![]() |
||
![]() |
Citaat:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Delayed...phase_syndrome ik heb dit probleem ook volgens mij, ik kom bijna niets bij, ik eet zeer veel per dag en gelijk wanneer ik ga gaan slapen, ik val rond 11.30-12.00in slaap en 's morgens heb ik wel een half uur nodig om alleen maar uit mijn bed te komen... |
![]() |
||
Citaat:
Maar ik heb dit zelf ook, perioden waar ik gewoon ontzettend veel eetlust heb. Als ik stress heb of het druk heb of als ik een tijdje op m'n gewicht gelet heb en wat ben afgevallen, wil mn lichaam dat hard inhalen... De hoeveelheid dat je meer eet, maakt ook wel wat uit. Als je echt het dubbele eet (aantal cal) dan normaal of gewoon wat extra brood eet, dat verschilt natuurlijk ook. En kan ook een iets van een indicatie geven over mogelijke oorzaken...
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik vind de combinatie van toegenomen eetlust, toegenomen verbranding en inslaapproblemen ook wel als een snelle schildklier klinken, inderdaad. Maar stress doordat je het druk hebt kan ook alle drie deze dingen geven. |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Wat betreft het slapen, ik ga vrijwel altijd op dezelfde tijd naar bed, rond 11 uur, maar sta op wisselende tijden op. Variënd van 6 uur 's ochtends tot 11 uur 's ochtends. Ik voel me pas uitgerust als ik zo'n 10 uur heb geslapen, voorheen kon ik met minder toe. Ik heb in de afgelopen maanden wel wat stress gehad, maar die stress is inmiddels al weer een maand voorbij en de klachten zijn er nog steeds. Ik kan ook niet zeggen dat er verder echt grote veranderingen hebben plaats gevonden in mijn leven. Het psychische deel is dat ik te veel toe geef aan die eetlust, ik kan het niet stoppen. Toch denk ik dat er een lichamelijke klacht aan ten grond slag ligt want ik heb gewoon ontzettend veel honger de hele tijd en voel me snel slap.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar het kan natuurlijk ook iets lichamelijks zijn...ik denk dat je het beste langs de huisarts kunt gaan...bv. de werking van de schildklier is iets dat vrij eenvoudig nagegaan kan worden. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Antidepressiva en andere medicatie voor de psyche coopergirl | 500 | 13-05-2012 18:58 | |
Lichaam & Gezondheid |
iemand die aan de pil is????? sunflouwer | 22 | 15-07-2006 13:20 | |
Lichaam & Gezondheid |
Het grote piltopic # 13! Daantje_0705 | 499 | 30-12-2005 10:36 | |
Psychologie |
licht-therapie, wie volgt/volgde dat? Verwijderd | 19 | 17-12-2005 21:28 | |
Psychologie |
Prader-Willi syndroom AngelLena | 18 | 02-03-2004 12:14 | |
Lichaam & Gezondheid |
kun je te dun zijn terwijl je gezond eet? marrel | 52 | 29-02-2004 18:55 |