![]() |
|
Verwijderd
|
Bij de meiden die ik had *ontmaagd* deed het echt super pijn. Toen het eenmaal was gebeurd, dus toen ik er in zat. Moest ik er weer uit omdat het veelste pijn deed.
Maar dit is natuurlijk bij iedereen anders he. Sommige die voelen helemaal geen pijn bij de eerste keer. Jah en de gevolgen.... gebruik een condoom en ga er vanuit dat dat voldoende is (wanneer je dus nog niet aan de pil mag). Want om je eerste keer te beleven met die gespanne gedachtug dat je mischien zwanger raakt is ook niet echt een geweldige ervaring.. toch. Maar in iedergeval succes |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() En trouwens de eerste keer is gewoon heel erg wennen. Opeens zo'n piemel in je voelt wel ff raar, maar gelukkig went het wel hoor. Het doet misschien ook wel een beetje zeer, maar da's normaal. De keren na je eerste keer wordt alleen nog maar beter en daar doe je het voor, natuurlijk ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Bij de een doet het zeer bij de ander niet! en als je bang bent om zwanger te worden? je kan ook een condoom gebruiken.. of je wacht tot je aan de pil bent
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Pijn bij borstbeen Poeperd | 11 | 03-05-2008 15:35 | |
Lichaam & Gezondheid |
Pijn aan knie Brammetje-88 | 3 | 22-10-2005 23:03 | |
Liefde & Relatie |
Wat doet meer pijn? MissN0urri | 54 | 02-10-2005 20:13 | |
Lichaam & Gezondheid |