Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-01-2007, 16:41
Zylverstar
Avatar van Zylverstar
Zylverstar is offline
Hallo! Een week geleden een tft monitor besteld, de Samsung 931C. Prachtig ding. Nu heb ik een probleem, namelijk dat hij uitvalt na enkele seconden. De stroomkabel en beelschermkabel zijn goed aangesloten, hij geeft ook wel eventjes beeld maar vervolgens zwart scherm. Ook komt er in het begin een blokje dat knippert: Analog/Digital, ik heb de witte kabel aangesloten, digital, maar ook als ik de blauwe aansluit doet hij het niet. Alle combinaties geprobeerd, drivers geinstalleerd, maar niets... Iemand enig idee wat ik fout kan doen? Of wat er mis kan zijn?Alvorens ik Samsung of de dealer ga contacten?
Alvast bedankt!
__________________
Get a life or die trying!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-01-2007, 19:18
]{ing
Avatar van ]{ing
]{ing is offline
Al een andere monitor geprobeerd op je pc? Kan een probleem met de pc zijn en niet het scherm. Op zich moet het scherm gewoon input accepteren anders is het stuk ben ik bang.
Met citaat reageren
Oud 28-01-2007, 21:25
Verwijderd
Citaat:
Zylverstar schreef op 25-01-2007 @ 17:41 :
Hallo! Een week geleden een tft monitor besteld, de Samsung 931C. Prachtig ding. Nu heb ik een probleem, namelijk dat hij uitvalt na enkele seconden. De stroomkabel en beelschermkabel zijn goed aangesloten, hij geeft ook wel eventjes beeld maar vervolgens zwart scherm. Ook komt er in het begin een blokje dat knippert: Analog/Digital, ik heb de witte kabel aangesloten, digital, maar ook als ik de blauwe aansluit doet hij het niet. Alle combinaties geprobeerd, drivers geinstalleerd, maar niets... Iemand enig idee wat ik fout kan doen? Of wat er mis kan zijn?Alvorens ik Samsung of de dealer ga contacten?
Alvast bedankt!
Heb ik ook gehad met mijn LG L194WT sloot ik aan als 2e scherm naast mijn huidige L194WT, en die ging aan.. 2 sec beeld en daarna niks meer doen.. telkens weer..
is gewoon stuk, fabricage fout, terugsturen!
Met citaat reageren
Oud 29-01-2007, 09:45
]{ing
Avatar van ]{ing
]{ing is offline
Had dan ook Eizo gekocht
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Software & Hardware Harde schijf, voordeel van partities
Verwijderd
13 24-09-2007 21:09
Software & Hardware [Advies] Nieuwe Monitor
Verwijderd
41 01-09-2006 23:09
Games fps drops
dingokoning
15 12-05-2003 15:58


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:49.