Advertentie | |
|
![]() |
|
lord finesse
Kool mo dee dj red alert Too short[stond als eerste op de cover van de source] Prince Paul Geto boys Three six mafia [underground mixtapes] Gangstarr oude cd's Biz markie[the Inhuman Orchestra Doug E fresh[godfather of beatboxing] dj kool herc[Godfather of hip hop] grand wizzard UFTO Salt n pepa OC Pharcyde Jungle brothers Das EFX Pete Rock & SL Smooth Fearles Four Eric B & Rakim Queen Latifah Kool G rap E DJ Polo Fat Boys Slick Rick Kurtis Blow Sugar Hill gang Soul sonic Force Roxan Shante Special Ed Native tongues Melle mel Coke la rock Mixmaster Spade Ice T Kid Frost Young Mc Hit Squad[Redman&Das EFX] dit is wel een mooi lijstje
||
![]() |
Citaat:
ik heb er niet echt veel verstand van ofzo maar een vriend van mij luisterd naar oldskool hiphop enzo en die heeft mee wl wat nummers laten horen en dat vond ik wel kool. :) iig veel cooler dan de hiphop van nu om het zo maar te zeggen. ik weet eigenlijk helemaal niks van hiphop, ik zeg alleen dat ik dat oldskool, totzover ik ervan gehoord heb dus wel cool vind. :) |
![]() |
|
![]() |
ik weet niet of mensen deze er al tussen hadden gegooid maar ik wild enog ff zeggen dat young mc gruwelijke oldskool is
verder kan ik nu erg genieten van Non Phixion, Dialated Peoples, lootpack, High 'n Mighty, Jurassic five en Tommy Tee het is geen oldschool maar wel echte hip hop. Non Phixion neigt naar rap maar het is zoooo kapot gruwelijk en het grenst nog steeds aan hip hop.
|
ik ben niet zo'n fan van de harde old skool hiphop. dus geen run dmc, nwa etc voor mij
geef mij maar de oude dansbare 'daisy age' stuff. de la, atcq, jungle brothers ...native tongues ....al die goeie shit. king bee - back by dope demand
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Urban: leuk of boring?! Etoilisten | 41 | 01-12-2006 08:49 | |
Films, TV & Radio |
De hiphop/grafittiti film Wildstyle sickboy | 12 | 12-05-2005 18:20 | |
Muziek |
Hiphop / Electro van de oude school Verwijderd | 11 | 04-04-2005 14:30 | |
Muziek |