Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Daarom zijn de jongens vaak ouder dan meisjes in een relatie, meisjes zijn gewoon sneller volwassen en de jongens pas een paar jaar later ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
toen ik 18 was, was ik verliefd op een meisje van 15/16 (weet niet precies) op mijn school.
|
![]() |
Ik ben zelf 17, mijn vriendje is 16. Ik ben vijf maanden ouder dan hij. We zitten wel allebei in 6vwo (hebben beide een klas overgeslagen). Hij is absoluut niet minder volwassen dan ik. Natuurlijk zijn meisjes over het algemeen sneller volwassen, maar dat wil niet zeggen dat het ALTIJD zo is.
![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
"een jongetje en een vrouw"? Ahaha, met 15 is zij nog net zo goed een meisje. Maar goed, het kán best, ik zou het er niet om laten schieten. Toen ik van die leeftijd was, waren er jongens die nog heel kinderachtig waren, en jongens die echt heel leuk waren. Een vriendin van mij heeft op die leeftijd een maand of 5 verkering gehad met een jongen van het jaar onder ons, dat was geen probleem (bij zijn of haar vrienden).
|
![]() |
|
Maakt toch niet uit? Ik heb ook een jonger vriendje gehad, hij was dan in vlagen kinderachtig maar konden heel goed lol maken. Is toch heerlijk!
Mijn broertje (net 20) heeft nu ook een vriendin die 2,5 jaar ouder is. Ik best hem wel vaak ![]()
||
Citaat:
![]() Wat maakt één jaar leeftijdsverschil nou uit? Niets toch? Trek je niets van je omgeving aan, je vriendinnen draaien toch wel bij als je eenmaal een relatie hebt, dan is het nieuwige er ook vanaf. Gewoon die jongen leuk blijven vinden dus. Nog leuker is om er ook nog werk van te maken natuurlijk ![]()
|
Wat de anderen al zeggen: kan prima. Als je elkaar maar leuk vindt!
En het kan natuurlijk net zo goed misgaan als bij een relatie waarbij de jongen wél ouder is. Ik had toen ik 17 was een 'relatie' met een jongen die 15 was en dat ging ook prima.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Ik ben 15, heb in het lager een jaar moeten dubbelen en zit dus in het 3de.
En mijn bijna-vriendje (of hoe zeg je dat? ![]() Ik merk geen verschil ![]()
|
Precies hetzelfde leeftijdsverschil had ik toentertijd ook, zij was zelfs 2 jaar ouder... Dat ging gewoon goed totdat ik erachter kwam dat het 'n doos was, maar dat terzijde
![]() Ik heb nu net zo'n relatie, vriendinlief is 2 jaar ouder dan ik ben, maar dit gaat ontzettend goed! En ik ben slimmer als haar, dat is dan wel weer makkelijk ![]() Maar mijn ongezoute mening: DOEN! Je maakt je er echt niet belachelijk mee, en 't is heel normaal, een jaartje leeftijdsverschil, och! Bij mij wordt wel eens gezegd dat ik me redelijk volwassen kan gedragen en wat minder puberaal als vrienden zegmaar, waardoor oudere meisjes dan op mij zouden kunnen vallen... Of dit waar is weet ik niet, en of het bij jou van toepassing is weet ik ook niet, maar het zou kunnen ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
Ikzelf zou geen jonger vriendje willen, zodra ik erachter zou komen dat een jongen jonger is, zou het voor mij al meteen niets zijn. Hoe leuk hij ook is. Maar tegelijkertijd weet ik dat dat eigenlijk ook weer stom is vanmezelf, dus ik zou je zeker niet de raad geven hetezlfde te doen. Ga er gewoon voor en het wijst zichzelf wel uit ![]()
||
Citaat:
Ik denk gewoon dat als je bij zo'n "probleem" als dit de mening van anderen op het internet moet raadplegen, je ook nog niet zo heel erg volwassen bent. Dat lijkt me enkel goed nieuws, het betekent namelijk dat je met een gerust hart voor die knul kan gaan.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Parasaaitamol met codeine #1820 Trimm Trabb | 500 | 27-04-2013 11:53 | |
Verhalen & Gedichten |
[Vervolg]Achter de gele deur #2 Eend | 166 | 20-06-2006 20:32 | |
Liefde & Relatie |