Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Allerlei overbodige kul als stagelopen was toen geloof ik ook nog niet verplicht en je kon puur op de kennis een diploma behalen.
||
![]() |
Citaat:
Zo ingewikkeld is het verhaal trouwens ook niet, hoogstens een beetje chaotisch beschreven ![]()
|
![]() |
Bedankt voor jullie reacties.
![]() In Amerika zat hij niet lang genoeg om een opleiding af te maken. PrO is Praktijkonderwijs, laagste dat er is. En waarom ik me er zo in ben gaan verdiepen. Nou, ik heb helemaal moeilijk zitten doen voor mijn TL diploma, en hij heeft niks, en kan MBO doen. Dan kon ik ook net zo goed 4 jaar vrij nemen. Wat hij deed was een verplicht school, je hebt leerplicht, dus ging hij naar een soort van leerplicht-school. Dat heeft hij mij iig wel uitgelegt. |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Echter wel volledig geaccrediteerd en van hogere kwaliteit dan een reguliere MBO Informatica diploma, wat in feite weinig anders is dan een vier jaar durende cursus hoe je programma's als Word en Excel gebruikt. Overigens meer ontopic: de verplichte scholing vanuit de overheid in de VS zuigt ballen. Misschien wordt die gozer toegelaten, maar ik zou er maar vooral niet jaloers op worden. Paar jaartjes verplicht elke dag trouw zweren aan god en de vlag en volgestopt worden met feitjes als hoeveel homeruns Babe Ruth heeft geslagen is geen vervanging van echt onderwijs.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ook mogelijk is idd dat hij mbo 2 heeft gedaan/doet en volgend jaar dus mbo 3 gaat doen. Er zijn dus genoeg mogelijkheden. Vraag het hem, dan heb je het echte antwoord, dit blijft gokken. En wat AllureV zegt: Leren doe je voor je zelf. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Nederlands artikel nakijken vltn | 1 | 26-03-2015 17:44 | |
Studeren |
erkend diploma zonder opleiding? gazelle | 1 | 09-01-2015 08:07 | |
Studeren |
Hogeschool Utrecht - IBL onbekend12345 | 1 | 09-03-2008 15:05 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
"Islamisme is een obstakel voor de democratie." Secularisatie is een noodzaak. Gatara | 214 | 06-06-2007 19:33 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Baden-Wurttemberg verbiedt leraren hoofddoek te dragen ThaFox | 196 | 18-11-2003 14:02 | |
Algemene schoolzaken |
hoe gaat het tot nu toe bij jullie? Hoipiepeloi | 66 | 28-10-2003 20:37 |