Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-03-2007, 17:09
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
Dag experts ;-) (dat geeft me het gevoel dat er nog hoop is!)

Ik heb een vraag.
Iemand die ik ken heeft op een verjaardag waar iemand 50 werd foto's gemaakt. Deze foto's staan, of beter, stónden, op een XDkaart en moesten overgezet worden op de computer. Geen probleem zou je zeggen. Deze persoon heeft íets gedaan waardoor ze nu alle foto's kwijt is. Ze staan niet meer op de XD kaart maar ook niet op de computer. Ik heb op de computer de zoekfunctie al gebruikt en zelfs alle foto's die op de computer staan, nagelopen.

Is er een mogelijkheid dat deze foto's toch nog ergens zijn terug te vinden of te halen? op de XDkaart, computer...?
De persoon weet niet wat ze heeft gedaan waardoor nu de foto's weg zijn.

Alvast bedankt voor het lezen!

groetjes,
Fantome
__________________
Dit is een coole sig.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 19-03-2007, 18:56
phoxetis
Avatar van phoxetis
phoxetis is offline
er zijn "un-erase" programma's die aan de hand van het bestandssysteem kunnen herkennen of, en welke, bestanden er teruggehaald kunnen worden.

om het kans van slagen te geven zou ik je aanraden om NIETS meer op de XD kaart te schrijven. Hou 'm liefst ook uit je fototoestel. Er zijn hier overigens zat mensen die handige tools hebben om FAT bestandssystemen te analyseren op verloren bestanden.

niks op schrijven dus he! anders overschrijf je waarschijnlijk de info die nodig is om je foto's terug te vinden
__________________
I never be late... I drive a V8 ...
Met citaat reageren
Oud 19-03-2007, 21:04
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
phoxetis schreef op 19-03-2007 @ 19:56 :
er zijn "un-erase" programma's die aan de hand van het bestandssysteem kunnen herkennen of, en welke, bestanden er teruggehaald kunnen worden.

om het kans van slagen te geven zou ik je aanraden om NIETS meer op de XD kaart te schrijven. Hou 'm liefst ook uit je fototoestel. Er zijn hier overigens zat mensen die handige tools hebben om FAT bestandssystemen te analyseren op verloren bestanden.

niks op schrijven dus he! anders overschrijf je waarschijnlijk de info die nodig is om je foto's terug te vinden
oké dankjewel. Er is niets overheen geschreven en ik zal even doorgeven dat dit dus niet moet gebeuren. In de tussentijd wacht ik even af of hier nog mensen zijn die mij kunnen vertellen hoe ik de bestanden mogelijk nog terug kan halen...
Dankjewel!
x Fantome
__________________
Dit is een coole sig.
Met citaat reageren
Oud 20-03-2007, 07:48
freyk
Avatar van freyk
freyk is offline
Zelf heb ik veel positieve ervaringen met PC Inspector File recovery.
__________________
"Typefouten zijn gratis" | "Daar is vast wel een knopje voor" | "Ik weet, want ik zoek" | Powered by Firefox, Chromium, Mac OS X, OpenSuse, and Google.

Laatst gewijzigd op 20-03-2007 om 08:19.
Met citaat reageren
Oud 21-03-2007, 16:45
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
freyk schreef op 20-03-2007 @ 08:48 :
Zelf heb ik veel positieve ervaringen met PC Inspector File recovery.
tnx, is gelukt!
Het topic kan wel dicht denk ik
__________________
Dit is een coole sig.
Met citaat reageren
Oud 22-03-2007, 07:55
Verwijderd
Liever niet, stel dat anderen hier nog iets aan hebben, dan hou ik het liever open. Welk programma heb je gebruikt?
Met citaat reageren
Oud 25-03-2007, 20:39
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
Piloff schreef op 22-03-2007 @ 08:55 :
Liever niet, stel dat anderen hier nog iets aan hebben, dan hou ik het liever open. Welk programma heb je gebruikt?
oké, ja dat snap ik wel...
Ik zal nog even navragen welk programma nu uiteindelijk gebruikt is ervoor, wordt vervogld...
__________________
Dit is een coole sig.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Fototopic!
Zeppelin
500 12-01-2013 13:07


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:37.