Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
Had het al eerder gelezen, maar nog niet gereageerd
![]() ![]() Knuff xxx
|
![]() |
Bedankt voor jullie reacties!
Calista: Te veel woorden gebruikt.....naar mijn gevoel is dat niet echt het geval, maar misschien had ik het toch wel wat korter kunnen doen, wat minder lange zinnen, dan ook minder woorden.... Gothic: Ja veranderd, ik zat een beetje met die schuin gedrukte woorden, ik vond dat juist niet zo mooi(lopen)....idd smaken verschillen ![]() ![]() Anneee:..ik lees gedichten en antwoord ook niet altijd meteen ![]() ![]() ![]() ![]() xxxx
|
![]() |
Ik vind hem wel goed eigenlijk. De lange zinnen storen me niet, en je hebt ook mooie woorden gerbuikt.
Alleen vind ik het soms een beetje tegenstrijdig klinken, maar dat zal wel aan mij liggen. Eerst was ze een sprankelend kind, een levenslustig vuur.. En dat is de werkelijkheid, het echte leven? Maar nu waant ze door sprookjesachtig werelden (roept bij mij een mooi beeld op), maar ze is nu ook een te lang gestreden ziel? Ik kan het niet zo goed uitleggen, sorry.. Jij wel? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Allereerst, bedankt voor je reactie ![]() ![]() Ik hoop dat dit een beetje een duidelijk beeld geeft.... xxxxxx
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Borderline (BL) MisterDJ | 10 | 11-05-2005 06:11 | |
Verhalen & Gedichten |
Kritiek (dus niet reageren als je niet tegen kritiek kan!) Tantalus | 31 | 02-02-2002 10:36 |