Advertentie | |
|
![]() |
|
Bellen bellen bellen
![]() Kwam pas ook nog iemand tegen die ik al *denkt na* zo'n 8-9 jaar niet gezien had. Zat bij hem op de basisschool. Was wel gezellig maar hadden geen behoefte meer aan verder contact. Op de basisschool ging het gerucht dat hij me leuk vond, durfde niet te vragen of dat waar was maar ben wel nieuwsgierig
|
Verwijderd
|
Ik zou bellen want als ze nog thuiswoont is dat de meest logische manier om haar te bereiken. Hoe ging dat vroeger toen nog niemand met mobieltjes rondliep? Toen moest er ook gewoon naar een vaste telefoon gebeld worden van "hoi, is ... thuis?"
Ik vind het jammer dat het tegenwoordg zo makkelijk gaat. Vaak is het even een paar nietszeggende smsjes sturen, of gewoon wachten totdat de ander online komt.. mensen hoeven geen moeite meer te doen. |
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Dat is toch niet zo'n probleem?
- "Goedemiddag met Voornaam Achternaam!" * "Dag mevrouw Achternaam, met CheloKabab" - "Aahh, CheloKabab! Ja ik sprak je moeder laatst nog! Ze zei dat je studie X doet, bevalt dat een beetje?" * "Ja ik vind het erg interessant. Maar wat ik me eigenlijk afvroeg, zou u mij het nummer van Leukmeisje kunnen geven?" - "Ja, natuurlijk. Dat is 1234567890." * "Dankuwel!" - "Graag gedaan hoor" * "Oke, daag!" - "Doeg, groetjes aan je moeder!" En tadaa. Enige nadeel is dat jullie moeders dan meteen gaan giebelen dat het zo schattig is dat hun kindjes daten, maar dat zouden ze vroeg of laat toch wel gaan doen. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
Ik bel meestal mesen eerst thuis op voordat ik mobiel ga bellen
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
jij bent soms zo geniaal, echt een toegevoegde waarde aan dit forum ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
Nummer net via detelefoongids.nl geprobeerd op te zoek, zonder resultaat ![]() Naar het 06-nummer van der ma bellen kon ik gewoon niet ![]() Anyways ik vind het erg jammer maar live goes on, misschien dat ik haar nog een keer tegenkom.. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Je hebt ene leuk verhaal over je zoektocht, een heel topic op eem forum ![]()
|
Ik kom mijn eerste vriendje soms nog wel eens tegen. Hij is nog steeds knap, en gewoon een leuke aardige jongen en dan ben ik toch wel blij dat ik juist hem had uitgekozen om de eerste te zijn. Maar ik hoef hem niet terug natuurlijk. Ik heb nu toch een andere knappe leuke en aardige jongen.
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() Ik vind het eigenlijk nog steeds kut, maar ik kan gewoon haar moeder niet bellen, mijn moeder en haar moeder zien / spreken elkaar ook maar eens in de paar maanden en ik vind het gewoon raar om dan naar haar moeder te bellen om haar nummer te vragen ![]() Het zal nu vast ook niet meer slim zijn om nu nog te gaan bellen na ruim 3 weken te gaan bellen.. Overigens weet ik misschien wel haar studenten e-mail adres, als ze die tenminste leest ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Verloren liefde teruggevonden Alain Vandam | 7 | 24-03-2009 23:26 | |
Seksualiteit |
Willen jullie deze Seksenquete invulle? Suga~Suga | 258 | 17-10-2005 20:22 | |
Liefde & Relatie |
Na mijn vriendin handel ik zo raar.. Spray rebel | 18 | 30-10-2004 12:54 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Anders Evito | 58 | 06-06-2003 17:24 | |
Liefde & Relatie |
Controle over emoties? Verwijderd | 14 | 28-09-2002 22:28 | |
Liefde & Relatie |
Hoe moet ik daaraan beginnen-mijn gevoelens-they SUCK! lieve | 8 | 08-06-2002 23:21 |