| Advertentie | |
|
|
|
|
|
|
|
ok, kzal het nog een x proberen uit te leggen...het is een gweldige Compaq
met alles onboard..behalve de netwerkkaart...en voor zover ik weet weet ik nog wel hoe een netwerkkaart deruit ziet...ik haal dat ding eruit...geen harde schijf meer...zet dat ding erin...en hij herkent um weer...tweede keer is ie weerweg..het kan natuurlijk ook zijn dat de netwerkkaart helemaal los staat van de harde schijf maar dat de harde schijf het toevallig niet deed toen die netwerkkaart eruit lag...ik weet het niet...maar daarom vraag ik het jullie ook
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
|
Verwijderd
|
Zo moeilijk is dat toch niet? Gewoon ff kijken naar waar de BNC of UTP-aansluiting leidt. Als die direct op het moederbord geplugd zit kun je 'm dus niet verwijderen, dan is het een on-board NIC.
Ik heb eigenlijk nog nooit gehoord van een combikaart met LAN en IDE/SCSI...denk eigenlijk dat je gewoon de verkeerde kaart hebt gepakt. Tenzij je een zeer vage combi hebt van aparte IDE I/O kaarten, NICs en weetikveel (wat bij verwijderen van één ervan een IRQ/DMA probleem zou kunnen veroorzaken) denk ik niet dat het iets met het verwijderen van die 'netwerkkaart' te maken kan hebben |
![]() |
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| Software & Hardware |
Harde schijf oude computer Verwijderd | 13 | 21-08-2008 15:31 | |
| Software & Hardware |
Geen schijf. Broeder | 6 | 03-09-2005 19:19 | |
| Software & Hardware |