Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Schilderen en tekenen in het algemeen hebben inderdaad geen regels. Als je expliciet een realist bent, een expressionist enz, dan weer wel. Maar dichten is gebaseerd op taal. Taal staat vast, in woordenboeken, groene boekjes en grammatica. Als je met taal wil spelen, moet je die regels gewoon kennen. Taal is een communicatiemedium en moet dus vastgelegd zijn. ztell je foor tat we allemaal aleen soude sgrijve wat we hore? Iedereen zou een andere schrijfwijze hebben. En dan nog, als je daarmee wil spelen, ga je gang. Als je nieuwe woorden of klanken wil uitvinden, ![]() |
![]() |
||
Citaat:
of je simpele versjes schrijft of niet heeft er weinig mee te maken. dat is de stijl waarin je schrijft, horen de spelfouten daarbij ?
||
![]() |
Citaat:
Laat ik het dan zo zeggen. Leuk dat het je intresse wekte ![]() Mijn houding is misschien teleurstellend maar dat komt voornamelijk omdat ik zo teleurgesteld was van zulke boze reacties, Dan ga ik ook een beetje van me af bijten. maarjah mijn excuses daarvoor. Ik had echt de bedoeling een positieve insteek te geven maar dat is dus helaas gefaald. Misschien hebben jullie het idee dat ik geen werk steek in mijn gedichten en ze on af en zonder naar de spelling te kijken, op het forum kwak. Maar dat is zeker niet zo. Ik ben er achter gekomen dat de gedichtjes simpel en niet goed geschreven over komen omdat ik ze een beetje als liedjes schrijf. Als je liedjes hoort klinken ze vaak veel mooier dan als je puur de tekst ziet. En wat betreft de spelling snap ik best dat het verwarring opwekt dat dat me zo weinig boeit. Misschien heb ik te kortaf gezegt dat het me niets interesseerde. Maar ik wil alleen maar mijn standpunt naar voren brengen. Ik ben iemand die veeel meer let op de inhoud of de vorm van een gedicht. Ik post mijn gedichten ook om te kijken wat ik daar verder mee kan doen. Ik hoopte dat jullie daar meer naar zouden kijken en niet zozeer naar de spelling, want dat is iets wat voor mij als laatste komt. Duidelijker zo ? Ik besef me wel dat het meetelt maar het was gewoon niet de insteek waarop ik mijn gedichten poste en daarom zij ik dat ik met die kritiek niets deed. Maar als de spelling zo belangrijk voor jullie is zal ik daar wat meer voor open staan. Maar schiet me dan niet meteen af als ik spelfouten maak want dat is gewoon iets wat moeilijk voor me is.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Eten & Drinken |
Enquête over kaas Verwijderd | 36 | 10-11-2010 07:37 | |
Eten & Drinken |
Kaas-bechamelsaus Verwijderd | 18 | 21-10-2006 20:46 | |
Eten & Drinken |
Kaas: bweuhh!! Foodlover | 1 | 06-10-2006 19:24 | |
Eten & Drinken |
Gewone kaas niet lekker vinden, maar gesmolten wel? Verwijderd | 33 | 23-12-2003 19:36 | |
Eten & Drinken |
Nieuwe Kaas chips van Lays... Nijpjes | 34 | 07-12-2003 21:40 | |
Eten & Drinken |
Weekthema: "Kazige kazen" murwari | 31 | 20-03-2003 20:36 |