Ik weet al een jaar of 2 dat ik naar Utrecht wil, dus ik ging anderhalf jaar terug naar de open dag van de HU. Van tevoren georienteerd waar ik wilde kijken en ik ging vooral voor journalistiek en communicatie. Toen ik bij communicatie zat werd er verteld over bedrijscommunicatie en dat vond ik ontzettend leuk klinken.
Echt veel meer dan dat er op de site staat kan ik je ook niet vertellen, aangezien ik niet meer precies weet wat er allemaal bij de open dag gezegd werd

ik ben in oktober ofzo speciaal voor bedrijfscommunicatie naar de HU gegaan en had een papier meegenomen met welke vakken je allemaal krijgt. Die kan ik nu in de puinhopen in mn kamer ff niet meer vinden, maar ik mij lijkt het erg interessant in ieder geval. Mocht ik het vinden, dan zal ik het hier wel neerzetten!
De opleiding spreekt mij aan omdat het voor mij de leukste kanten van communicatie en de leukste kanten van journalistiek bevat. Je bent veel met media bezig en ook creatief en dat lijkt me erg gaaf. Wat jij zegt, die mix van verschillende dingen!
Welke kant ik precies op wil weet ik nog niet, zoals het er nu naar uitziet zeg ik dat ik daarna nog een opleiding ga doen (het idee dat ik als ik 23 ben al fulltime aan het werk ben schrikt me nu nogal af), maar misschien krijg ik wel een fantastische baan ergens en ga ik toch werken.
Ik hoop dat ik de goeie opleiding heb gekozen. Ik heb er nu iig heel veel zin in!