Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar goed; doe wat je het beste lijkt, maar besef je dat je je ouders misschien ooit nog wel eens nodig hebt, misschien blijven hij en jij niet eeuwig samen en dan? Persoonlijk zou ik wachten met samenwonen, 8/9/10 maanden (of hoelang dan ook) is nog niet zo lang.. Je kan altijd die opleiding in A'dam gaan doen en dan evt. op kamers. En wie weet, als het blijft werken tussen jou en je vriend, dan samenwonen ofzo.. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik heb namelijk persoonlijk het idee dat dit toch op te lossen moet zijn.. |
![]() |
||
Citaat:
Niks... kies je studie en jullie overleven wel. Je bent toch nog vrij jong voor samenwonen en je hebt vrij kort. Dus misschien is dit wel verstandiger. Je kan je hele leven nog samenwonen! Het is verstandiger om eerst op kamers met huisgenoten te gaan. Nu kan dat nog, later kan niet meer.
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Jouw keus is of je graag in Amsterdam wilt studeren of liever dichterbij huis. Je kunt altijd alleen op kamers in Amsterdam, dus laat je keuze niet afhangen van "het is te ver". De studie die je nu kiest bepaalt de rest van je leven, dus kies iets waar je achter staat ![]() Laat dat samenwonen nog maar even uit je hoofd ![]() Bovendien, stel je gaat in Amsterdam op kamers, dan kunnen jullie ook veel makkelijker bij elkaar langs gaan.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
Hoe nu verder??? Tips? solem | 0 | 18-01-2012 12:48 | |
Liefde & Relatie |
Hoe pak je het weer op.. (wellicht herkent iemand situatie) ludachris | 4 | 03-10-2009 11:22 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Hoe gaat het er nu werkelijk aan toe op een zwarte school? Jabotinsky | 84 | 02-11-2004 01:12 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Wat kost een mensenleven? NOU? IGRA | 56 | 15-08-2004 23:50 | |
Psychologie |
Hoe nu verder Verwijderd | 14 | 04-10-2003 10:32 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Islam!!!!!!! nu even mijn verhaal a.u.b. Vervreemd | 131 | 06-12-2002 21:33 |