Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar idd, beetje vreemd om eerst een in frituurvet gebakken product te kopen en je dan opeens af te vragen of het wel gezond is. Denk zelf eens na.
||
Citaat:
![]() Maar het zijn idd goede vetten ![]() Hoe vetter de vis hoe beter ![]() Natuurlijk niet hoe vetter van de frituur hoe beter ![]() Teveel smileys.. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Tenzij je het hebt over het caloriepercentage dat het vet uit de vis levert, dan zou het misschien kunnen, daar weet ik niets vanaf, maar dat vind ik ook niet relevant. |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
![]() Maar haring en makreel zijn op z'n best als ze wat vetter zijn. Volgens mij is een makreel met 7% vet niet te vreten.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Je kunt ook eens kijken voor gestoomde/gerookte makreel, vind ik ook erg goed te eten en een stuk beter dan uit een blikje op olie ![]() Je moet ze alleen nog wel een beetje schoonmaken (kop en vel zitten er nog aan). Je kunt ze ook in filets krijgen, maar die zijn een stuk duurder. Voor zo'n hele vis betaal je iets van 2,50. Voor filets meestal ook zoiets, maar dan heb je een stuk minder natuurlijk (2 van die dingen uit 1 vis plus wat restjes) ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |