Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Hij belde om te vragen of hij nog even zou komen en toen zei ik dat ik vroeg wilde slapen... Achteraf smste ik nog 'sorry', en hij gaf aan dat hij juist blij was dat ik eerlijk was... en dat hij zich niet wilde opdringen... Is dit echt opdringen, of ligt het probleem meer bij mij?! |
![]() |
|
Verwijderd
|
Hij wil je wel erg vaak zien, maar dat is misschien ook wel begrijpelijk als hij een enthousiast persoon is en bovendien nogal verliefd. Zou 'm duidelijk maken dat je 'm leuk vindt, maar ook graag een avond of wat alleen bent en dingen met vrienden doet, dus dat het ietsje minder mag. Snapt ie vast wel
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Denk dat het vooral een verschil is in opvattingen. Hij wil je zo veel mogelijk zien (begrijpelijk) en jij wilt hem ook vaak zien, maar net wat minder (ook begrijpelijk). Als je dat goed communiceert is er niets aan de hand ![]()
|
Ik kan me dit heel goed voorstellen, ik word er ook nogal benauwd door als iemand me elke dag/avond wil zien. Ik hou ook graag wat tijd voor mezelf, los van hoe fijn/leuk ik die persoon vind. Ik zou het nu al maar goed duidelijk maken, zowel hoe leuk je hem vindt als dat je graag tijd voor jezelf wil. In een relatie zal het namelijk net zo goed voorkomen dat hij jou heel graag vaak wil zien en jij toch liever wat meer vrijheid houdt. Als je daar nu al duidelijk over bent, kan dat alleen maar een positieve uitwerking hebben op een mogelijk relatie. Doe het alleen wel zo dat je duidelijk bent en tegelijkertijd ook duidelijk over het feit dat je hem echt leuk vindt. Dan voel jij je prettig en hij ook.
|
![]() |
|
Ik zou het niet echt tegen hem zeggen, dat maakt het juist meteen serieus en een probleem. Ik zou gewoon afspreken met vriendinnen voordat hij met jou kan afspreken. Als je een paar avonden achter elkaar niet kan en dan weer één keer wel, en dan weer een paar avonden niet en zo, dan snapt hij dat vanzelf. "Druk" leventje maken
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Missch kun je bepaalde dagen afspreken? Bijv maandag en zaterdag zijn helemaal voor hem, en overige dagen ben je vrij om te gaan en staan waar je wilt, of dat nou bij hem is, of bij vrienden of sporten of wat dan ook. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||