Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
hayy..
Bedankt van uw post. Hmm k heb al een gedeelte ervan gemaakt.. maar ik snap dit stukje niet.. zou mij ermee willen helpen?? opdracht 2 kwaliteitszorgsysteem in een winkeloraganistaie zijn drie niveaus waarop kwaliteitszorg van toepassing is: klantenbenadering inkoop en bestellen interne organisatie voor een winkelorganisatie is kwaliteitszorg logisch. als de organistaie niet voldoet aan de kwaliteitieve eisen van de consument , dan blijft deze weg. Omdat het zo logisch is heeft men er vaak geen erg in dat men er toch mee bezig is.er zal dan ook meestal niets op papier staan.aan jou de taak dat wel helder te krijgen en het op papier te zetten.neem voor deze opdracht een voorbeeldwinkel waarmee je voldoende bekend bent. bijvoorbeeld het BPV bedrijf, de winkel die je beschrijft in je ondernemersplan of de winkel waar je regelmatig werkt (kruidvat) 2.1 onderzoek kwaliteitszorg in verband met de klantenbenadering maak een checklist waarin je aangeeft welke aspecten onderzocht moeten worden. voer de checklist eventueel uit. 2.2 onderzoek kwaliteitszorg in verband met inkoop en bestellen. maak een checklist waarin je aangeeft welke aspecten onderzocht moeten worden. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Het probleem is dat mijn Stagebegleider moeilijk Nederlands spreekt.. & helaas begrijpt zij het ook niet. Ik ben nog vandaag naar een andere Kruidvat geweest & aan die begleider heb ik ook gevraagd maar zij zei dat ze me niet kan helpen omdat zij NIET mijn stagebegleider is ![]() En dit opdracht moet woensdag ingeleverd worden.. & k heb nog niks. Wie kan mij A.U.B hiermee helpen? Laat het me SVP weten , want dit is echt heel belangrijk. alvast bedankt. Liefs, A-N |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
Zit in een gevaarlijke situatie zatraki | 5 | 06-03-2010 14:10 |