Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Verder zou ik wel wittere tanden willen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
niemand houdt van koeien op het strand.
||
![]() |
Citaat:
Maar het kan best dat je nooit maatje 36 bereikt, omdat je de bouw er niet voor hebt, dan is liposuctie idd een optie. Ik heb bijvoorbeeld een getrained lichaam, maar ik ben niet afgetrained. Helaas heb ik dat niet van nature mee gekregen, er zijn wel oefeningen om het iets te bevorderen tho. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Trouwens voor plastische ingrepen hoef je echt geen loterij te winnen hoor, als je het echt wil spaar je er gewoon voor en ga je 2x niet op vakantie ofzo. Ja, ik heb een paar jaar terug mijn neus laten 'doen'. Dit weten niet veel mensen en ik vind het wel prettig zo. Ik had een soort knobbel vanwege poliepen in mijn neus en die knobbel had in mijn hoofd het formaat van een aardappel. In werkelijkheid zal het niet extreem zijn geweest aangezien het sommige mensen nooit is opgevallen (dat ik na m'n operatie opmerkingen kreeg over mijn neus). Sommige mensen hebben het verschil wel gezien. Ik ben heel blij met deze operatie en heb het puur voor zelfvertrouwen gedaan. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Dat is volgens mij ten eerste helemaal geen dure ingreep, ten tweede wordt dat vaak wel vergoed dacht ik, ten derde: flapoortjes zijn cute! |
![]() |
||
Citaat:
![]() respect, en ja je hoeft echt geen maatje 36 hoor (vind ik dan), je bent mooi, wat wil je nog meer.. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Best ok toch?
||
Citaat:
De meeste forummers hier hebben mij nog nooit (naakt) gezien en als ik in de spiegel kijk kan ik me er ontzettend kut omvoelen. Tuurlijk zijn er dingen die 100x erger zijn, maar volgens mij zijn er zat meiden die zich precies zo voelen, 't is echt zo'n complex dat ontzettend veel meiden hebben.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
en ot, geen plastische chirurgie voor mij tenzij ivm een ongeluk en dat soort dingen. maar laat mij anders maar gewoon hoe ik ben en laat me maar lekker natuurlijk oud worden. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
Maar goed in deze context waar we het over uiterlijke wensen hebben, heb ik wel begrip voor Bieps voorkeur. Aan de andere kant vind ik het al best ver gaan dat je je echt kut voelt als je in de spiegel kijkt, dat geeft blijk van een drang naar perfectie. Wat misschien helpt is een vergelijking te trekken met anderen, je ziet er goed uit anderen zijn helaas iets minder bedeeld. (associeer het met gezond zijn waar anderen ongezond zijn). Zie het als een vorm van egoisme dat je zoveel eisend bent, terwijl je volgens de norm een mooie koppie hebt. Misschien dat het besef die drang overwint. Blijf vooral doorgaan met het streven naar een mooie middeltje door te sporten en dergelijke daar is niks mis mee ![]() (Ik wil hiermee helemaal niet impliceren dat mensen die "lelijk" ogen volgens de "norm", minder waardevol zijn, maar helaas is het wel zo dat mensen worden beoordeeld op hun uiterlijk.) Laatst gewijzigd op 10-02-2007 om 19:12. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Plastische Chirurgie Snoop doggydog | 14 | 20-04-2006 15:04 | |
Algemene schoolzaken |
enquête plastische chirurgie wiebertje | 59 | 09-03-2005 16:14 | |
Lifestyle |
plastische chirurgie? Jellientje | 41 | 07-05-2004 20:02 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
betoog/beschouwing over plastische chirurgie of studiefinanciering Scatterbrain | 0 | 10-11-2003 17:44 | |
Lichaam & Gezondheid |
Plastische Chirurgie... I'ts Moi | 6 | 28-09-2002 19:06 | |
Lifestyle |
Plastische chirurgie......... O.N.H.M.K.N.A.V | 54 | 14-05-2002 10:33 |