Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-03-2009, 09:27
Alain Vandam
Alain Vandam is offline
Ik zit met het volgende probleem:

Ik ben dit weekend een meisje tegengekomen dat ik al lang niet meer gezien had. We hebben een tijdje samen in de klas gezeten, zij is 2 jaar geleden van school veranderd en daardoor was ze eigenlijk zo goed als van de aardbol verdwenen.

Ik heb altijd al gevoelens gehad voor haar, maar toen we samen op school zaten had zij een relatie, waardoor ik eigenlijk nooit mijn liefde heb kunnen verklaren.

Ik kom haar om de paar maanden/half jaar wel eens tegen op een fuif of optreden, en dan laait die verliefdheid terug sterk op. Je zou bijna kunnen zeggen dat ik de afgelopen jaren toch nog regelmatig aan haar moest denken.

Ik had er mij eigenlijk al bij neergelegd dat het nooit wat zou worden, maar na dit weekend ben echt weer verliefd op haar geworden.

Nu is het probleem hoe neem ik het best met haar contact op?
via sms (zo kort, onpersoonlijk), email, wachten tot ik haar nog eens tegenkom (zou het beste zijn, maar kan weer een half jaar duren)?

Iemand een idee hoe ik mijn verloren liefde alsnog kan terugvinden .
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-03-2009, 10:08
Verwijderd
Via sms hoeft helemaal niet onpersoonlijk te zijn. SMS of mail gewoon dat je het de laatste keer erg leuk vond haar weer eens te zien, en vraag of ze zin heeft om een keertje af te spreken om iets leuks te gaan doen. Gooi verder niet je gevoelens in dat berichtje, gewoon afspreken en zien wat er gebeurd

Aangezien je haar maar eens in het half jaar ziet, is het risico echt miniem: stel dat ze je afwijst, dan zie je haar toch maandenlang niet dus boeiend
Met citaat reageren
Oud 23-03-2009, 16:07
I C U
I C U is offline
Ik zou ook niet moeilijk doen over een smsje of mailtje hoor. Gewoon doen, net wat Colonel Sanders zegt.
Oud 23-03-2009, 18:45
RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Citaat:
Via sms hoeft helemaal niet onpersoonlijk te zijn. SMS of mail gewoon dat je het de laatste keer erg leuk vond haar weer eens te zien, en vraag of ze zin heeft om een keertje af te spreken om iets leuks te gaan doen. Gooi verder niet je gevoelens in dat berichtje, gewoon afspreken en zien wat er gebeurd

Aangezien je haar maar eens in het half jaar ziet, is het risico echt miniem: stel dat ze je afwijst, dan zie je haar toch maandenlang niet dus boeiend
Hulde voor dit advies. Je hebt nu niks te verliezen omdat je niks hebt, ook geen vriendensituatie ofzo, gewoon proberen, je ziet haar toch vrijwel nooit.
Oud 23-03-2009, 21:46
Iduna
Iduna is offline
^

Gewoon smsen voor een afspraak/iets leuks doen. Als ze dat niet wil, weet je het meteen. Of je wilt nu nog maanden wachten en dan evt. alsnog afgewezen worden.. Ik zou kiezen voor contact opnemen.
Met citaat reageren
Oud 23-03-2009, 23:42
zeehond23
zeehond23 is offline
Smsen dat je haar heel leuk vind werkt het beste denk ik. Verklaar haar gelijk de liefde, dan weet ze gelijk waar ze aan toe is. Mijn ouders hebben elkaar ook zo de liefde verklaard toen ze jong waren. True story.
Oud 23-03-2009, 23:45
MartinV
MartinV is offline
Citaat:
Smsen dat je haar heel leuk vind werkt het beste denk ik. Verklaar haar gelijk de liefde, dan weet ze gelijk waar ze aan toe is. Mijn ouders hebben elkaar ook zo de liefde verklaard toen ze jong waren. True story.
Wauw, dan heb je jonge ouders, gezien er al sms bestond
Oud 24-03-2009, 23:26
cenerentola
cenerentola is offline
Iedereen smst of emailt tegenwoordig. Niet om je voor te schamen!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten