Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ja ik weet niet, dat heb ik ook vaak. Ik trek me alles veel te erg aan, ook denk ik gelijk als iemand een opmerking maakt, dat ze mij niet mogen en zo, dat ik iets fout heb gedaan.. Mjah, het is ook gebrek aan zelfvertrouwen denk ik.. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ja.. dat heb ik ook altijd.. denk meteen dat iemand boos is, me niet meer moet, me eigenlijk helemaal niet mag, me irritant vind etc..
Wat ik ertegen doe? Het op de man af vragen. Vind je me soms niet meer aardig? Ben je boos op me? Vind je me irritant? Want.. 99% van de keren dacht ik het helemaal onterecht en kan iemand dus meteen mn angst wegnemen door me te verzekeren dat het niet zo is.. En wanneer ik het wel terecht dacht kun je er dan over praten en de oorzaak zoeken en kijken of er iets aan valt te doen en anders vinnik het altijd fijner om het iig te weten, dan ben ik er niet meer bang voor maar weet het zeker.. Het is heel moeilijk, hebbik zelf owk ervaren, maar uiteindelijk is het alleen maar beter voor mezelf en ook voor die ander omdat ik anders toch automatisch meer afstandelijk wordt. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Maar keej.. Sjah, op mensen afstappen en t vragen dat durf ik niet, ben k weer te onzeker voor (bij mij ist inderdaad dus EN EN] blegh.. wat haat k mezelf toch.. Maar keej, k moes positief blijven denken ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
En jezelf haten...tja, ik weet niet of dat gegrond is...jij bent jij, dit hoort bij je, dit maakt je mede tot wie je bent. En je kunt me geloven of niet, sommige mensen mogen je echt. Voor jou is dit misschien lastig om mee om te gaan, en dat kan ik heel goed begrijpen (I know the feeling ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Soms is het best wel extreem, als ik bijvoorbeeld door Amsterdam loop ofzo, of ergens anders waar het erg druk en lawaaierig is, dan kan ik dat allemaal gewoon niet aan soms en word ik helemaal stil en probeer zo onopvallend mogelijk te zijn. (is denk ik ook een vorm van overgevoeligheid) En als iemand boos op me wordt ofzo dan kan ik daar echt niet tegen en geef ik mezelf daar ook de schuld van, en dan durf ik ook echt niks te zeggen. Ik laat alles maar over me heen komen.. ![]()
|
![]() |
Ik ken dat wel ja
![]() Ik ben best redelijk gevoelig. Als iemand boos op mij is trek ik me dat altijd heel erg aan, waardoor ik soms wel eens (iets té ) heftig reageer. Ook als bijv. mijn moeder boos is op mijn zusje, wordt ik helemaal gefrustreerd en ga me ermee bemoeien, probeer het op te lossen zodat het zo snel mogelijk over is. Verder pik ik ook heel snel stemmingen op van mensen. Ook als ik een kamer binnenloop ofzo.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
overgevoelige eikel Hooghoofd | 8 | 16-07-2013 09:11 | |
Psychologie |
Overgevoelig vedetje | 22 | 16-06-2006 19:30 | |
Lichaam & Gezondheid |
overgevoelig voor latex? Martine1986 | 7 | 05-03-2004 16:25 | |
Lichaam & Gezondheid |
overgevoelig voor suiker?! ikaruz | 29 | 12-09-2003 17:41 | |
Seksualiteit |
Overgevoelige eikel? Username | 23 | 10-02-2003 04:07 | |
Liefde & Relatie |
overgevoelig voor interesse OF aandachtsgeil..? MeCute1983 | 10 | 16-03-2002 19:48 |