Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Nieuws, Achtergronden & Wetenschap
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-02-2008, 10:53
Verwijderd
Zouden hier al aliens op de aarde zijn. Ik heb gehoord dat ze in engeland een onder zeese basis hebben. En die verhalen dat mensen ontvoerd zijn. De massa moorden van koeien en dat hun geslachtsorganen verdwenen zijn. Graancirkels, hoe kunne ze in zo'n korte tijd zoveel mais planten om ver hakken. De vele meldingen van ufo's. En area 51. Hoe valt de te verklaren en dat er geen aliens op onze aarde zijn?
Advertentie
Oud 10-02-2008, 10:56
T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Hoe valt de te verklaren en dat er geen aliens op onze aarde zijn?
http://science.howstuffworks.com/crop-circle5.htm

http://www.circlemakers.org/natgeo.html
Oud 10-02-2008, 11:01
akumabito
akumabito is offline
Whiskey Tango Foxtrot?
Oud 10-02-2008, 11:01
Verwijderd
dat zijn alleen de graancirkels en de andere dingen?
Oud 10-02-2008, 11:03
T_ID
T_ID is offline
Citaat:
dat zijn alleen de graancirkels en de andere dingen?
De andere dingen zijn gewoon huis-, tuin- en keukenverzinsels.

Maar wat doet dit op N&A? Dit hoort op Onzin, of De Kantine.
Oud 10-02-2008, 11:07
Verwijderd
Massamoorden van koeien??

Doel je nu op de bio-industrie? Jaha heel erg, maar mijn biefstukje laat je lekker met rust ok?
Oud 10-02-2008, 11:36
Verwijderd
Ik begin eigelijk steeds meer te geloven dat het iets met het oude nazi duitsland te maken had. Zij maakte al van die soort "Ufo's" om de mensen bang te maken en zorgde dat ze achter hitler bleven staan. Volgens mij heeft het iets met neo-nazi of andere regeringen te maken bv. Rusland. Zou dit eventueel kunnen?
Oud 10-02-2008, 11:40
T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Zij maakte al van die soort "Ufo's" om de mensen bang te maken en zorgde dat ze achter hitler bleven staan.
Voetnoten graag, en dan geen ufo sites van beroepswerkeloze conspiracy nuts.
Citaat:
Zou dit eventueel kunnen?
Nee dus. Als je info wil hebben over de onderzoeken die Duitsland in en voor de Tweede Wereldoorlog uitvoerde heb ik hier wel een goed boekje liggen?
Oud 10-02-2008, 11:43
Verwijderd
Maar nazi duitsland stuurde berichten de ruimte in over hun ideeën zoals ook de ufo. Misschien hebben aliens dit signaal opgepikt en het idee verder ontwikkeld.
Oud 10-02-2008, 11:43
Verwijderd
Wat is waarschijnlijker: dat mensen graag dingen verzinnen (hint: vraag je af of religie bestaat) of dat aliens totaal willekeurige dingen doen waar ze geen fuck aan hebben en het vervolgens doen laten lijken alsof ze gewoon door mensen gedaan en/of verzonnen zijn?
Oud 10-02-2008, 11:45
Verwijderd
Zeer betrouwbare en wetenschappelijk relevante bron.
Oud 10-02-2008, 11:46
Verwijderd
Hij is toch betrouwbaar
Oud 10-02-2008, 11:49
Verwijderd
Citaat:
Hij is toch betrouwbaar
Nee. Aan de URL alleen al kan ik al zien dat het om zweverige onzin, dan wel conspiracy nuts moet gaan.
Oud 10-02-2008, 11:50
Verwijderd
Maar je kan niet ontkennen dat nazi duitsland ufo's maakte. En dat van dat ze berichten stuurde komt daar niet vandaan.
Oud 10-02-2008, 11:51
Verwijderd
Citaat:
Maar je kan niet ontkennen dat nazi duitsland ufo's maakte. En dat van dat ze berichten stuurde komt daar niet vandaan.
Natuurlijk kan ik dat ontkennen, en tot ik een betrouwbare bron zie die dat wel bevestigt, zal ik dat ook blijven doen.
Oud 10-02-2008, 11:58
akumabito
akumabito is offline
Roflcakes... ik kan niet kiezen of ik om een slotje of een sticky wil vragen..

Maar goed... om de UFO onzin eens in historische context te plaatsen;
http://en.wikipedia.org/wiki/Mystery_airship
http://www.wunderkabinett.co.uk/damn...p-Roswell.html

En zoals iemand op een ander forum al opmerkte;

Citaat:
It is most interesting to note how the alien technology seen by abducties (etc) almost always parallels that which is cutting-edge human technology or sci-fi at the time. These days people speak of all sort of 3D holographic displays and such, whereas a few decades ago the control panels of these galaxy-crossing vehicles were populated by levers and analog gauges... It could be these people are just making it up, but perhaps its the alien's attempt at making their "victims" feel more at home--like putting a dried-up leaf in the jar with the bugs you collected
Ach wat, doe toch maar een slotje...
Oud 10-02-2008, 13:41
Verwijderd
Volgens mij moet de topicstarter eens gaan nadenken of hij geen alcoholprobleem heeft
Oud 10-02-2008, 14:18
Dinalfos
Dinalfos is offline
Citaat:
Ik begin eigelijk steeds meer te geloven dat het iets met het oude nazi duitsland te maken had. Zij maakte al van die soort "Ufo's" om de mensen bang te maken en zorgde dat ze achter hitler bleven staan. Volgens mij heeft het iets met neo-nazi of andere regeringen te maken bv. Rusland. Zou dit eventueel kunnen?
Jij hebt zeker The Ultimates gelezen?
Oud 10-02-2008, 15:53
Adore
Adore is offline
Ufo's gelinkt met nazi-Duitsland anno 2008. Eh ja.

Sorry, maar ik vind dit echt zo'n zondagmiddag-discussie terwijl je twijfelt of je nou een kater hebt, of eigenlijk nog niet helemaal ontnuchterd bent.

Dit is meer iets voor Onzin.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten