![]() |
|
![]() |
Vrienden en vriendinnen van Scholieren.com,
Nu ben ik een nieuwe computer aan het bouwen. Het is mijn eerste keer en alles loopt voorspoedig op één ding na; de harde schijf. Ik weet niet waar ik hem moet mounten. Ik kan de SATA kabeltjes wel vinden en zo, maar ik weet niet hoe ik het ding vast moet zetten. Klojo's op internet vertellen me dat het ongelooflijk makkelijk is om hem te mounten maar ik krijg hem niet in de floppy bay en hij is te smal voor die open ruimte daaronder (waar je logischerwijs de harde schijven visualiseert). Mijn vader vertelt me dat je van die slides nodig hebt zoals deze tjappie gebruikt: http://www.youtube.com/watch?v=vpvCa...eature=related Ik heb die dingen er alleen niet bij gekregen, alleen 4 schroefjes. Mijn kast is een Antec Sonata III 500 (foto) en de schijf is een Samsung Spinpoint T166 van 320 GB, maar kasten en HD's hebben standaard maten volgens mij. Kan ik het doen zonder dat glijdingetje? Waar moet ik de schroefjes in steken? |
Advertentie | |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
[Hardeschijf] Installeren geeft problemen Someboy | 11 | 19-06-2005 13:56 | |
Software & Hardware |
[Harddisk] Nieuwe SATA HDD geeft problemen Verwijderd | 53 | 22-05-2005 11:54 | |
Software & Hardware |
[Harde schijf] Hoe installeren? Verwijderd | 6 | 11-12-2004 19:38 | |
Software & Hardware |
[Harddisk] Verkeerd gepartitioneerd Verwijderd | 31 | 15-05-2003 01:12 | |
Software & Hardware |
[WinXP] Kan ik XP instaleren vanaf harde schijf? Droyd | 6 | 03-07-2002 15:40 | |
Software & Hardware |
geen harde schijf meer :) 95827 | 15 | 22-10-2001 18:05 |