Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Misschien lijkt het vreemd omdat je om je heen mensen van jouw leeftijd ziet die geen single meer zijn, maar ze zijn er echt wel hoor, je bent echt niet de enige.
(Mijn man was 24 toen hij z'n eerste echte vriendin kreeg, daarvoor wel eens op vakantie iemand, maar niet echt iets noemenswaardigs; ik was overigens die vriendin ![]() ![]() Als je graag iemand wil ontmoeten, dan kan je je best in situaties plaatsen waarin je mensen makkelijker ontmoet; bv. uitgaan en daar een praatje maken, of op school/studie iemand een keer aanspreken. Het hoeft niet meteen de persoon te zijn waar je bij denkt dat het wel iets zou kunnen worden, gewoon praatjes maken creeert al wat zelfvertrouwen waardoor je wat makkelijker op mensen af zal stappen. Proberen proberen proberen, dan kom je vanzelf wel iemand tegen ![]() |
![]() |
|
Tja, ik vind het niet raar. Nope. Komt vanzelf
![]()
||
![]() |
Citaat:
Dan wil je niet weten hoe mijn hockey trainer typt ![]() Die gast is 24 ofzo en we kregen een mail van hem en er zaten wel iets van 10 typfouten in ![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Het ligt aan je definitie van raar. De meeste 19-jarige jongens hebben al wel ooit een vriendin gehad, dus in die zin is het raar. Aan de andere kant is het nu ook weer niet zo dat er bijna geen 19-jarige jongens nooit een vriendin hebben gehad, dus in die zin is het niet raar.
|
![]() |
|
20 hier, no real relationship ever.
Ik hou me wel (beperkt) bezig met meiden en ben stiekem ook seksueel lustend. Maar uiteindelijk wint de afgunst in me het toch, ik walg van procreatie en kijk met een schuin oog naar simpele instinctieve menselijke gedragingen.
~behold my societal vision: nationstates.net/unius ~ Laatst gewijzigd op 26-03-2008 om 20:18. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
En alstublief. Je moet je niet onzeker voelen omdat maybe veel mensen in je omgving een serieuze relatie hebben. Op een dag komt alles goed.
||
Citaat:
Wie zegt dat is er een bepaalde maatstaf dat zeg wanneer je moet zoenen. Je hoef mensen niet meteen de grond in te boren!
||
Citaat:
Maar neem mijn woorden niet al te serieus, ik ken je niet eens.
||
Citaat:
En somber beeld.. zolang het tijdelijk is maakt het niet zo uit. Het ligt er een beetje aan in hoeverre ons wezen logisch in elkaar zit. Verder moet de tijd leren wat gevoelsmatig het beste uitkomt. Ik stel weinig eisen, daarvoor is het bestaan me (nog) niet logisch genoeg. Wel hoopvolle verwachtingen.
|
helemaal niet raar als je het mij vraagt. ik heb een grote vriendengroep van 10 man en er zijn er maar 2 van die een redelijk serieuze relatie voor hun 19e hebben gehad.
maak je vooral geen zorgen het komt vast wel een keer op je pad ![]()
||
![]() |
Citaat:
En jij kan ook nu beginnen om tegen jezelf te zeggen dat bijvoorbeeld fysieke pijn maar oppervlakkig is en dat je daar tegen moet kunnen. Maar als ik jou in het vuur duw, dan kan jij daar ook gewoon blijven staan en je afvragen hoe dom en oppervlakkig het eigenlijk is dat dit pijn veroorzaakt en daarom je gevoel maar gewoon negeren, maar als je er niet heel snel uit komt lig je met brandwonden in het ziekenhuis. (Als het ware) Dus ja het is zo tijdelijk als jij het jezelf maakt. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Je bent al gevormd door alle ervaringen in het verleden, je kunt daar aan werken, jezelf wat ombuigen. Maar je vorm in grote lijnen veranderen is niet iets dat één, twee, drie gaat. Sommige dingen aan jezelf zul je uberhaupt niet kunnen veranderen. En fysieke pijn.. ach het zijn prikkels. Zolang je weet dat je geen blijvende schade of vervelende kwalen oploopt kun je gewoon proberen die prikkels te negeren. Ik zie het zelfs als een kunst om extreme pijn te kunnen weerstaan. Besides ik hou niet van verdovingsmiddelen, juist omdat die met je lichaam fucken.
||
![]() |
Citaat:
Daarbij denk ik dat psychische problemen in het algemeen ernstigere gevolgen kunnen betekenen voor je dan fysieke. Want je kan met fysieke problemen nog een "psychisch" goede instelling vinden om het jezelf makkelijker te maken. En andersom gaat dat niet zo makkelijk ![]() |
![]() |
|
Ik vind mezelf in ieder geval niet abnormaal en had mijn eerste échte vriendje toen ik net 19 was en op mijn 18e wat kortere dingen en langere affaires
![]() Met dat eerste vriendje heb ik nu trouwens nog steeds/weer. Ik denk dat je, over het algemeen, wanneer je iets ouder bent als je aan een relatie begint, ook beter weet wat je wilt en het misschien dus wel beter is ![]()
|
Verwijderd
|
voor mij geldt hetzelfde als stout!, behalve dan dat ik in de 6e zat toen ik mijn eerste (en enige serieuze) vriendinnetje kreeg.
het 'rondkloten' wat ik vanaf mijn 15e wel veel gedaan heb werd nooit iets serieuzers, miss juist wel omdat ik(we) daar te jong voor was (waren). Ik geloof niet dat je je ergens zorgen over hoeft te maken. Ookal zou je wat later zijn (wat ik betwijfel), wat is daar zo erg aan!? |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
25 en nog maagd is dat raar???? tommy lee | 28 | 24-06-2006 21:55 | |
Seksualiteit |
Is het raar? krisiegirl | 132 | 16-06-2003 11:20 | |
Lichaam & Gezondheid |
Het grote lijntopic #8! Snufje | 335 | 03-03-2003 18:41 | |