Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Ik ben ook zo iemand die alles nogal zwaar opneemt en alles negatief bekijkt terwijl ik eigenlijk niet mag klagen aangezien ik alles heb op materieel vlak.
Maar het zit gewoon in mij, die momenten van lichte depressie en het soms niet meer zien zitten. Ik hou een dagboek bij en soms helpt dat omdat ik me niet zeer vertrouwd voel bij mensen om me heen, alleen in m'n dagboek kan ik alles kwijt. Ik ken niemand aan wie ik dit alles zou kunnen of durven vertellen. Maar ik probeer ermee om te gaan, zoals enkelen hierboven al vermeldden, doe iets wat je op andere ideeen brengt. Ik ben op reis gegaan voor twee weken en ik heb aan andere dingen kunnen denken, het helpt! Ik ga me binnenkort inschrijven om te gaan paardrijden en ik ga ook zoeken naar een vakantiejob. Drie maanden vakantie is lang en ik verveel me vaak en uit verveling word ik depressief dus misschien helpt het ook voor jou om andere dingen te doen. Dat je je depressief voelt, is niet jouw schuld, het zit in je als een beest waartegen je vecht maar hou dat beest niet bezig, negeer het gewoon...
|
Verwijderd
|
hi notinginside,
Weetje, ik voel me precies zo als jij je voelt steeds, ik herken je verhaal heel erg. Met als verschil dat ik ik het wat langer heb dan 3 jaar (heeel wat langer). Echt met periodes, als er wat gebeurde wenste ik mezelf heeel ver van hier (if you know what I mean). De laatste tijd ging het helemaal fout met mij, kging amper meer naar school, omdat dat gewoon niet meer ging enzo. Maar kben uiteindleijk raar genoeg toch over. ![]() De laatste tijd benk erg diep geweest, begonnen met snijden enz. Gelukkig gaat het nu weer beter. ![]() Wees blij met de kleine dingen, gelukkig met de kleinste dingen, dan voel je je op sommige momenten de gelukkigste persoon op de wereld. ![]() Good luck.. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Werk, Geld & Recht |
Werk nu al 3,5 jaar bij restaurant maar totaal geen erkenning studentje16 | 7 | 04-12-2015 15:21 | |
Werk, Geld & Recht |
Fout bij Account Plaza- ben volgens hun systeem 1 jaar ouder Dj Colt | 8 | 25-07-2007 21:23 | |
Liefde & Relatie |
Na 3 jaar verliefd op een ander Gummetje | 57 | 19-10-2006 11:29 | |
Liefde & Relatie |
Is dit alles?! ikke niet | 18 | 11-06-2005 21:23 | |
Psychologie |
Hoe kijk je terug op hoe je leven een paar jaar geleden was? Somebody Special | 50 | 04-04-2005 21:01 | |
Algemene schoolzaken |
3-jarige HBO gedaan, nog recht op 1 jaar StuFi? Verwijderd | 21 | 26-03-2005 09:49 |