Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
verder zie ik wel op tegen frans, ik heb een 6,5 nodig voor een 7 op mn eindlijst maar ik heb eigenlijk veel flauw idee hoe ik het ga doen. heb wel een tijdje geleden wat examens gemaakt, maar weet daar de cijfers niet meer van. beetje minder ook dat er bijna geen normering bij frans zit.
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik moet te lang nadenken voor zinnen en grammatica, wat ik er eerst gewoon uit knalde, daar moet ik nu echt over nadenken. Ook omdat ik daar gewoon vaste zinnen leerde, en daarbij niet nadacht waarom beau soms belle werd, maar het gewoon zo leerde in een zin. Nu weet ik dat er een hoop grammaticaregels achter zitten en ga ik twijfelen. Ook tellen en dagen en maanden, dat weet ik allemaal niet. Maar als ik nu weer 3 dagen in Frankrijk zit, dan spreek ik t weer vloeiend. Mn mondeling was echt een drama. Maar lezen kan ik nog wel heel erg goed. Ik zie op de een of andere manier nog steeds wel heel erg goed die verbanden enzo. |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar het helpt wel natuurlijk ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Engels ging ook goed en Duits is ook nooit zo'n probleem. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik weet zeker dat ik in de zomervakantie weer vloeiend frans spreek, maar tussen mijn huidige frans en dat van 2 jaar geleden zit zo'n groot verschil ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dat heb ik dus ook. Ik kan na 3 dagen echt weer vloeiend Frans spreken, terwijl ik nu na moet denken over 'een broodje, alstublieft'. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() je kan toch wel zelf bedenken dat je een woordenboek mee moet nemen, er worden toch ook geen potloden, pennen, grafische rekenmachines en binassen uitgedeeld? vind het vreemd en vooral oneerlijk dat de school dan nog wel een bepaald aantal leerlingen wél een woordenboek geeft, ik zou er wel over gaan klagen, maar vind het gewoon je eigen schuld.
Laatst gewijzigd op 27-05-2007 om 18:08. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() Geen woordenboek bij geschiedenis en dan een gratis herkansing Wij moeten alles gewoon zelf meenemen, onze school zou niet eens genoeg woordenboeken hebben geloof ik, wat een onzin hoe mensen tegenwoordig aan gratis herkansingen komen ![]() Volgens mij worden bij ons alleen atlassen gegeven, maar dat ga ik ook nog maar even nachecken |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
je mag een onvoldoende in je vaste deel en in je vrije deel hebben, een 4 binnen/buiten en een 5 binnen/buiten, of 2 5en waarvan 1 binnen/1 buiten.
||
Citaat:
Ik ga het wel navragen. Ik weet dat je sowieso nog voor het examen vakken mag laten vallen, een meisje heeft een keer 10 minuten voor het examen Frans1,2 laten vallen. Het zijn toch geen vaste examenregels, een school bepaalt dit soort dingen toch zelf? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik weet niet wat jullie leraren jullie allemaal vertellen, maar t is echt allemaal nonsens. Ergo: een week voor het examen, 4 minuten voor t examen, tijdens t examen, 5 minuten erna, 5 weken erna, 6 maanden erna. Het is wat administratieve rompslomp voor je school en daarom kunnen ze je wel vragen om je keuze uit te stellen, maar je kan t dus écht nu of morgen over overmorgen of gisteren laten vallen. |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Studeren |
Frans of Duits? babbelientje | 3 | 09-06-2008 10:59 | |
Eindexamens 2005 |
Frans 1,2 examen ingel_87 | 2 | 23-05-2005 15:27 | |
Eindexamens 2004 |
De laatste dagen en succes-wensen anjali | 36 | 20-05-2004 14:35 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |