![]() |
|
![]() |
Mysterieuze Engelse schoonmaker houdt stadje schoon
Uitgegeven: 19-7-2002 7:47 KETTERING - Het Engelse Kettering is in de ban van een mysterieuze schoonmaker die 's nachts de straten in het centrum van de stad schoonmaakt. Niemand weet wie het is, maar op videobeelden is te zien hoe de man getooid in zwarte regenjas en met bedekt gezicht zijn werk doet, vertelde een woordvoerster van Kettering donderdag. De nachtelijke schoonmaakactie op Brambleside, een van de winkelstaten, is al weken gaande. Afgelopen weekeinde liet hij op elke prullenbak een briefje achter met de tekst: Houd Brambleside schoon. De groeten, het spook. Ook zwaaide hij even naar de camera die speciaal voor hem was opgehangen, maar hij zorgde er voor dat hij onherkenbaar bleef. Een van de winkeliers is erg blij met de schoonmaakactie. "Het is een goede schoonmaker. Ik denk erover om een emmer met sop buiten te zetten zodat hij ook mijn ramen kan doen." http://nu.nl/document?n=59744 ----- Wat zou dát voor iets vaags zijn? ![]() |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
(Ben overigens pas over 3 weken terug...) |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Ik doe dat dan niet. Ik raap 't niet op als andere 't op de grond gooien. Maar ik geef ze wel een preek. ![]() |
![]() |
||
![]() |
Hij mag niet de ramen van een winkel schoonmaken zonder dat met de winkelier afgesproken te hebben. Want die ramen zijn eigendom vandie winkelier.
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Oh en over die bekertjes: dat is natuurlijk tof. Ben ik met je eens. Maar waarom worden er dan geen kartonnen bekertjes gebruikt? Heb jij de 3rde dag mensen bekertjes zien wegdragen? Nou. Ik kan je wel vertellen dat ik de 3rde dag overal een gigantische teringzooi heb gezie en ook meerdere plastic kapotgetrapte bekertjes. Allemaal niet zo nodig. Gewoon karton doen! Ookals het wat duurder is. Ik wil best wat meer betalen om die rede.
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
||
Citaat:
Vind het ook belachelijk dat er bijv op pp geen karton gebruikt word. Maar ik denk vooral dat de mentaliteit van de mensen moet veranderen. Als iedereen zn (plastic) bekertje bij zo'n "ophaler" inlevert kunnen ze allemaal hergebruikt worden en zijn er niet een heleboel mensen nodig om de gigantische rotzooi op te ruimen. Denk dat het "iedereen doet het dus gooi ik mn afval ook maar op straat" idee moet verdwijnen.
||||
![]() |
Citaat:
Citaat:
Het wordt wel allemaal netjes opgeruimd na Pinkpop. Maar niet gescheiden. Dat kan nl. ook nog maar denk niet dat dat nu is gebeurd of dat moet achteraf gebeurd zijn maar dat lijkt me dan een vieze rotklus om te doen. Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
Enne, ik dacht dat kauwgom na 5 jaar wegrot. Alleen breken bacterien enkel de kauwgom af van de buitenkant, dus kauw ik 'm zo plat mogelijk opdat-ie sneller verteerd. REIE
|
ja, laten we vooral lekker veel aandacht aan besteden! gaan voortaan mensen die toch 's nachts buiten in de buurt zijn ff kijken of ze hem kunnen vinden...
gaat de lol voor die vent d'r snel genoeg vanaf en stopt ie ermee... ja hoor, erg slim! ![]() laat die vent lekker schoonmaken.... *heeft niet alle reacties gelezen, dus sorry als dit al gezegd is*
||
Citaat:
De hippiekaugompjes zijn nu dus wel verteerd ![]()
|
![]() |
|
|