Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Vraag & Aanbod

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-05-2001, 10:42
Verwijderd
2-persoons appartement in Rotterdam, Vlaardingen of Schiedam gezocht, zonder tuin, met aparte slaap- en woonkamer en keuken, badkamer met douche, zo snel mogelijk in te trekken...

njah, het hoeft niet per sé aan al deze eisen te voldoen, maar ik en mijn vriend moeten erin kunnen leven...

Advertentie
Oud 30-05-2001, 14:38
ekki
ekki is offline
hey, cool dat je gaat samenwonen!!
gaat 't niet meer thuis of vind je 't gewoon leuk?

nouja, heb ik niks mee te maken.

kijk een keertje op http://www.kamernet.nl , misschien vind je daar wel wat. er zijn niet zo heel veel vacatures enzo, maar wie weet zit er wat tussen...
Oud 31-05-2001, 16:04
pimpelmoentje
pimpelmoentje is offline
kik eens op www.kamers.pagina.nl staan heel veel appartementen op of via via op internet staan ook heel veel kamers in rotterdam en omgeving in succes ik weet hoe je je voelt
Oud 31-05-2001, 17:04
Unexplained
Unexplained is offline
Als je je vriend nou laat waar 'ie nu is, heb ik eventueel wel een kamertje in Rotterdam
Oud 31-05-2001, 22:20
Verwijderd
jah, gewoon een kamer voor mij alleen kan ook, voor kort dan.. totdat ik iets beters heb. ik moet voor augustus het huis uit zijn eigenlijk
Oud 01-06-2001, 08:03
Unexplained
Unexplained is offline
Hmmm...

De woning is een appartement met 3 kamers op de 1e etage. Onder mij zit de berging, dus ik heb alleen maar bovenburen.

Gelegen op 3 minuten lopen van winkelcentrum Oosterhof, 10 minuten lopen vanaf treinstation Rotterdam Alexander, 2 minuten lopen van metrohalte Oosterflank (binnen 10 minuten zit je in het centrum).
Erg rustige goede buurt, maar niet top-notch.

Iets over mezelf:
18 jarige knul met eigen bedrijf in Alphen a/d Rijn. Overdag ben ik vaak aan het werk, soms 's avonds ook nog. Dus van mij zul je niet veel last hebben.

[Dit bericht is aangepast door Unexplained (01-06-2001).]
Oud 01-06-2001, 11:18
Verwijderd
hmmmm... en hoe zit het met keuken enzo (ik ben nieuwsgierig hoor).. de prijs en whatever...

jij bewoont welk deel van het huis precies??

jah niet erg beleefd, maar ik heb ff haast

kuzzzz
Oud 01-06-2001, 11:54
ekki
ekki is offline
hehe
saampjes wonen met unexplained

ghehe
zal je vriend leuk vinden...

maareh...
hij is echt cool, hoor. aardige jongen, die unexplained. je kan 't vast erg goed met 'm vinden!
huisje is overigens ook leuk. leuke woonkamer, keukentje, paar kamers, enz. ik vind het wel schattig .

succes, pixie!
Oud 01-06-2001, 12:02
SATANIC
SATANIC is offline
ook aardig van jou ekki
nee dat vinnik niet leuk en als ze we gaan lekker iets zoeken voor met zn tweeen en ander slaap elke dag boven op mn vriendinnetje..

daar heb je maar 2 m2 voor nodig dus...

Oud 01-06-2001, 17:51
Unexplained
Unexplained is offline
Citaat:
*pixie* schreef:
hmmmm... en hoe zit het met keuken enzo (ik ben nieuwsgierig hoor).. de prijs en whatever...

jij bewoont welk deel van het huis precies??
Nou ja, ik bewoon de rest van het appartement op die ene kamer na. We zullen dus woonkamer, toilet, douche, keuken, etc. moeten delen.
Prijs vind ik niet zo belangrijk - daar komen we wel uit. Ik vind het al erg fijn als ik hier niet hele dagen alleen zit.
Citaat:
jah niet erg beleefd, maar ik heb ff haast
Geeft niet hoor!

Citaat:
ekki schreef:
hij is echt cool, hoor. aardige jongen, die unexplained. je kan 't vast erg goed met 'm vinden!
huisje is overigens ook leuk. leuke woonkamer, keukentje, paar kamers, enz. ik vind het wel schattig .
Bedankt voor je compliment Maaike!

Citaat:
SATANIC schreef:
ook aardig van jou ekki
nee dat vinnik niet leuk
Of jij het leuk vindt of niet interesseert mij werkelijk geen fluit. Zij heeft een eigen identiteit en is oud en wijs genoeg om haar eigen beslissingen te nemen.
Het lijkt wel alsof je jezelf onzeker voelt door mij, omdat jij haar die vrijheid niet gunt/toevertrouwd.
Citaat:
we gaan lekker iets zoeken voor met zn tweeen
Ik heb even mijn vraagtekens bij de situatie dat twee 17-jarige verliede mensen gaan samenwonen, maar dat even terzijde. Stel dat de relatie iets minder gaat..dan zit je nog een tijd met elkaar opgescheept terwijl je niets meer van elkaar wilt weten.
Citaat:
en ander slaap elke dag boven op mn vriendinnetje..
daar heb je maar 2 m2 voor nodig dus...
Een relatie en samenwonen houdt veel meer in dan sex hoor.
Succes!
(overigens niet bedoelt om je af te kraken, ik ken je immers niet, maar 't komt nogal negatief over allemaal vanuit jouw richting!)
Oud 03-06-2001, 19:45
Smiley_Knorretje
Smiley_Knorretje is offline
Citaat:
Unexplained schreef:
[B]

Gelegen op 3 minuten lopen van winkelcentrum Oosterhof, 10 minuten lopen vanaf treinstation Rotterdam Alexander, 2 minuten lopen van metrohalte Oosterflank (binnen 10 minuten zit je in het centrum).
Erg rustige goede buurt, maar niet top-notch.

B]
Op die locatie staat mijn school ook!
Het moet er echt heel dicht in de buurt zijn
Oud 04-06-2001, 11:30
Unexplained
Unexplained is offline
Citaat:
Smiley_Knorretje schreef:
Er staat inderdaad een grote school om de hoek hier..
Oud 06-06-2001, 12:08
SATANIC
SATANIC is offline
hey unexplained wij hebben een hele goede relatie en daar heb jij je nix mee te bemoeien owkey
en tuurlijk heb je gelijk als het wat minder gaat dat je dan bij elkaar zit maar die keus moet je maken of niet en die hebben wij wel al gemaakt Maar we zijn op zoek naar iets voor zn tweeen en dat is zeg maar de belanrgijkste eis en vandaar dat het negatief overkomt oke..

[Dit bericht is aangepast door SATANIC (06-06-2001).]
Oud 06-06-2001, 13:32
Verwijderd
jah jah jah...

ff voor de duidelijkheid, dit is niet omdat me boyfriend het er niet meej eens is: maar ik wil liever iets wat meer voor mezelf is zeg maar, of dus iets dat groot genoeg is bvoor mij en mijn vriend, en dat het liefste. heel erg bedankt, maar ik ben best wel gesteld op me privacy, vandaar...

kuzzz
Oud 06-06-2001, 16:37
Unexplained
Unexplained is offline
Citaat:
SATANIC schreef:
hey unexplained wij hebben een hele goede relatie en daar heb jij je nix mee te bemoeien owkey
Waarom denk je dat ik schreef "maar dat terzijde"? En dat jullie een hele goede relatie hebben is in deze context toch totaal niet relevant?
Citaat:
Maar we zijn op zoek naar iets voor zn tweeen en dat is zeg maar de belanrgijkste eis en vandaar dat het negatief overkomt oke..
Snap je ook dat het raar overkomt als Anneke zegt dat voor haar alleen ook goed is en jij het tegenover gestelde beweert?

Citaat:
*pixie* schreef:
ff voor de duidelijkheid, dit is niet omdat me boyfriend het er niet meej eens is: maar ik wil liever iets wat meer voor mezelf is zeg maar, of dus iets dat groot genoeg is bvoor mij en mijn vriend, en dat het liefste. heel erg bedankt, maar ik ben best wel gesteld op me privacy, vandaar...
Geeft niet hoor.
Oud 07-06-2001, 15:01
Verwijderd
sjoooowww als je dit naleest klinkt het echt als een hoop gezeur...

nog eens bedankt, maar we hebben nu iets gevonden in schiedam voor ons tweetjes, vanavond gaan we kijken, wens ons succes!
Oud 07-06-2001, 17:53
SATANIC
SATANIC is offline
Ik snap echt niet waarom dit zo'n gezeur is geworden eigenlijk maar ja..

alles is goed gekomen

jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeh
Oud 11-06-2001, 19:20
Smiley_Knorretje
Smiley_Knorretje is offline
Citaat:
Unexplained schreef:
Citaat:
Smiley_Knorretje schreef:
Er staat inderdaad een grote school om de hoek hier..
waarschijnlijk zijn het er wel 2, je hebt de Meerpaal en de GSR (daar zit ik op)
Oud 14-04-2012, 11:09
tomabbenhues
tomabbenhues is offline
Appartement op 's gravelandseweg 607 is te huur, wel 5 kamers (4 slaap kamers waarvan 1 een in loopkast is gemaakt.

met 1100 euro huur is aan de prijs maar dan hoef je alleen maar de gas,elec en tv zelf te betalen. afijn over de huurprijs valt te onderhandelen!.

Kijk anders op funda of email ff.

succes

tom
Oud 14-04-2012, 16:45
Verwijderd
Kijk anders even naar de datum (2001)

Verder was sterrenmeisje een dom kind maar niet dom genoeg om dat te betalen.
Oud 15-04-2012, 14:50
Missy
Missy is offline
Wat Reverend zegt, gigantische up.

Regels voor berichten