Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Dus geen sr di-tech, geen jetforce of andere injectietroep. Dit loopt meestal slecht af ![]()
||
Citaat:
![]() Koop in ieder geval NOOIT een scooter zonder kenteken, het laten schouwen + alle leuke extra's is een duur grapje en je moet er voor naar Roosendaal (dacht dat het Roosendaal was). Plus dat het een goed teken kan zijn dat het een gestolen scooter is, immers, waarom staat hij na al die tijd nog steeds niet op kenteken?
||
Citaat:
Ik had het nagelezen op internet vanmiddag, en zag dat het troep is ja, een paar reacties: Zo'n ding is altijd gezeik. En: Ze zijn niet vooruit te branden. Dus ik zal er ook op letten met schouwen en andere 'adders onder het gras'. bedankt voor de tips! |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Hee ouwe, wedstrijdje? nou uber jetforce tegen mijn barrel. Kijken wie er dan wijs aan het doen was.Ik zal je eens laten zien wat een 25 jaar oude honda kan doen ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Werk, Geld & Recht |
Scooter-verzekering. Ceespop | 10 | 31-07-2007 09:23 | |
Werk, Geld & Recht |
Bromfiets/scooter verzekering -> Wat betaal jij? wr_faya | 28 | 17-12-2006 21:31 | |
Algemene schoolzaken |
Wat merk jij van de euro? akiwerlich | 6 | 26-02-2003 17:38 | |
Werk, Geld & Recht |
Wat merk jij van de euro? akiwerlich | 13 | 26-02-2003 01:12 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Wat merk jij van de euro? akiwerlich | 1 | 19-02-2003 20:43 | |
Software & Hardware |
Vespa PK 50 Probz! (scooter) Bad Boy Me | 72 | 25-08-2001 22:41 |