Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Misschien is het een idee eerst je P te halen en vervolgens door te stromen naar een WO-opleiding. |
![]() |
||
Citaat:
Ik wist niet dat je al door kan stromen als je je P hebt. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ik zat ook al aan IBMS te denken, maar ik weet niet zo goed wat je er mee kunt doen in de toekomst (Ik hoop niet saai kantoorwerk ofzo). Ik heb weleens op internet gezocht, maar ik kon het niet echt duidelijk vinden. |
![]() |
||
Citaat:
Iig een Engelstalige opleiding trekt me wel. Ik vind talen leuk, maar tolk of lerares worden lijkt me niets. Verder vind ik iets met economie opzich wel leuk, maar puur bedrijfseconomie oid is dan weer TE. Werk waarbij je veel met mensen in aanraking komt vind ik ook wel leuk. Ik denk dat de hoge hotelschool het beste bij me past, maar het is nogal moeilijk om daar aangenomen te worden. Ik heb even nog geen idee wat ik als backup zou kunnen gaan doen. |
![]() |
||
Citaat:
IBL is erg gericht op bedrijfskunde, met daarnaast talen (Engels, Duits, Frans, Spaans). Het is een brede opleiding en in het derde jaar mag je een halfjaar studeren en een halfjaar stage lopen in het buitenland. Succes met je keuze! |
![]() |
|
Communicatie en Informatiewetenschappen oftewel Bedrijfscommunicatie in Nijmegen. Je leert een moderne vreemde taal (Engels, Frans, Duits of Spaans) en deze leer je te gebruiken in praktische situaties in het bedrijfsleven. Daarnaast leer je wetenschappelijk onderzoek te doen (zoals bij iedere studie op het WO) en krijg je vakken als marketing en interculturele communicatie.
www.ru.nl/ciw-bc
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Dokters? Ik hoef maar een organisatie op te noemen. Artsen zonder Grenzen. Wiskunde? Als er een opleiding is die zeer flexibel en zeer internationaal gericht is dan is het wiskunde wel. De mogelijkheden met wiskunde zijn oneindig. Als je wilt kan ik je zo een rijtje banen geven voor wiskundigen. En ik kan je zo vertellen waarom de wiskunde veruit de ultieme opleiding is die men kan volgen. En bij codes kraken moet je denken aan cryptologie. Geloof mij maar ik heb mijn research gedaan naar wiskunde en het is gewoon de ultieme opleiding. Zowel voor de baankansen (internationaal/nationaal) als je persoonlijke algemene ontwikkeling. |
![]() |
||||
![]() |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Toch blijf ik mij verbazen, hoe jij als hongeropgeleide (volgens jouw zelf) totaal aan het generaliseren bent en jouw stellingen totaal niet onderbouwd. Ikzelf ken maar weinig mensen die zo ongenuanceerd en stellig hun mening verkondigen en helemaal als hongeropgeleide moet je hier juist goed over na denken.
|
![]() |
Internationale vacatures wiskunde
http://jobsearch.monsterboard.nl/job...v&vw=d&x=0&y=0 Internationale vacatures economie http://jobsearch.monsterboard.nl/job...onomics&re=112 Goh het is echt niet moeilijk om even te op een vacature bank te kijken naar wat er allemaal is. Hier nog een paar vacature banken voor china en japan. http://www.jobseekjapan.com/ http://cn.jobaa.com/ En waarom ik zeg dat wiskunde internationaal is? Omdat het simpelweg de meest flexibele studie is die er bestaat. Je kan gewoon alle kanten op. En als je alle kanten mee op kan gaan is er overal wel werk te vinden zowal in het binnenland als in het buitenland. Daar kunnen andere studies gewoon niet aan tippen. |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
![]() VWO zit er voor mij echt niet in, ik zou het waarschijnlijk wel aan kunnen, maar het zou me nog wat jaren middelbare school kosten en ik ben tevreden met een HBO opleiding. En daarnaast zou ik na HBO verder kunnen studeren. (Ik kan trouwens niet eens meer naar vwo want dan had ik het komende schooljaar vwo4 moeten gaan doen en dan doe ik voor de derde keer de vierde klas, dat had me ook niks geleken). Internationaal betekend voor mij niet alleen een paar vreemde talen leren op de school, maar dat na je opleiding ook overal in de wereld terrecht zou kunnen. Bij opleidingen als IBL of IBMS twijfel ik wel aan het ''inernationale'' gehalte, maar ik weet niet zo veel van die opleidingen dus daar kan ik niet zo goed over oordelen. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Studeren |
IBL @ Inholland amsterdam/diemen XPS_k | 9 | 27-11-2010 12:24 | |
Studeren |
Voedingsmiddelentechnologie. Mir89 | 1 | 17-03-2009 09:05 | |
Studeren |
Welke masters mogelijk na University College? Kevin1111 | 30 | 25-09-2008 14:26 | |
Studeren |
Trade Management Azië Omi0 | 24 | 28-02-2007 19:01 | |
Studeren |
IBL, Hogeschool Rotterdam Flowtje | 132 | 08-03-2005 14:50 | |
Studeren |
International Economic Studies vs. International Business -::SyrinX-NL::- | 27 | 12-10-2004 17:31 |