Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Studeren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-02-2008, 15:03
lifelike
lifelike is offline
Hoii,

Ik wil graag algemene cultuurwetenschappen gaan studeren, alleen kan ik niet kiezen tussen Nijmegen en Tilburg. De steden zelf lijken me allebei wel gezellig, maar ik vraag me af of er echt een (groot) verschil zit tussen de studies daar.

Via mijn decaan ben ik er al wel achter dat Nijmegen meer kunst-gericht is en dat Tilburg zich iets meer ook met de zakelijke kant bezig houdt. Hierdoor trok Tilburg mij wat meer aan, omdat dat me wat breder lijkt. Nu kan ik alleen niet echt duidelijke informatie vinden over minors. Bij Nijmegen staat duidelijk dat je 3 keer een minor zelf kan kiezen in het tweede en derde jaar, maar hoe zit dit bij Tilburg? Kan iemand mij misschien verder helpen?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-02-2008, 12:11
Verwijderd
Over Tilburg weet ik niet zoveel, maar als je nog dingen wil weten over Nijmegen, mag je me pm-en!
Met citaat reageren
Oud 08-02-2008, 16:59
Hells Ezel
Hells Ezel is offline
volgens de studiegids van de uvt kun je in het derde jaar 30 punten aan minorvakken kiezen. "Je beslist zelf of je een minor kiest uit het aanbod van de faculteit, een andere faculteit in Tilburg, een universiteit in een andere stad of een universiteit in het buitenland." zie indeling: http://studiegids.uvt.nl/it10.rSelec...rt=ba&actief=1 > bachelor acw > programma overzicht
Oud 14-02-2008, 17:08
lifelike
lifelike is offline
bedankt! ik heb het even opgezocht en bekeken, het is me nu wel duidelijk.
waarschijnlijk ga ik voor Tilburg...
Oud 17-02-2008, 22:34
Fatum
Fatum is offline
Ik weet alleen dat een vriend van me het in Nijmegen studeert, en dat bevalt hem erg goed. Ik hoor hem regelmatig over de uiterst afwisselende projecten waar hij mee te maken krijgt.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten