Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-04-2007, 11:16
Verwijderd
Mijn PC bevat een C,D en een E schijf.

Ik heb geen verstand van computers maar, nu is het zo dat mijn C schijf nog maar 105 MB bevat. Ik sla alles op op de D en E schijf.
Ik heb mijn geschiedenis geleegd, de cookies verwijderd, schrijfruimte gedaan, defragmenteerd.

Ik weet dat ik mijn computer opnieuw moet installeren om de onnodige dingen eraf te krijgen maar daar wilde ik nog even mee wachten.

Zijn er nog bepaalde mappen die ik kan legen?

Bijv. Temporary files?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 03-04-2007, 12:15
Verwijderd
Gebruik CCleaner maar, dat is het makkelijkste.
Met citaat reageren
Oud 03-04-2007, 16:11
N00se
N00se is offline
Denk je er ook aan om niet al je programmas en games op de C op te slaan ? Anders kan die zoals nu wel eens snel vol zitten.

Bij het installeren heb je meestal zo'n "browse" knopje waarmee je een andere map kan kiezen.
Met citaat reageren
Oud 03-04-2007, 16:13
freyk
Avatar van freyk
freyk is offline
Citaat:
Piloff schreef op 03-04-2007 @ 13:15 :
Gebruik CCleaner maar, dat is het makkelijkste.
Vergeet niet om de slim-versie van deze geweldige applicatie te gebruiken, anders krijg je weer een leuke toolbar erbij.
__________________
"Typefouten zijn gratis" | "Daar is vast wel een knopje voor" | "Ik weet, want ik zoek" | Powered by Firefox, Chromium, Mac OS X, OpenSuse, and Google.
Met citaat reageren
Oud 03-04-2007, 18:17
vtxm
Avatar van vtxm
vtxm is offline
Citaat:
MegaManX schreef op 03-04-2007 @ 12:16 :
Mijn PC bevat een C,D en een E schijf.

Ik heb geen verstand van computers maar, nu is het zo dat mijn C schijf nog maar 105 MB bevat. Ik sla alles op op de D en E schijf.
Ik heb mijn geschiedenis geleegd, de cookies verwijderd, schrijfruimte gedaan, defragmenteerd.