Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-12-2007, 17:14
Lotte.
Lotte. is offline
Er zijn vast wel stelletjes waarbij de jongen jonger is dan het meisje, ik vind dat ook best normaal eigenlijk, maar veel mensen vinden dat raar..

Ik vind dus sinds vandaag een jongen leuk die 14 is en ik ben 15..
Hij zit in de 3e en ik dus in de 4e.. Er zit maar 1 jaar tussen, maar toch durf ik het niet echt tegen m'n vriendinnen te zeggen. Nou is de vraag; Is het belachelijk als ik hem leuk blijf vinden of zal ik gewoon doorgaan met wat ik aan het doen ben (nog niet erg veel op het moment, maarja)?

Hoe meer meningen, hoe beter ik kan beslissen wat ik ga doen
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 19-12-2007, 17:18
Verwijderd
één jaar is toch niks? heb dat zelf ook gehad op die leeftijd, werkte prima.
Met citaat reageren
Oud 19-12-2007, 17:41
~LiefEngeltje~
~LiefEngeltje~ is offline
gaat er toch niet om wat andere mensen denken,
gaat toch om dat je het zelf leuk hebt

en 1 jaar leeftijdverschil is echt helemaal niks,
maar misschien op deze leeftijd dat er een soort taboe op rust
dat het meisje ouder is

als je m echt leuk vind dus waarom niet?

je moet doen wat je gevoel zegt en niet je leven laten bepalen door wat andere mensen zeggen en denken
Oud 19-12-2007, 17:42
Verwijderd
Het is ongebruikelijk, maar het is een stuk belachelijker een potentieel leuke relatie te laten schieten om zoiets. Niet dat relaties tussen een jongetje en een vrouw vaak goed verlopen, maar toch.
Met citaat reageren
Oud 19-12-2007, 17:46
Inanis
Inanis is offline
Citaat:
Het is ongebruikelijk, maar het is een stuk belachelijker een potentieel leuke relatie te laten schieten om zoiets. Niet dat relaties tussen een jongetje en een vrouw vaak goed verlopen, maar toch.
nog aan toe te voegen, dat de kans dus groot is dat het ook echt een 'jongetje' is.. enkel de uitzondering op die leeftijd gedraagt zich niet als een kleine, onvolwassen deugniet.
Oud 19-12-2007, 18:09
Lotte.
Lotte. is offline
Citaat:
Haha, bedankt voor die opmerking, nou weet ik het helemaaal niet meer
Met citaat reageren
Oud 19-12-2007, 18:13
Lotte.
Lotte. is offline
Citaat:
nog aan toe te voegen, dat de kans dus groot is dat het ook echt een 'jongetje' is.. enkel de uitzondering op die leeftijd gedraagt zich niet als een kleine, onvolwassen deugniet.
Daar heb je opzich wel gelijk in ja.. Hij is nog niet erg volwassen, maar dat zijn veel jongens van 15 ook nog niet dus dat maakt niet echt veel uit.
Daarom zijn de jongens vaak ouder dan meisjes in een relatie, meisjes zijn gewoon sneller volwassen en de jongens pas een paar jaar later Maar hij is niet super kinderachtig, dat scheelt
Met citaat reageren
Oud 19-12-2007, 18:17
Verwijderd
Misschien vind je morgen weer iemand anders leuk .
Met citaat reageren
Oud 19-12-2007, 18:22
Inanis
Inanis is offline
Citaat:
Daar heb je opzich wel gelijk in ja.. Hij is nog niet erg volwassen, maar dat zijn veel jongens van 15 ook nog niet dus dat maakt niet echt veel uit.
Daarom zijn de jongens vaak ouder dan meisjes in een relatie, meisjes zijn gewoon sneller volwassen en de jongens pas een paar jaar later Maar hij is niet super kinderachtig, dat scheelt
dan kijk je toch naar jongens van 16 & 17
toen ik 18 was, was ik verliefd op een meisje van 15/16 (weet niet precies) op mijn school.
Oud 19-12-2007, 18:23
Vice
Vice is offline
Citaat:
je moet doen wat je gevoel zegt en niet je leven laten bepalen door wat andere mensen zeggen en denken
Oud 19-12-2007, 18:51
I C U
I C U is offline
Doe je ding. Doe wat goed voelt. 't Moet wel klikken enzo. Hoewel 14 (zeker voor jongens) wel errug jong is, vind ik. Maar dat is natuurlijk ook weer iets wat per persoon verschilt.
Oud 19-12-2007, 18:53
Verwijderd
Boeiend. Het scheelt maar één jaar en de kans bestaat dat jij nog net zo onvolwassen bent als hij.
Met citaat reageren
Oud 19-12-2007, 19:05
Morri
Morri is offline
Ik ben zelf 17, mijn vriendje is 16. Ik ben vijf maanden ouder dan hij. We zitten wel allebei in 6vwo (hebben beide een klas overgeslagen). Hij is absoluut niet minder volwassen dan ik. Natuurlijk zijn meisjes over het algemeen sneller volwassen, maar dat wil niet zeggen dat het ALTIJD zo is. Dat is iets wat jij alleen kunt beoordelen. Ik zou zeggen, probeer hem gewoon wat beter te leren kennen, dan zie je vanzelf of hij te kinderachtig is voor je of niet.
Met citaat reageren
Oud 19-12-2007, 19:38
luchtballon
luchtballon is offline
Citaat:
Oud 19-12-2007, 20:26
Magican
Magican is offline
Doe als Mening Gever en doe wat de algemene opinie vindt wat je moet doen!
Oud 19-12-2007, 21:34
Verwijderd
"een jongetje en een vrouw"? Ahaha, met 15 is zij nog net zo goed een meisje. Maar goed, het kán best, ik zou het er niet om laten schieten. Toen ik van die leeftijd was, waren er jongens die nog heel kinderachtig waren, en jongens die echt heel leuk waren. Een vriendin van mij heeft op die leeftijd een maand of 5 verkering gehad met een jongen van het jaar onder ons, dat was geen probleem (bij zijn of haar vrienden).
Met citaat reageren
Oud 19-12-2007, 21:54
Buster
Buster is offline
Ach ik ken mensen met leeftijds verschil van 5 a 6 jaar, waarvan de jongste ook rond de 16 is. En dat gaat prima. Ligt helemaal aan de situatie/persoonlijkheden...
Met citaat reageren
Oud 19-12-2007, 21:59
Anuz
Anuz is offline
Gaat het toch niet om joh! Als jullie qua verstand ongeveer op 1 lijn zitten is er toch geen probleem?
Met citaat reageren
Oud 20-12-2007, 09:36
Verwijderd
Ik vind het echt niet kunnen, kom op zeg! Die jongen is 1 jaar jonger, dat kán toch niet!
Met citaat reageren
Oud 20-12-2007, 09:42
Volk
Volk is offline
Ik ben 19 en mijn vriendjelief is 17. Werkt prima.

Als je druk maakt om meningen van anderen over jullie relatie denk ik dat je toch net zo onvolwassen bent als hij.
Met citaat reageren
Oud 20-12-2007, 09:53
Verwijderd
Citaat:
Gaat het toch niet om joh! Als jullie qua verstand ongeveer op 1 lijn zitten is er toch geen probleem?
Met citaat reageren
Oud 20-12-2007, 10:41
Poepkind
Poepkind is offline
je merkt vanzelf of hij te kinderachtig voor je is
Oud 20-12-2007, 15:57
Henkje
Henkje is offline
Maakt toch niet uit? Ik heb ook een jonger vriendje gehad, hij was dan in vlagen kinderachtig maar konden heel goed lol maken. Is toch heerlijk!
Mijn broertje (net 20) heeft nu ook een vriendin die 2,5 jaar ouder is. Ik best hem wel vaak maar ze zijn heel leuk samen.
Oud 20-12-2007, 19:38
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
Ik vind het echt niet kunnen, kom op zeg! Die jongen is 1 jaar jonger, dat kán toch niet!
Even voor de topicstarter (gezien ze vrij nieuw is hier), dit is natuurlijk een grapje

Wat maakt één jaar leeftijdsverschil nou uit? Niets toch? Trek je niets van je omgeving aan, je vriendinnen draaien toch wel bij als je eenmaal een relatie hebt, dan is het nieuwige er ook vanaf.
Gewoon die jongen leuk blijven vinden dus. Nog leuker is om er ook nog werk van te maken natuurlijk
Oud 20-12-2007, 19:48
indigo
indigo is offline
Wat de anderen al zeggen: kan prima. Als je elkaar maar leuk vindt!
En het kan natuurlijk net zo goed misgaan als bij een relatie waarbij de jongen wél ouder is.
Ik had toen ik 17 was een 'relatie' met een jongen die 15 was en dat ging ook prima.
Oud 20-12-2007, 21:02
Verwijderd
Citaat:
Even voor de topicstarter (gezien ze vrij nieuw is hier), dit is natuurlijk een grapje

Wat maakt één jaar leeftijdsverschil nou uit? Niets toch? Trek je niets van je omgeving aan, je vriendinnen draaien toch wel bij als je eenmaal een relatie hebt, dan is het nieuwige er ook vanaf.
Gewoon die jongen leuk blijven vinden dus. Nog leuker is om er ook nog werk van te maken natuurlijk
zoiets bedoelde ik idd ja ;x alleen dan wat mannelijker verwoord! als ik als m-lid dit hier zou posten zou ik uit een gigantische kast springen
Met citaat reageren
Oud 20-12-2007, 22:56
***ailá***
***ailá*** is offline
mijn vriend is net 19 ik word 21. Bijzaak toch?
Met citaat reageren
Oud 21-12-2007, 00:15
Stefanie
Stefanie is offline
Zolang je hem leuk vindt, speelt leeftijd geen rol. Het moet natuurlijk niet té extreem worden, maar dit verschil is echt niet shockerend.
Met citaat reageren
Oud 21-12-2007, 11:36
fotj_undercover
fotj_undercover is offline
Ik ben 15, heb in het lager een jaar moeten dubbelen en zit dus in het 3de.

En mijn bijna-vriendje (of hoe zeg je dat?) is ook maar 14, omdat hij in het 3de zit en ik dus zoals ik al zei, moest dubbelen.

Ik merk geen verschil
Oud 21-12-2007, 12:30
Fingon
Fingon is offline
Citaat:
zoiets bedoelde ik idd ja ;x alleen dan wat mannelijker verwoord! als ik als m-lid dit hier zou posten zou ik uit een gigantische kast springen
Gewoon ff een V-tje voor je naam zetten
Oud 21-12-2007, 13:00
Verwijderd
Citaat:
En mijn bijna-vriendje (of hoe zeg je dat?)
Loverboy.
Met citaat reageren
Oud 21-12-2007, 14:05
Malossi
Malossi is offline
Precies hetzelfde leeftijdsverschil had ik toentertijd ook, zij was zelfs 2 jaar ouder... Dat ging gewoon goed totdat ik erachter kwam dat het 'n doos was, maar dat terzijde.
Ik heb nu net zo'n relatie, vriendinlief is 2 jaar ouder dan ik ben, maar dit gaat ontzettend goed! En ik ben slimmer als haar, dat is dan wel weer makkelijk!

Maar mijn ongezoute mening: DOEN! Je maakt je er echt niet belachelijk mee, en 't is heel normaal, een jaartje leeftijdsverschil, och!

Bij mij wordt wel eens gezegd dat ik me redelijk volwassen kan gedragen en wat minder puberaal als vrienden zegmaar, waardoor oudere meisjes dan op mij zouden kunnen vallen... Of dit waar is weet ik niet, en of het bij jou van toepassing is weet ik ook niet, maar het zou kunnen!
Oud 21-12-2007, 14:20
Metal
Metal is offline
Citaat:
Loverboy.
*grin*
Oud 21-12-2007, 15:09
Verwijderd
mijn vriend is ook jonger, en wat maakt het nou uit wat mensen ervan denken en zeggen, als jullie elkaar toch leuk vinden, lekker boeiend.
Met citaat reageren
Oud 21-12-2007, 15:12
'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
Boeiend. Het scheelt maar één jaar en de kans bestaat dat jij nog net zo onvolwassen bent als hij.
Dit, zeker als je zo'n topic als deze opent.
Oud 21-12-2007, 15:21
Verwijderd
Typisch geval van: Boeiend!
Met citaat reageren
Oud 21-12-2007, 15:46
Inanis
Inanis is offline
Citaat:
hmm zo had ik het nog niet bekekeken.. maar je hebt gelijk
Oud 21-12-2007, 16:09
Verwijderd
Citaat:
En ik ben slimmer als haar, dat is dan wel weer makkelijk!
Wat voor domme fouten zou zij dan wel niet in zo'n zin maken?
Met citaat reageren
Oud 21-12-2007, 19:05
metallica
metallica is offline
Citaat:
Wat voor domme fouten zou zij dan wel niet in zo'n zin maken?
Hehe...

Ikzelf zou geen jonger vriendje willen, zodra ik erachter zou komen dat een jongen jonger is, zou het voor mij al meteen niets zijn. Hoe leuk hij ook is. Maar tegelijkertijd weet ik dat dat eigenlijk ook weer stom is vanmezelf, dus ik zou je zeker niet de raad geven hetezlfde te doen. Ga er gewoon voor en het wijst zichzelf wel uit
Oud 24-12-2007, 18:25
Lotte.
Lotte. is offline
Citaat:
Als het al zo triest/onvolwassen is om zo'n topic te openen, hoe onvolwassen is het dan wel niet om de moeite te nemen om zo'n topic te openen, vervolgens helemaal te lezen en tot slot ook nog eens te reageren?!
Met citaat reageren
Oud 24-12-2007, 21:44
Verwijderd
Ik wilde een carepolice ASCII posten maar dan werd ik weer gebanned dus dan maar zo:

Carepolice.
Met citaat reageren
Oud 25-12-2007, 13:11
Nobody.
Nobody. is offline
Hoe meer meningen, hoe beter je kan beslissen?
Het gaat er toch om wat jij er van vind en niet wat anderen er van vinden?
Als jij je er goed bij voelt, moet jij zelf weten wat je doet.
Met citaat reageren
Oud 25-12-2007, 14:50
Luna
Luna is offline
mn broer is 19 en heeft n chick van 23 en dat gaat prima dus who gives a fuck.
Oud 26-12-2007, 17:20
mepsteen
mepsteen is offline
hmz op die leeftijd kan 1 jaar een groot verschil zijn.

maar ikzelf ben 17 en heb totaal geen probleem met een meid van 20 hoor.
Oud 26-12-2007, 18:41
Morgan le Fay
Morgan le Fay is offline
Mijn vriendjes zijn altijd wel wat ouder geweest, maar heb ook wel eens iemand die jonger was leuk gevonden. Dat is toen niets geworden, maar als ik de kans had gehad had ik het niet laten schieten om dat leeftijdverschil/
Oud 27-12-2007, 12:56
'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
Als het al zo triest/onvolwassen is om zo'n topic te openen, hoe onvolwassen is het dan wel niet om de moeite te nemen om zo'n topic te openen, vervolgens helemaal te lezen en tot slot ook nog eens te reageren?!
Zie je mij ergens zeggen dat ik het triest vind? Nee.
Ik denk gewoon dat als je bij zo'n "probleem" als dit de mening van anderen op het internet moet raadplegen, je ook nog niet zo heel erg volwassen bent. Dat lijkt me enkel goed nieuws, het betekent namelijk dat je met een gerust hart voor die knul kan gaan.
Reageren

Regels voor berichten