Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Alleen het hangt er natuurlijk ook vanaf hoe borderline zich uit... Voor iedereen is het eigenlijk wel weer wat anders, dus het hangt denk ik vooral van de 'versie' af... En de rest van de omstandigheden, zal denk ik ook wel wat uitmaken..
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ligt ook wel eraan dat ik zelf een bepaalde rust / houvast zou zoeken in een relatie. Dus dat je elkaar kunt vertrouwen en weet wat je van de ander kunt verwachten. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Het leven is al zo kort, waarom zou je het ook nog zuur maken door je in te laten met zo iemand? No offense hoor ![]() Nu leven we online ook in een omgekeerde wereld; in realiteit kom je gewoon een aantrekkelijk iemand tegen op wie je verliefd wordt .. de problemen ervaar je pas later en dan is het nog maar zo de vraag wat je ermee doet. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Sommige dingen zou ik toch wel vertellen voor je ook maar eraan denkt om verder een eventuele relatie te beginnen, dan kunnen ze nog 'terug'...
||
Verwijderd
|
Citaat:
Toch denk ik dat ik er zelf wel rekening mee zou houden in een relatie, maar je er toch op zou wijzen wanneer ik vind dat je iets doet wat niet kan in mijn optiek en het dus niet accepteren omdat jij 'anders' bent .. dat werkt namelijk averechts. |
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Hey,
Ik denk dat je er hoe dan ook toch ergens rekening mee moet houden ... mijn beste vriendin (of misschien mag ik binnenkort de "beste" weglaten en gewoon mijn vriendin zeggen :-)) heeft het chronisch vermoeidheidssyndroom en hoe erg ze het ook zou willen ze kan er niet omheen. Natuurlijk ja het is niet helemaal hetzelfde als ADHD, dat weet ik ook wel. Maar toch, het eist bijzonder veel begrip en ik kan er best inkomen dat sommige relaties daar niet tegen bestand zijn, MAAR dan denk ik ook wel dat die vroeg of laat zouden fout gelopen zijn. Want als je iemand echt graag ziet dan neem je alles er gewoon bij, hoe moeilijk dat soms ook kan zijn. Ik zou in elk geval mijn vriendin met niemand willen ruilen omdat ze de grootste schat op aarde is! |
Advertentie |
|
![]() |
|
|