Hallo,
Op dit moment heb ik mijn schooljaar op het ROC Handel en Marketing in Eindhoven afgerond.
Voor het begin van het schooljaar waren ze allemaal aan het roepen dat het een hele zware opleiding was, er zijn ook heel veel studenten afvallen! maar ik heb het hele jaar op m`n sloffen doorlopen...echt makkelijk!
Daarom ben ik aan het twijfele of ik een particuliere opleiding ga volgen. De redenen hiervoor zijn dat het niveau wat hoger is, maar vooral omdat je dan 1 jaar winst hebt als je je MBO diploma haalt en meteen door kunt stromen naar HBO!
Morge heb ik een gesprek met Notenboom in Eindhoven. In een gesprek wordt dan gekeken of het mogelijk is dat ik in kan stromen in het 2e jaar van hun MBO opleiding Marketing Managment.
Gistere was ik nog wat aan het zoeken op internet en kwam ik Schoevers tegen, ook een particuliere opleiding.
Kan iemand mij iets over een van deze scholen vertellen? (opleiding, sfeer etc etc)
of heeft iemand al ooit zo`n gesprek gehad als ik morge met Notenboom heb en tips voor mij?
Laatst gewijzigd op 28-06-2007 om 17:14.
|