Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik mis vooral het gezin. Mn zusje en ik kunnen al altijd supergoed met elkaar opschieten. Mn ouders en ik hebben ook nooit problemen gehad ofzo met elkaar...we zijn gewoon nogal close met zn allen thuis. Het 'kind' zijn mis ik niet echt, ik vind het heerlijk om alles zelf te mogen weten. Ik ben vorige week 17 geworden en mensen denken vaak dat ik niet volwassen genoeg ben om op mezelf te wonen maar dat ben ik wel hoor. Pas sinds een maand woon ik op kamers ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Heimwee is een stressreactie op het verlaten van huis, het is een natuurlijke reactie op het verlaten van de vertrouwde omgeving. Om zo goed mogelijk om te gaan met heimwee zijn er twee dingen van belang: het opbouwen van een nieuw leven in je nieuwe omgeving en je oude leven loslaten. De beste remedie tegen heimwee is zo snel mogelijk contacten leggen in je nieuwe omgeving. Op die manier voel je je niet meer alleen. Je merkt dat je met de nieuwe mensen om je heen weer dingen op kunt pakken die vroeger ook belangrijk voor je waren (zoals uitgaan, sport en hobby's). Bovenstaande tips vond ik na wat googlewerk.. iig succes,
||
![]() |
Die tips had k ook gevonden ja
![]() ![]() Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Bedankt allemaal!
Citaat:
![]() |
Advertentie |