Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
@Vice: bij verloskunde? Je moet eerst een middag/ochtend naar utrecht, daar moet je een motivatieformulier invullen. Daarna moet je een SQ-test maken. Als je dan boven de 55 punten haalt voor de SQ-test wordt je uitgenodigd voor de 2de ronde, het motivatiegesprek. Voor de opleiding in Rotterdam waren dat er 150, en daarvan worden er 60 uitgekozen door hun motivatie..
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Uitgeloot voor psychologie aan de UU
2 snelle vragen! 1. Kan ik bijv. aan een andere instelling wel met psychologie beginnen en daarna overstappen naar de UU in het 2e jaar bijv? 2. Ik wil graag in aanmerking komen voor naplaatsing.. Je kan tot 25 september eventueel (dus niet zeker) nageplaatst worden. Als ik na die datum nog niet ben geplaatst, kan ik dan nog aan een andere studie beginnen of ben ik dan te laat? |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
Wachten met een andere studie tot de naplaatsing geweest is is te laat. Je kan beter beginnen en stel dat je nageplaats wordt alsnog naar de studie die je wilde. Je hoeft het collegegeld niet dubbel te betalen oid, dus gewoon beginnen. Mijn advies is overgens bij uitloten zo snel mogelijk iets anders te kiezen zodat je nog wel de introductie mee kan en die vallen altijd relatief vroeg (half augustus, exacte data wisselen per uni) Stel dat je alsnog nageplaast wordt dan kan je er alsnog mee stoppen en naar die van de 1e keuze gaan.
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maastricht, Tilburg, Nijmegen (ben ik niet zeker van) en Enschede hebben volgens mij geen loting. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Zoals eerder geschreven ben ik aangenomen aan de VU, maar ze willen dat ik het (her)inschrijvingsformulier naar hun opstuur. Dit kan ik vinden op een bepaalde site en daar verwijzen ze naar wid.vu.nl (blijkbaar een toch een digitaal formulier?). Als ik daar inlog kan ik me opgeven voor volgend jaar (2008-2009) voor mijn huidige studie, OK gedaan. Maar aangezien Geneeskunde m'n tweede studie wordt en dat daar niet kan worden toegevoegd, vraag ik me af hoe ik dat moet aanpakken. Iemand tips? Misschien dat mutatie-formulier op www.vu.nl>studenten>in-/uitschrijven/financien>herinschrijven?
Bedankt alvast ![]()
||
Citaat:
Eh het laatste jaar heb ik er een beetje met de pet naar gegooid ![]() ![]() Anyway, lotingsklasse C, want een 7.2 gemiddeld. 50% kans en van de shitload aan mensen bij ons op school geneeskunde/tandheelkunde wilden doen, schijnen er maar 3 te zijn ingeloot. Edit: jij gefeliciteerd natuurlijk! ![]() Utrecht was ook mijn eerste keuze ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Hallo iedereen!
gefeliciteerd voor iedereen die is ingeloot! ik ben ook ingeloot (VU) maar wil graag ruilen (naar Utrecht) Bij deze wil ik graag iedereen oproepen die wilt ruilen zich op te geven bij de ruilbeurs van de ib-groep!!!! En Met Name natuurlijk diegene die van Utrecht naar de VU wilt ruilen. De VU is een leuke Universiteit in onze mooie hoofdstad, maar ik studeer al vier jaar in Utrecht en heb hier een zeer mooie kamer vlak bij de Uithof. Het liefste blijf ik dus hier. Bovendien doe ik vrijwilligerswerk in het UMC en dat kan ik dan gemakkelijker blijven doen. groetjes Linde |
![]() |
|
![]() |
Dag mensen,
Ik ben helaas uitgeloot voor tandheelkunde. ik heb gehoord dat tandheelkunde in hongarije (medical university of debrecen) heel hoog aangeschreven staat. is er iemand die meer info heeft over deze universiteit. ik weet wel dat buitenlandse studenten een toelatingsexamen moeten doen in biologie, scheikunde en engels. mondeling en ook in het engels. ik zou echt niet weten hoe je je kan voorbreiden op zoiets. Ik hoor graag van mesnen die hier wat meer over weten |
![]() |
|
@Manellie
Jammer dat je bent uitgeloot! Via dit forum ben ik in contact gekomen met gebruiker Robin_B die ook in Debrecen tandheelkunde studeert. Misschien kun je hem pm'en? Als ik vorig jaar ook was uitgeloot was ik zeker naar Hongarije gegaan!
|
Joehoe, ben ingeloot voor psychologie in Nijmegen.
op de voorlichtingsdag zei 'men' dat de loting dit jaar niet zwaar zou worden, omdat ze minder studenten verwachten dan dat er plaatsen beschikbaar zijn, maar iemand anders zei weer dat dit jaar de loting uitzonderlijk zwaar was... ikke nie weten nie... maar wat maakt het ook uit. Radboud Universiteit, here I come ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Studeren |
Twijfelen tussen studies Quickphase10 | 0 | 21-06-2016 20:36 | |
Studeren |
Journalistiek loting. Verwijderd | 9 | 13-07-2008 23:19 | |
Studeren |