Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-06-2007, 14:32
Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
Zijn er hier eigenlijk mensen die LOTRO spelen?

Ik ben helemaal verslaafd. Ben een dwerg champion by the way.
Oud 06-06-2007, 15:22
Verwijderd
Heb na de beta besloten het niet te kopen ivm examens die er aan zaten te komen. Zit er over te denken om toch maar te beginnen, maar dan moet ik eerst mn pc upgraden......Heb me er wel een tijdje mee vermaakt, vooral die accomplishment-dingen waren wel een leuke toevoeging.
Met citaat reageren
Oud 06-06-2007, 15:23
'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Ik wil het graag spelen, maar ja heb er even geen geld voor .
Oud 06-06-2007, 15:55
Verwijderd
Ben wel op zoek naar een nieuw spel. Wat heeft dit spel dat WoW niet heeft?
Met citaat reageren
Oud 06-06-2007, 16:55
Verwijderd
Citaat:
Mephostophilis schreef op 06-06-2007 @ 16:55 :
Ben wel op zoek naar een nieuw spel. Wat heeft dit spel dat WoW niet heeft?
een imago dat je niet bij voorbaat al een gigantische nerd maakt
Met citaat reageren
Oud 06-06-2007, 20:02
Doemyernogmaar1
Doemyernogmaar1 is offline
Citaat:
Bossen schreef op 06-06-2007 @ 17:55 :
niet? och, tis al de zoveelste MMORPG, al die games lijken toch op elkaar, als je dr 1 heb gedaan, heb je ze zo'n beetje allemaal al gedaan
Met citaat reageren
Oud 06-06-2007, 20:05
Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
Ja maar dit is de enige die je in staat stelt om in Midden-Aarde rond te lopen...

Verder kan ik 'm niet vergelijken met WoW want die heb ik nooit gespeeld. Dit is mijn eerste online multiplayer spel.

EDIT: misschien wel leuk voor de twijfelaars: bij e-plaza kun je voor 3 euro een probeersetje kopen waarmee je het spel voor 10 dagen kan proberen. Tevens zit daar een coupon in waarmee je als je het echte spel koopt het eerste halfjaar voor 8,99 per maand kan spelen (normaal 15 euro) óf een levenslang abonnement kan nemen voor 150 euro (dat laatste heb ik gedaan).

Dat ik dat probeersetje kocht is al twee weken geleden, ik weet niet of ze hem nog hebben dus pin me er niet op vast...

Laatst gewijzigd op 06-06-2007 om 20:13.
Met citaat reageren
Oud 06-06-2007, 20:39
Blaf
Blaf is offline
maandelijks betalen = fail
Oud 06-06-2007, 20:49
Verwijderd
Citaat:
Een nerd ben ik toch wel.
Met citaat reageren
Oud 06-06-2007, 21:29
Verwijderd
Hmm ik zit er ook over te denken, gezien ik niet echt genoeg tijd kan en wil opbrengen voor WoW.

Maar ik vraag me af of m'n PC het trekt,

'' Video Card
Recommended: 128 MB NVIDIA® GeForce® 6800 or ATI® Radeon® X850
You Have: NVIDIA GeForce FX 5200 (Microsoft Corporation) (GeForce FX 5200)
FAIL: Sorry, your video card does not meet this recommended requirement. Upgrading to a more powerful video card will make all your applications look better. Click the 'We Recommend' button to see some great options.
Video Card Features - Minimum attributes of your Video Card

Video RAM: Required - 128 MB , You have - 128.0 MB
Video Card 3D Acceleration: Required - Yes , You have - Yes
Video HW Transform & Lighting: Required - Yes , You have - Yes
Vertex Shader Ver.: Required - 2.0 , You have - 2.0
Pixel Shader Ver.: Required - 2.0 , You have - 2.0''

Verder pass ik wel alles op recommended.

Nja, als ik terugkom van vakantie maar eens die promo kijken of anders gewoon de gok wagen.
Met citaat reageren
Oud 06-06-2007, 21:55
freakinaround
freakinaround is offline
Citaat:
Eye of Sauron schreef op 06-06-2007 @ 21:05 :
Ja maar dit is de enige die je in staat stelt om in Midden-Aarde rond te lopen...

Verder kan ik 'm niet vergelijken met WoW want die heb ik nooit gespeeld. Dit is mijn eerste online multiplayer spel.

EDIT: misschien wel leuk voor de twijfelaars: bij e-plaza kun je voor 3 euro een probeersetje kopen waarmee je het spel voor 10 dagen kan proberen. Tevens zit daar een coupon in waarmee je als je het echte spel koopt het eerste halfjaar voor 8,99 per maand kan spelen (normaal 15 euro) óf een levenslang abonnement kan nemen voor 150 euro (dat laatste heb ik gedaan).

Dat ik dat probeersetje kocht is al twee weken geleden, ik weet niet of ze hem nog hebben dus pin me er niet op vast...
is er nog wel en anders wel bij bart smit
Oud 06-06-2007, 21:56
Verwijderd
Weet jij hoe lang die geldig is? Moet morgen toch nog even naar de stad..
Met citaat reageren
Oud 06-06-2007, 22:02
Obi Wan
Obi Wan is offline

Bujah

Alleen wil ik het dus eert uitproberen aangezien ik WoW niet op ga geven voor een spel waar ik alleen nog maar van gelezen heb

Dat 3 euro 10 dagen uitprobeersetje klinkt wel goed, en een lifetime subscription voor 150 euro ook wel, maar in dat laatste geval wil ik dus wel zeker zijn dat ik die kosten er ook uit ga spelen

Laatst gewijzigd op 06-06-2007 om 22:05.
Met citaat reageren
Oud 06-06-2007, 22:22
Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
Citaat:
Lollokaust schreef op 06-06-2007 @ 22:56 :
Weet jij hoe lang die geldig is? Moet morgen toch nog even naar de stad..
Was eerst tot de releasedatum (het is eigenlijk een preorder pakket) maar nu tien dagen vanaf dat je de code activeert. Die code kan nu gewoon geactiveerd worden zonder tijdslimiet.
Oud 07-06-2007, 00:37
airbag
airbag is offline
Ja, ik speel het een tijdje en vroeg me al af wanneer er hier een topic over zou komen. Zelf geen zin gehad om er een aan te maken.

Ben op dit moment een 32 Dwarf Guardian op de EN-RP Laurelin server. Ik ben totaal geen roleplayer, maar m'n guild moest op die server (MoX, multi-game community, zat ook bij ze in WoW). Nu ben ik er eigenlijk wel blij mee, het schrikt kiddies af en je houdt een over het algemeen volwassen playerbase over. En zolang je beleefd bent en met volzinnen spreekt (dus geen lol, wtf, etc) vinden ze het gebrek aan roleplay van jouw kant niet erg.

Het lijkt er op dat ze in ieder geval snel zijn met de content patches, de 14e zou er al een nieuw PvE gebied bij moeten komen en een raid dungeon. Dat ze snel content patches kunnen leveren lieten ze ook al zien bij DDO, dus ik hoop dat ze het volhouden.

Hoe dit anders is dan WoW.. Er zijn zeker veel overeenkomsten, maar ik zal een paar verschillen neer proberen te zetten.
Het is in dit stadium meer casual, geen uren grinden om je reputatie omhoog te krijgen met 'n faction. Je kunt inloggen, even snel wat doen, en toch iets vooruit zijn gekomen. Lange instances zijn echter uiteraard al wel aanwezig.
Het is meer story-driven dan lore-driven. Tuurlijk bevalt de wereld van LotR erg veel lore, maar ik doel op de structuur van de quests. Je volgt lange epic-quests door gebieden heen die je (voornamelijk) met een fellowship moet completen.
De rest van het spel is voor het grootste gedeelte solo-able, maar er is halverwege de 30's een tekort aan solo quests om normaal te levellen. Dit wordt echter als het goed is al verholpen in de content patch die de 14e geimplementeerd wordt waarin het nieuwe 30+ gebied zit.

Tot nu toe ben ik zeer tevreden, en het lijkt erop dat de WoW playerbase van onze guild niet blij met dit spel is vanwege de overstappers. In ieder geval tot Age of Conan of Warhammer Online uitkomen, waar sommigen erg naar uit zitten te kijken .
Met citaat reageren
Oud 07-06-2007, 01:07
Verwijderd
Is het spel grafisch erg intensief? Ik speel in WoW alles op Low en in Outland krijg ik 19 FPS.
Met citaat reageren
Oud 07-06-2007, 01:15
airbag
airbag is offline
Het kan zeer intensief zijn, ja.
Ook ik krijg "Congratulations, your system passes the recommened requirements! You should have a great experience running this product.". Maar ik ben wel genoodzaakt om shadows en Anistrophic iets omlaag te krikken.
Het is scalable naar 'n niveau dat het nog maar iets slechter draait dan WoW, maar beter dan dat is absoluut niet te verwachten. Ook niet realistisch, daar het spel twee jaar later uit is gekomen .

Ik heb hem echter wel draaiende gekregen op mijn laptop, een P4 2,2 met 512MB RAM en 'n on-board Intel Extreme Graphics 2 chipset. Dat ik vervolgens uren doe over het doorlopen van een enkel gebied doordat hij niet in staat is ook maar iets naar m'n beperkte hoeveelheid RAM te schrijven en hij dus alles loopt te swappen naar z'n langzame laptop-HDD is een vervelende bijkomstigheid .
Met citaat reageren
Oud 07-06-2007, 10:36
Verwijderd
Haha dat soort dingen komen me wel bekend voor ja.

Nouja dan probeer ik het gewoon, en anders pech gehad. Het maakt me ook niets uit als ik alles op low heb.
Met citaat reageren
Oud 07-06-2007, 11:46
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
MMORPGS zijn toch wel games met dat imago, maakt weinig uit welke je speelt.

Ik zit er wel over te denken 't te kopen, ben wel benieuwd, maar ik vermaak me ook nog prima met WoW.
Met citaat reageren
Oud 11-06-2007, 15:02
All Out Of Love
All Out Of Love is offline
Ben nu een lvl 19 hunter elf. Zit ook op de engelse RP server.

Genaamd Envail
Oud 11-06-2007, 15:04
All Out Of Love
Citaat:
Chimera schreef op 07-06-2007 @ 12:46 :
MMORPGS zijn toch wel games met dat imago, maakt weinig uit welke je speelt.

Ik zit er wel over te denken 't te kopen, ben wel benieuwd, maar ik vermaak me ook nog prima met WoW.
eigenlijk niet.

WoW heeft zo'n imago omdat het spel 1 grote hype werd, en iedereen het moest en zou spelen.

Ik denk dat andere MMO'S dat minder hebben.

Niet dat ik daar me keuze van MMO van af zou laten hangen ofzo.

Zie het een beetje als dat Jumpstyle gebeuren... dat word ook door de hele house scene uitgekotst sinds het 1 grote hype is geworden.

Overigens zit ik zelf echt te wachten op Warhammer Online.. vraag me alleen af of er nog wel wat van studeren terecht komt als ik 2 mmo's ga spelen
Oud 11-06-2007, 18:42
Thunder Child
Thunder Child is offline
Hmm ik zit zo eens te kijken wat dat allemaal inhoudt, LotRO

Dat idee dat je als je een instance uit komt er dingen in de wereld veranderd kunnen zijn is best cool.

'PvP' is ook wel grappig, hoewel ik dat 'Oh no XR under attack!' slachterdeslacht 'Now let's go kill everyone in Astranaar' ook wel geinig vindt af en toe.

Professions snap ik niet zoveel van

Classes: Bweuh
Oud 12-06-2007, 10:57
Verwijderd
Hoe is PvP eigenlijk geregeld in LotRO?
Met citaat reageren
Oud 12-06-2007, 13:00
Young Predator
Young Predator is offline
Kost teveel, maandelijkse lasten.
Kost teveel tijd, weer lekker afhankelijk worden...

Oud 12-06-2007, 17:53
Thunder Child
Thunder Child is offline
Citaat:
superduck schreef op 12-06-2007 @ 11:57 :
Hoe is PvP eigenlijk geregeld in LotRO?
In een soort van instance area's kun je mobs spelen en zo tegen elkaar PvPen.

http://tobolds.blogspot.com/2007/03/...ay-to-pvp.html

Hier heb ik me info vandaan over dit onderwerp
Oud 12-06-2007, 18:34
Verwijderd
Man dat pvp systeem lijkt me zo'n joke als ik dat zo lees. LotR lijkt me dus echt te PvE minded. No thanks.
Met citaat reageren
Oud 12-06-2007, 23:12
Boogy
Boogy is offline
vind LOTR online niet zo'n leuk spel

ik heb de beta 2 maanden gespeeld en vond der eerlijk gezegd niet zo veel aan. vooral als je daar voor een jaar World of Warcraft heb gespeeld

ik kijk wel uit naar age of conan die MMORPG kan WoW wel is gaan even naren
Met citaat reageren
Oud 30-06-2007, 14:54
lauwe
lauwe is offline
nou ik moet seggen waarom vergelijkt iedereen alles met WoW
ik vind persoonlijk dat WoW na een tijdje zuigt ik soek een wat uitdaagendere MMORPG waar je niet uren en uren bezig bent levelen
Met citaat reageren
Oud 30-06-2007, 15:05
Verwijderd

Dat soort mensen spelen lotr online!
Met citaat reageren
Oud 30-06-2007, 15:54
Verwijderd
Citaat:
Reverend schreef op 30-06-2007 @ 16:05 :
[filmpje]

godver
Met citaat reageren
Oud 30-06-2007, 18:23
Verwijderd
Citaat:
[filmpje]

nice
Met citaat reageren
Oud 07-07-2007, 00:15
All Out Of Love
Citaat:
[filmpje]

wtf
Oud 07-07-2007, 16:08
Verwijderd
Meh, te veel RP types denk ik
Met citaat reageren
Oud 07-07-2007, 19:05
mepsteen
mepsteen is offline
Citaat:
[filmpje]

Humor
Oud 07-07-2007, 22:29
Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
Heb nu meerdere karakters aangemaakt.

Had al een dwarf champ, wapensmit.
Nu heb ik een man hunter, explorer en een elf minstrel, tinker.
Die beroepen overlappen elkaar perfect.
-Mijn explorer kan houthakken wat naar de wapensmit gaat voor houten wapens en bogen, die daarna worden uitgedeeld aan de anderen.
-Alledrie kunnen ze prospecten, en al het ijzer gaat naar de wapenmit, die dus de beste wapens maakt voor de andere twee
-Alledrie kunnen ze ook prospecten naar goud, zilver en edelstenen. Die gaan naar de tinker, die iedereen uitrust met de beste sieraden
-en als laatste gaan alle huiden naar de explorer, die er medium armor van maakt voor zichzelf en light armor voor de minstrel.
-o ja en een tinker kan ook koken dus alle cooking quests zijn nu easy...
Oud 09-07-2007, 13:49
Verwijderd
Citaat:
Eye of Sauron schreef op 06-06-2007 @ 21:05 :

hmmm wel nice dat je een lifetime abo kan nemen! beter dan maandelijks idd, kost wel even wat maarja, ik ben ook uitgekeken op WoW ondertussen ;x
dit maar eens bekijken ;x
Met citaat reageren
Oud 09-07-2007, 13:55
Verwijderd
pfff alleen al door naar de site te kijken zie ik er toch maar vanaf :')
Met citaat reageren
Oud 09-07-2007, 21:48
Verwijderd
Citaat:
betercore schreef op 09-07-2007 @ 14:49 :
hmmm wel nice dat je een lifetime abo kan nemen! beter dan maandelijks idd, kost wel even wat maarja, ik ben ook uitgekeken op WoW ondertussen ;x
dit maar eens bekijken ;x
Geen WoW-beater, trust me. ;x
Met citaat reageren
Oud 10-07-2007, 00:30
Koning
Koning is offline
Aaahaha je moet een drol zijn wil je dit spelen. Oh laten we even een dertien in een dozijn kut mmo maken die niets biedt. :')
Oud 10-07-2007, 06:39
Q
Q is offline
Citaat:
Koning schreef op 10-07-2007 @ 01:30 :
Aaahaha je moet een drol zijn wil je dit spelen. Oh laten we even een dertien in een dozijn kut mmo maken die niets biedt. :')
Ik hoorde dat het een slechte kopie van wow zou zijn.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten