Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() En vertel daarna wat jij die middag hebt gedaan en dan maar hopen dat ze ook geďnteresseerd is in jouw verhaal ![]()
|
![]() |
Ok, ik heb der gevraagd om een keer wat leuks te doen. Maar zij zit op een school van een aparte sector, oftuwel zij heeft nog gwn school
![]() Weet iemand overigens iets leuks? Iets in de zin dat je even alleen bent en dat je rustig kunt praten? Niet een druk winkelplein dus. Ik ben 2 keer met haar alleen geweest en toen hebben we het gezellig gehad, alleen verlegen ik ![]() |
![]() |
|
Kijk hier eens voor tips, wat je allemaal kunt gaan doen
![]()
||
Citaat:
Ik denk trouwens niet dat het echt slim is dingen zoals dat haar zus mee gaat uit haar hoofd te praten. Misschien voelt zij zich gewoon beter op haar gemak met haar erbij en dan ga jij het haar uit haar hoofd praten. Niet dat die zus er altijd bij hoeft te zijn. Maar als zij zich daar (in het begin) fijner bij voelt... (kan best zijn dat de zus alles al mee leest op msn) |
![]() |
|
![]() |
Oké. Kwam ze vandaag beide nog tegen bij boeken inleveren op school, zij was toevallig meegekomen. Het was nogal druk en daardoor bleef het bij elkaar even kort groeten. Uiteraard ging ik wel inj de buurt staan en kon ik enkele woorden opvangen, waaronder mijn naam. Het was een beetje onduidelijk, maar iig niet negatief.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Ik ga ook op vakantie, deze week al. Dus helaas zie ik er niet meer
![]() Ik ben wel blij dat we redelijk dezelfde intresses hebben als; sport, vakantie etc. Mja, ik spreek er nog een paar keer op msn. Tijdens der verjaardag ben ik weg op vakantie, zij overigens ook. Dus stuur wel eens mailtje ![]() Bedankt voor de support overigens! |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() slotje |
![]() |
|
ts wil een band met haar krijgen voordat ze iets af gaan spreken. Bij mij werkte dat uitstekend.
Vraag haar wat haar hobbies zijn, wat voor soort muziek ze luistert, of ze dat op tv heeft gezien, of haar ouders ook zo vervelend zijn ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Hoe moet ik een meisje versieren? hoihoi234 | 20 | 21-04-2012 17:10 | |
Liefde & Relatie |
What hurts the most, was being so close. Randomnaam | 13 | 14-12-2011 18:03 | |
Liefde & Relatie |
hoe versier ik haar subtiel? Archer1337 | 16 | 22-09-2010 19:27 | |
Liefde & Relatie |