Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-03-2008, 06:36
justsomeguy
justsomeguy is offline
hoi allemaal

ik ben een 19 jarige jongen en nog steeds single heb nog nooit een relatie gehad of wat ever dus ik vroeg me af of dit raar is want ik zelf denk namelijk van wel

en vroeg me af of er nog meer van mijn "soortgenoten zijn"

alvast bedankt voor de reacties hier op
Advertentie
Oud 25-03-2008, 06:57
Qimm
Qimm is offline
Nee dit is niet raar en ja er zijn zát soortgenoten.
Oud 25-03-2008, 08:13
Mobius
Mobius is offline
Oei, dat kan écht niet hoor!
Oud 25-03-2008, 08:16
WolterB
WolterB is offline
Ja, dat is verschrikkelijk en kan echt niet. Nu zal je heel snel een relatie moeten forceren met iemand die je misschien niet leuk genoeg vindt om maar een relatie gehad te hebben en er voor je vrienden bij te horen, zodat je erover mee kunt praten en ten minste een relatie gehad hebt.

Wat denk je zelf...
Oud 25-03-2008, 10:09
Malossi
Malossi is offline
Ook nog nooit gezoend met 'n meisje?! Sorry hoor, maar je bent er toch wel laat bij zeg...
Oud 25-03-2008, 10:12
Verwijderd

Nee, dat is niet raar. Mijn beste vriend is 22 en heeft nog nooit een vriendinnetje gehad (ja, lang geleden, twee maanden ofzo. Hoera) en heeft al tijden een verborgen liefde voor mij, waarvan ik officieel niks weet. Dus het valt wle mee bij jou.
Oud 25-03-2008, 10:26
leznehcs
leznehcs is offline
Is niet raar, mijn broer (17) heeft ook nog nooit een vriendin gehad, terwijl ik (16) al ik weet niet hoeveel vriendjes heb gehad.
Maargoed, het komt vanzelf wel, je bent nog jong zat. Als je nou 50 was geweest okee, dan was het raar geweest, mar op je 19e kan alles nog!
Oud 25-03-2008, 11:59
Verwijderd
Het is zo raar als je het zelf maakt.
Oud 25-03-2008, 12:17
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Ook nog nooit gezoend met 'n meisje?! Sorry hoor, maar je bent er toch wel laat bij zeg...
ik ken genoeg mensen die nog nooit met iemand hadden gezoend voor hun 19e
Oud 25-03-2008, 12:22
Verwijderd
Misschien lijkt het vreemd omdat je om je heen mensen van jouw leeftijd ziet die geen single meer zijn, maar ze zijn er echt wel hoor, je bent echt niet de enige.
(Mijn man was 24 toen hij z'n eerste echte vriendin kreeg, daarvoor wel eens op vakantie iemand, maar niet echt iets noemenswaardigs; ik was overigens die vriendin Tot z'n 20ste had hij gewoon niet echt behoefte aan een relatie of vriendin; hij was druk bezig met studie en stond er eigenlijk niet zo bij stil. Toen hij mij ontmoette wilde hij zelfs liever geen relatie in het begin, maar ik heb hem weten over te halen )

Als je graag iemand wil ontmoeten, dan kan je je best in situaties plaatsen waarin je mensen makkelijker ontmoet; bv. uitgaan en daar een praatje maken, of op school/studie iemand een keer aanspreken. Het hoeft niet meteen de persoon te zijn waar je bij denkt dat het wel iets zou kunnen worden, gewoon praatjes maken creeert al wat zelfvertrouwen waardoor je wat makkelijker op mensen af zal stappen. Proberen proberen proberen, dan kom je vanzelf wel iemand tegen
Oud 25-03-2008, 12:32
vedetje
vedetje is offline
heel normaal

en de meeste relaties op vroegere leeftijd zijn vaak niet zo serieus...
Oud 25-03-2008, 13:02
max-grunn
max-grunn is offline
Ja zeker normaal, er zijn zelfs zat 20ers die nog singel zijn en dan singel door het leven blijven gaan dus zo raar is dat nou ook waar niet, de ware beland vanzelf op je pad misschie pas wanner je 40 bent.
Oud 25-03-2008, 13:07
Verwijderd
Oh. Het valt me oko nog in dat ik van t weekend met een jongen heb staan kletsen die 32 was en hij had wle al relaties ed gehad, maar nog nooit echt kriebels, nog nooit echt verliefd was geweest, zei hij. Dus er is nog hoop
Oud 25-03-2008, 15:06
curiously106
curiously106 is offline
Je leert wel veel van je eerste keer qua houding enzo.
En hoe belangrijk het is en om welke redenen...
Oud 25-03-2008, 15:36
I C U
I C U is offline
Tja, ik vind het niet raar. Nope. Komt vanzelf Mijn eerste echte vriendje kwam ook pas aanwaaien op m'n achttiende (ik was bijna 19) en daarvoor alleen wat eh, gerotzooid enzo. Mjah. Verder is het ook niet weird als je nog nooit gezoend hebt op je 19e, shit happens. Je bent er wel laat bij, maar hé, kan gebeuren.
Oud 25-03-2008, 16:05
Verwijderd
Citaat:
heel normaal
Oud 25-03-2008, 17:45
justsomeguy
justsomeguy is offline
oke bedank allemaal ik waardeer dit echt

p.s : heb enkelt nog 1 klein offtopic vraagje en dat is hoe beindig je zo,n topic?
Oud 25-03-2008, 17:50
Changshan
Changshan is offline
Met een mooie afscheidsbrief.

PS: Hoe snel het allemaal gaat met meisjes, hangt ook af van wat je aan activiteiten doet en met wie. Mensen die veel/vroeg gezoend hebben, hebben allemaal een flinke uitgaansperiode gekend.
Oud 25-03-2008, 20:47
Magican
Magican is offline
Dat is niet raar.
Wat wel raar is, is berichten plaatsen zonder hoofdletters of interpunctie, maar mèt extragratis spelfout. Vooral als je 19 bent.
Oud 25-03-2008, 22:45
Dice94
Dice94 is offline
Citaat:
Dat is niet raar.
Wat wel raar is, is berichten plaatsen zonder hoofdletters of interpunctie, maar mèt extragratis spelfout. Vooral als je 19 bent.

Dan wil je niet weten hoe mijn hockey trainer typt .
Die gast is 24 ofzo en we kregen een mail van hem en er zaten wel iets van 10 typfouten in , terwijl die mail maar iets van 15 zinnen lang was ofzo !
Oud 25-03-2008, 23:58
Verwijderd
Het ligt aan je definitie van raar. De meeste 19-jarige jongens hebben al wel ooit een vriendin gehad, dus in die zin is het raar. Aan de andere kant is het nu ook weer niet zo dat er bijna geen 19-jarige jongens nooit een vriendin hebben gehad, dus in die zin is het niet raar.
Oud 26-03-2008, 18:49
Magican
Magican is offline
Citaat:
Dan wil je niet weten hoe mijn hockey trainer typt .
Precies, dat wil ik niet weten. Maar nu weet ik het toch
Oud 26-03-2008, 18:58
Verwijderd
Citaat:
Dat is niet raar.
jij bent echt niet in de positie om commentaar te geven over spelling, pas na je nickchange weer
Oud 26-03-2008, 20:00
Inanis
Inanis is offline
20 hier, no real relationship ever.

Ik hou me wel (beperkt) bezig met meiden en ben stiekem ook seksueel lustend.
Maar uiteindelijk wint de afgunst in me het toch, ik walg van procreatie en kijk met een schuin oog naar simpele instinctieve menselijke gedragingen.

Laatst gewijzigd op 26-03-2008 om 20:18.
Oud 26-03-2008, 20:37
curiously106
curiously106 is offline
Citaat:

Maar uiteindelijk wint de afgunst in me het toch, ik walg van procreatie en kijk met een schuin oog naar simpele instinctieve menselijke gedragingen.
Dus je ontkent eigenlijk dat je wel iets wil ofzo..
Advertentie
Oud 26-03-2008, 21:13
Inanis
Inanis is offline
Citaat:
Dus je ontkent eigenlijk dat je wel iets wil ofzo..
Mijn logische kant wil het niet. De menselijke kant wel.
Oud 26-03-2008, 22:05
Changshan
Changshan is offline
^ Niet dat je om advies hebt gevraagd; maar ik zou mijn menselijke kant iets meer waarde toekennen als ik jou was.
Oud 26-03-2008, 22:43
Magican
Magican is offline
Citaat:
jij bent echt niet in de positie om commentaar te geven over spelling, pas na je nickchange weer
Zeiken over mijn nickname is zó 3 jaar geleden.
Oud 26-03-2008, 22:46
Verwijderd
Retro is de shit
Oud 27-03-2008, 08:03
Verwijderd
Citaat:
Retro is de shit
Oud 27-03-2008, 18:56
Inanis
Inanis is offline
Citaat:
^ Niet dat je om advies hebt gevraagd; maar ik zou mijn menselijke kant iets meer waarde toekennen als ik jou was.
Why?
Oud 27-03-2008, 19:18
Magican
Magican is offline
Citaat:
Retro is de shit
Touché
Oud 27-03-2008, 22:50
Skilly
Skilly is offline
Citaat:
hoi allemaal

knip

en vroeg me af of er nog meer van mijn "soortgenoten zijn"

alvast bedankt voor de reacties hier op
Ja hier zit een soort genoot. Maar ik heb er geen behoefte aan.

En alstublief.

Je moet je niet onzeker voelen omdat maybe veel mensen in je omgving een serieuze relatie hebben. Op een dag komt alles goed.
Oud 27-03-2008, 22:55
Skilly
Skilly is offline
Citaat:

Wie zegt dat is er een bepaalde maatstaf dat zeg wanneer je moet zoenen. Je hoef mensen niet meteen de grond in te boren!
Oud 27-03-2008, 23:53
Armoed
Armoed is offline
Citaat:
Op een dag komt alles goed
Dat geldt voor iedereen, 6ft deep.
Oud 28-03-2008, 01:27
Changshan
Changshan is offline
Citaat:
Why?
Dat kan ik niet zomaar uitleggen, maar als ik mijn menselijke kant/gevoel zou verwaarlozen, zou ik ook al gauw een probleem krijgen met zingeving van dingen e.d.. Vrij somber beeld. Gevoel mag soms best voor ratio gaan, zelfs als het niet logisch lijkt.

Maar neem mijn woorden niet al te serieus, ik ken je niet eens.
Oud 28-03-2008, 13:10
Inanis
Inanis is offline
Citaat:
Dat kan ik niet zomaar uitleggen, maar als ik mijn menselijke kant/gevoel zou verwaarlozen, zou ik ook al gauw een probleem krijgen met zingeving van dingen e.d.. Vrij somber beeld. Gevoel mag soms best voor ratio gaan, zelfs als het niet logisch lijkt.

Maar neem mijn woorden niet al te serieus, ik ken je niet eens.
Mwah gevoel speelt altijd een rol. Het zit m vooral in bepaalde gevoelsvlakken.
En somber beeld.. zolang het tijdelijk is maakt het niet zo uit.
Het ligt er een beetje aan in hoeverre ons wezen logisch in elkaar zit.
Verder moet de tijd leren wat gevoelsmatig het beste uitkomt.

Ik stel weinig eisen, daarvoor is het bestaan me (nog) niet logisch genoeg.
Wel hoopvolle verwachtingen.
Oud 28-03-2008, 14:21
Hulk
Hulk is offline
helemaal niet raar als je het mij vraagt. ik heb een grote vriendengroep van 10 man en er zijn er maar 2 van die een redelijk serieuze relatie voor hun 19e hebben gehad.

maak je vooral geen zorgen het komt vast wel een keer op je pad . in de trein zie ik soms ook twee van de meest smerige mensen elkaar kusjes geven en dan denk ik altijd weer: 'op ieder potje past een dekseltje'.
Oud 29-03-2008, 01:01
Magican
Magican is offline
Citaat:
Je hoef mensen niet meteen de grond in te boren!
Je kunt wel meer laten, maar het is zoveel leuker als je dat niet doet
Oud 29-03-2008, 11:14
curiously106
curiously106 is offline
Citaat:
Mwah gevoel speelt altijd een rol. Het zit m vooral in bepaalde gevoelsvlakken.
En somber beeld.. zolang het tijdelijk is maakt het niet zo uit.
Het ligt er een beetje aan in hoeverre ons wezen logisch in elkaar zit.
Verder moet de tijd leren wat gevoelsmatig het beste uitkomt.

Ik stel weinig eisen, daarvoor is het bestaan me (nog) niet logisch genoeg.
Wel hoopvolle verwachtingen.
Nouja je neemt je eigen gevoel dan mischien in twijfel voor psychologische dingen. Maar gevoel is er in vele vormen hoor.
En jij kan ook nu beginnen om tegen jezelf te zeggen dat bijvoorbeeld fysieke pijn maar oppervlakkig is en dat je daar tegen moet kunnen.
Maar als ik jou in het vuur duw, dan kan jij daar ook gewoon blijven staan en je afvragen hoe dom en oppervlakkig het eigenlijk is dat dit pijn veroorzaakt en daarom je gevoel maar gewoon negeren, maar als je er niet heel snel uit komt lig je met brandwonden in het ziekenhuis. (Als het ware)

Dus ja het is zo tijdelijk als jij het jezelf maakt.
Oud 29-03-2008, 15:35
kweenie23
kweenie23 is offline
Citaat:

Ja neuk 1 lekker wijf en wedden dat je van gedachte verandert.
Oud 29-03-2008, 17:41
Inanis
Inanis is offline
Citaat:
Nouja je neemt je eigen gevoel dan mischien in twijfel voor psychologische dingen. Maar gevoel is er in vele vormen hoor.
En jij kan ook nu beginnen om tegen jezelf te zeggen dat bijvoorbeeld fysieke pijn maar oppervlakkig is en dat je daar tegen moet kunnen.
Maar als ik jou in het vuur duw, dan kan jij daar ook gewoon blijven staan en je afvragen hoe dom en oppervlakkig het eigenlijk is dat dit pijn veroorzaakt en daarom je gevoel maar gewoon negeren, maar als je er niet heel snel uit komt lig je met brandwonden in het ziekenhuis. (Als het ware)

Dus ja het is zo tijdelijk als jij het jezelf maakt.
Het is niet zomaar een kwestie van geloven en jezelf vormen.
Je bent al gevormd door alle ervaringen in het verleden, je kunt daar aan werken, jezelf wat ombuigen.
Maar je vorm in grote lijnen veranderen is niet iets dat één, twee, drie gaat.
Sommige dingen aan jezelf zul je uberhaupt niet kunnen veranderen.

En fysieke pijn.. ach het zijn prikkels. Zolang je weet dat je geen blijvende schade of vervelende kwalen oploopt kun je gewoon proberen die prikkels te negeren. Ik zie het zelfs als een kunst om extreme pijn te kunnen weerstaan.
Besides ik hou niet van verdovingsmiddelen, juist omdat die met je lichaam fucken.
Oud 31-03-2008, 11:38
curiously106
curiously106 is offline
Citaat:
Het is niet zomaar een kwestie van geloven en jezelf vormen.
Je bent al gevormd door alle ervaringen in het verleden, je kunt daar aan werken, jezelf wat ombuigen.
Maar je vorm in grote lijnen veranderen is niet iets dat één, twee, drie gaat.
Sommige dingen aan jezelf zul je uberhaupt niet kunnen veranderen.

En fysieke pijn.. ach het zijn prikkels. Zolang je weet dat je geen blijvende schade of vervelende kwalen oploopt kun je gewoon proberen die prikkels te negeren. Ik zie het zelfs als een kunst om extreme pijn te kunnen weerstaan.
Besides ik hou niet van verdovingsmiddelen, juist omdat die met je lichaam fucken.
Nouja het is wel makkelijker in te schatten wanneer je iets blijvends over houdt aan een fysiek probleem, dan van een psychisch probleem..

Daarbij denk ik dat psychische problemen in het algemeen ernstigere gevolgen kunnen betekenen voor je dan fysieke.
Want je kan met fysieke problemen nog een "psychisch" goede instelling vinden om het jezelf makkelijker te maken.
En andersom gaat dat niet zo makkelijk
Oud 31-03-2008, 12:06
stout!
stout! is offline
Ik vind mezelf in ieder geval niet abnormaal en had mijn eerste échte vriendje toen ik net 19 was en op mijn 18e wat kortere dingen en langere affaires . Het begon dus eigenlijk pas toen ik ging studeren, op de middelbare school zoende ik sporadisch maar werd het nooit echt interessant.
Met dat eerste vriendje heb ik nu trouwens nog steeds/weer. Ik denk dat je, over het algemeen, wanneer je iets ouder bent als je aan een relatie begint, ook beter weet wat je wilt en het misschien dus wel beter is .
Oud 31-03-2008, 12:38
Verwijderd
voor mij geldt hetzelfde als stout!, behalve dan dat ik in de 6e zat toen ik mijn eerste (en enige serieuze) vriendinnetje kreeg.

het 'rondkloten' wat ik vanaf mijn 15e wel veel gedaan heb werd nooit iets serieuzers, miss juist wel omdat ik(we) daar te jong voor was (waren).

Ik geloof niet dat je je ergens zorgen over hoeft te maken. Ookal zou je wat later zijn (wat ik betwijfel), wat is daar zo erg aan!?
Oud 26-04-2008, 16:26
Rioto
Wees blij, relaties leveren alleen maar kk gezeik op
Oud 26-04-2008, 17:39
stout!
stout! is offline
Citaat:
Wees blij, relaties leveren alleen maar kk gezeik op
Wat een bullshit. Dat je zelf nu gefrustreerd bent, wil niet zeggen dat het bij iedereen alleen maar gezeik is. Dan zouden mensen er niet meer aan beginnen denk ik.
Oud 26-04-2008, 17:53
Luna
Luna is offline
@Rioto: waarom de up, om je even aan te kunnen stellen? de TS wilde het topic sowieso al sluiten.
Oud 26-04-2008, 18:58
Rioto
waarom de up? deze topic stond bij mij nog steeds op de eerste pagina. dus lijkt mij niet bepaald een up.
Oud 27-04-2008, 22:41
cabster
cabster is offline
hey man, dat is zwaar klote. Maar ik ken er zat die nog nooit iets hebben gehad. Je zal eens eentje vinden. En dan ben je blijer dan wanneer je al veel relaties gehad heb. Succes
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten