![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
of je handen in de mouwen van je andere arm steken snappie waddikbedoel? ![]() voeten heb ik zo direct geen trukje voor, die hou ik altijd tegen m'n vriend z'n heeerlijk warme blote buik ![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
Ik heb inderdaad altijd koude handen. Mijn voeten misschien ook wel, maar daar heb ik nooit last van, en slapen doe ik sowieso altijd wel.
Buiten dat ik altijd koude handen heb. Worden ze ook nogal snel klam. Koude klamme handjes, niet echt ideaal met handjes geven. Bij een sollicitatie gesprek ga ik ook vaak mn handen over mn been wrijfen om proberen warme droge handjes te krijgen.
|
Erg herkenbaar!
Als je handen (en voeten) zo koud zijn, trekken ze dan ook wit weg en doen ze dan zeer? Want dat kan inderdaad wijzen op Raynaud. Ik heb het zelf ook en heb er een tijdje medicijnen voor geslikt, maar uiteindelijk gingen mijn voeten daardoor vocht vasthouden ![]() Als je naar buiten gaat, altijd zorgen dat je handschoenen bij hebt, ook al lijkt het niet zo koud. Je kunt beter voorkomen dat je handen zo koud worden, want anders duurt het (bij mij iig) een eeuwigheid voor ze weer warm zijn.
|
Ik heb dat ook. Ik heb een slechte doorbloeding denk ik dan, en ik ben ook nog redelijk lang. Lange armen, lange benen, lange vingers. Dunne polsen, ook. Iemand had eens gezegd dat het daar ook mee te maken kon hebben.
||
![]() |
Citaat:
Ik ben zo een lange slungel van bijna 2 meter
|
Verwijderd
|
in de winter enzo heb ik t eigenlijk bijna altijd koud.. ook als de rest t lekker vind enzo
![]() Daar doe je volgens mij niks tegen, behalve je overdreven dik aankleden! Waarschijnlijk zijn je handen en voeten in de zomer wel op fatsoenlijke tempratuur... Tis balen, maar ach er zijn ergere dingen in t leven nietwaar? |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd - Oefen, doorgrond, begrijp en geef door Verwijderd | 0 | 13-06-2006 12:31 | |
Lichaam & Gezondheid |
Ontstoken (?) teen Poeperd | 7 | 06-12-2005 14:14 | |
Lichaam & Gezondheid |
krampen been+ arm Verwijderd | 12 | 18-03-2005 11:10 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaal] Voet Verwijderd | 12 | 23-11-2004 20:07 | |
Lichaam & Gezondheid |
koude handen lake bodom | 16 | 24-03-2002 13:29 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Dag des Oordeels Mujahidien | 82 | 24-02-2002 21:59 |