend 'probleem', dat als je een foto maakt met de flits hij te overbelicht/scherp wordt, dus dat teveel dingen scherp zichtbaar zijn in plaats van één ding dat je op de foto wilde. En zonder flits wordt het te bewogen of teveel in oranje/gele tonen.) om hem niet te bewegen kan je em op een statief zetten of je iso omhoog gooien.. met de witbalans kan je zorgen dat de kleuren blijven zoals ze zijn.. om bepaalde dingen alleen scherp te krijgen ipv alles scherp denk k toch eerder aan spiegelreflex, maar als je digitaal wil wordt dat wel duur.. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Dat een statief handig is weet ik ook wel, ja. Maar het ging me dus inderdaad om dingen als iso, witbalans en andere instellingen die ik nodig zou kunnen hebben. Inmiddels heb ik ze op de camera die ik noemde gevonden, hoera ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Hoe bevalt'ie je anders? |
![]() |
||
Verwijderd