Advertentie | |
|
![]() |
|
Goed, toch wel. Geef mij maar Piper, Meddle of Animals. Wish you were here is ook erg goed.
Favorite nummers zijn Interstellar Overdrive en Set the controls for the Heart of the Sun. Luister ook eens het solo werk van Barrett. Vooral the Madcap Laughs, met het briljante Dark Globe. Barrett (het album) mag er ook wezen. Waters is solo ook nog wel de moeite waard. Gilmour vind ik niet zo veel aan.
|
Ben al jaren op zoek naar deze CD uitvoering van Wish you where here, maar kom van alles tegen, behalve deze Japanse uitgave (met orginele covers zonder barcode) Ik heb wel de US uitvoering die dezelfde CD cover heeft, maar dan op Columbia records is verschenen met barcode op backcover.
Front cover zoals LP hoes. ![]() Backcover. ![]() CD zelf, CBS made in Japan. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|||
![]() |
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Heb je ook welleens Gong geluisterd? Is 1 van de vele 'offsprings' van Soft Machine. Andere zijn: Caravan, Hatfield & the North, Kevin Ayers. Is gewoon Pink Floyd muziek maar dan gespeelt zoals het hoort, zoals Syd het bedoelt heeft. Syd was trouwens goeie vrienden met de mensen van de bands die ik net noemde. En ohja, Ik heb mijn Pink Floyd periode alweer een tijd geleden afgesloten, alle albums na de eerste 4 vallen een beetje in herhaling imo. |
![]() |
||
Citaat:
Gongzilla (het reunie project van Gong) is zeer de moeite waard om zeker eens te beluisteren, kan zelfs gratis gedownload worden op mijn muziekblog. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Heb Daevid Allen met University of Errors paar maanden geleden live gezien hier in de Amsterdamse Overtoom 301! ![]() Was geweldig, Clarence in Wonderland, Fohat digs holes in space kwamen o.a. voorbij. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Geruchten over Pink Floyd op het Arrow Rock Festival Verwijderd | 3 | 23-02-2006 22:36 | |
Films, TV & Radio |
Pink Floyd The Wall Verwijderd | 15 | 04-01-2006 13:06 | |
Muziek |
Pink Floyd Docu gevonden Tsasil | 8 | 30-09-2004 15:25 | |
Muziek |
Pink Floyd, vertel jullie ervaring! JesperV | 102 | 08-08-2004 10:08 | |
Muziek |
Pink Floyd IEMOW-KOR | 22 | 06-06-2003 16:12 | |
Muziek |
Pink Floyd Verwijderd | 1 | 06-06-2003 04:41 |