Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-12-2007, 16:32
Muzzle
Muzzle is offline
Hallo,

Ik heb een Toshiba Satellite A100-795. Ik had nieuw geheugen besteld (1GB van Kingston). Er zat al 512 MB in. Toen ik het nieuwe geheugen in het vrije slot deed, ging mijn pc wel aan maar ik kreeg geen beeld meer. Nieuw geheugen eruit gehaald en alles was weer goed. Toen haalde ik het oude geheugen eruit en deed ik het nieuwe geheugen daarvoor in de plaats, toen deed ook alles het (zo heb ik het nu nog) en alles was een stuk sneller.

Maar als ik het oude geheugen er dan weer bij doe, krijg ik weer geen beeld.

Iemand een idee waarom?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-12-2007, 16:48
]{ing
]{ing is offline
Incompatibiliteit bij 2 modules van bepaalde verschillende typen. Wat zijn de codes op de modules/verpakking van Kingston?

Daarnaast staat dit niet in de handleiding? Probeer anders de helpdesk van Toshiba.
Met citaat reageren
Oud 08-12-2007, 19:08
Muzzle
Muzzle is offline
King, stel dat ik er nog een 1 GB module van Kingston bijkoop, zou dat gewoon moeten werken?

Niet dat ik dat nu per se wil, mijn laptop is met 1 GB al veel sneller dan met 512 MB, maar voor later.
Met citaat reageren
Oud 08-12-2007, 20:04
]{ing
]{ing is offline
Citaat:
King, stel dat ik er nog een 1 GB module van Kingston bijkoop, zou dat gewoon moeten werken?

Niet dat ik dat nu per se wil, mijn laptop is met 1 GB al veel sneller dan met 512 MB, maar voor later.
Exact dezelfde module (zie serienr/code) moet gewoon werken, of er is iets mis met het systeem. Imho, eigenlijk is 1GB wel genoeg en is verkopen van die 512MB module(s) ook een optie?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten