![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Als ik jou was, zou ik bij een andere huisarts langs gaan om een verwijzing. Kijk, als je nu nog steeds automutileert, heeft een littekencorrectie weinig zin, maar als je ermee gestopt bent, vind ik het "het is je eigen schuld" argument wel heel zwak. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar echt.. holy shit.. een huisarts die zoiets letterlijk zegt en het ook nog als argument geeft om niet door te verwijzen? ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ja je hebt le lever kapot gedronken, maar mediciijnen krijg je niet. Oeh je reed te hard en had wat op, rij die ambulance maar weer terug jongens, tis zn eigen schuld. Ja je bent te vet en eet te veel, jammer van die diabetes eigen schuld, geen insuline voor jou vriend. Of het nu terecht is of niet, dit is de huidige gang van zaken, en daar moet je huisarts zich bij neerleggen. Als je gedurende lange tijd gestopt ben met in jezelf te snijden zou hij je door moeten sturen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
En mijn huisarts is gewoon een *** |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Maar wanneer het voor de eerste keer is zul je wel eerst naar de dermatoloog moeten denk ik. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik heb er nu ook een op mijn rug die nu 3 kwartjaar oud is, maar daar is nog niet zo heel veel aan veranderd. Het is bij mij echt iets van een lange adem. Verder is dat een idiote reden om niet door te verwijzen, alleen als je het nog steeds zou doen kan ik het snappen (maar dan is dat de reden en niet de eigen schuld) Een arts heeft daar niet over te oordelen en om die reden een behandeling te weigeren. Ga naar een andere huisarts. Verder, ook correcties hoeven het niet mooier te maken en ook dat zal weer flinke tijd nodig hebben om mooi te genezen. Maar goed, dat kan een plastisch chirurg het beste bekijken. Maar ik zou er zeker geen wonderen van verwachten. Kapot is nu eenmaal kapot in de huid en de oude structuur krijg je gewoon niet meer terug. Je zal er dus altijd wel wat van blijven zien, zeker als het een 'slagveld' is.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
maar als jij zegt dat in Chili iedereen weet dat slakkenslijm goed werkt tegen littekens, nou goed, dan heb je weer een stukje argwaan bij mij kunnen wegnemen ![]() ![]() ![]() maar dat mag je dus ook weer niet persoonlijk opnemen, want ik geloof best dat je wel eens gelijk zou kunnen hebben, maar daarom ga ik nog niet onvoorwaardelijk aannemen dat het zo is ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ik geloof je graag als jij zeker weet dat dat slakkenspul écht werkt, maar jij bent het dus ook met mij eens als ik zeg dat dat slakkenspul van TellSell niét werkt ![]() ![]() prima dus ![]() ik stel voor dat je wat slakken in je handtas gooit als cadeau voor de TS als je nog eens naar Chili trekt ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Littekens! hoe haal je ze weg? mirjam000 | 19 | 27-05-2009 17:26 | |
Lichaam & Gezondheid |
cosmetisch neuscorrectie als extra!! chilloh | 21 | 28-01-2007 10:53 | |
Lichaam & Gezondheid |
Litteken creme Tijgertjuh17 | 15 | 08-10-2003 16:10 | |