Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Vraagje: regelt de universiteit ook stage? (bij mij nl niet) en zo ja wat voor stageplekken?
|
We krijgen ook erg veel geschiedenis hoor, met vakken als Geschiedenis der Kunsten, Globalisering en Cultuurhistorische Canon. We hebben vaak vakken samen met studenten van Geschiedenis en Kunstgeschiedenis. Het is wel erg gericht op de Westerse kunst en geschiedenis.
Bij ons moet je een stageminor kiezen om op stage te gaan. Er zijn stages als de organisatie van een evenement, uitgeverijen, mulitmedia bedrijven, soms ook musea etc. Op de site staat het allemaal beter uitgelegd: www.ru.nl/acw . Bevalt de Open Universiteit je?
||
Citaat:
Nadelen aan de OU zijn dus idd dat er geen stage voor je geregeld wordt dus zal ik dat na mijn propedeuse ongeveer zelf moeten doen, het is moeilijker om de tempo aan te houden, omdat je wel zelf echt alles moet plannen enzo. Er is niemand die zegt je moet dan en dan dat af hebben om tentamen te doen en geen colleges. En wat ik verder aan de opleiding zelf mis is dat het alleen op geschiedenis gericht is.Ook wordt het door IBG en sociale dienst ed als deeltijdopleiding, dus hobby,beschouwd en dus krijg je niks! Voordelen: boeken zijn supergoed. je hebt best wel veel begeleiding als je dat wilt, vrijheid om voor de meeste vakken/cursussen zelf te bepalen wanneer je tentamen doet (kan 4 keer id week mits je je 2 week van te voren aanmeldt). Ik krijg door mijn lage inkomen korting op de studie kosten. Ik betaal nu 27 euro in de maand: voor mijn studeikosten, boeken, begeleiding, en 3 tentamenkansen per vak. Dat is dus spotgoedkoop studeren. (maar dus geen studiefinanciering). Conclusie: Er zijn een paar minpuntjes maar over het algemeen ben ik blij dat ik voor de Open Universiteit gekozen heb!
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Studeren |
Algemene Cultuurwetenschappen Cartman88 | 4 | 25-02-2010 14:57 | |
Studeren |
kunstacademie of Algemene-Cultuurwetenschappen? Verwijderd | 10 | 10-12-2006 22:45 | |
Studeren |
Algemene cultuurwetenschappen?? Verwijderd | 9 | 23-07-2006 07:58 | |
Studeren |
european studies/cultuurwetenschappen twijfelaartje | 19 | 14-05-2005 11:46 | |
Studeren |
Algemene Cultuurwetenschappen Verwijderd | 14 | 24-03-2005 09:28 | |
Algemene schoolzaken |
Algemene Cultuurwetenschappen EUR M*girl | 2 | 21-03-2003 20:56 |