Advertentie | |
|
![]() |
|
De vakantie is inderdaad tijdens de relatie geboekt. De reis staat op allebei onze namen, ,maar hij is de hoofdboeker, en dus de enige die veranderingen mag aanbrengen in de reis. Hij is ook degene die de reispapieren heeft gekregen en dit zijn de papieren die je bij het inchecken bij het hotel nodig hebt. Hoe dan ook, kan ik zonder zijn medewerking niet op vakantie, terwijl ik wel gewoon de helft van de reis heb betaald. Weet iemand wat mijn mogelijkheden nu zijn?
|
Verwijderd
|
Heb je die betaling op zn bankrekening gedaan, of contant?
Is het eerste het geval, dan sta je denk ik redelijk sterk (iniedergeval om je geld nog terug te krijgen, die vakantie kan je, als hij echt niet mee wil werken, wel vergeten denk ik) ....helemaal als je de overschrijving hebt gedaan met omschrijving 'vakantie' of iets dergelijks. Als je hem contant hebt betaald, dan heb je een probleem. |
![]() |
|
Kun je het reisburo/reisorganisatie niet bellen om te vragen om bepaalde gegevens en papieren?
Ik ben zo nooit weggeweest, maar met hotels kwam ik altijd gewoon binnen door mijn paspoort te laten zien. Die koppelde ze aan informatie in het systeem en zo kwam ik altijd mijn kamer binnen, ook al was ik geen hoofdboeker ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
Ik snap het nog niet helemaal. Jullie hebben toch een reis voor jou en je ex geboekt, dus dat betekent toch ook dat je die reis ook samen met je ex moet maken?
Ik snap dat je graag op vakantie wil, maar als je ex zo tegen jou doet, dan lijkt het mij bijna onmogelijk om samen te reizen, en, erger nog, samen in 1 hotelkamer te slapen... Kun je niet het geld terugvragen en zelf nog een lastminute boeken? |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Maarreh, aangezien de reis bij een reisbureau geboekt is, zou ik daar gewoon even langs gaan. Grote kans dat die mensen je nog herkennen, en dan leg je gewoon even de situatie uit. Misschien hebben zij wel een goede oplossing. Je zal echt niet de eerste zijn met dit probleem! |
![]() |
|
Het is inderdaad helemaaal niet het punt wie er meer recht heeft op de vakantie. Als hij ook wil maak ik daar geen enkel probleem van, als ik maar gewoon kan, maar op het moment dat hij de papieren niet wil geven kan ik niet meer, want ik dacht dat je die nodig hebt om in te checken in het hotel. Maar goed, ik heb hem inmiddels gezien en heb een kopie van de hotelpapieren en heb mijn metro en treinkaart nu zelf.
||
Citaat:
![]() Alleen omdat ik het omdraai ben ik moeilijk? Ik wilde gewoon weten of die ex ook wilde gaan want als dat niet zo was dan is hij natuurlijk vreselijk sneu om haar die papieren niet te geven. En vandaar dat ik ook vind dat ik niet offtopic ging want als hij wél wilde gaan dan verandert dat natuurlijk heel het verhaal... als je het begrijpt? Maar uiteindelijk fijn dat je gewoon kan gaan natuurlijk!
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Het Grote Lucht-Je-Hart-Topic #132 Pruts0r | 496 | 25-07-2008 16:56 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde ŕ la 'Tiswah' Promillage | 499 | 12-11-2007 18:22 | |
Liefde & Relatie |
zucht, wat te doen met schoonouders? Kapoen | 40 | 19-07-2006 19:18 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
CU wil verbod op ontkennen holocaust Love & Peace | 213 | 15-06-2005 13:55 | |
Liefde & Relatie |
vriend op vakantie?? Celine88 | 30 | 04-04-2005 16:26 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaal] De Kaker oo0oo | 9 | 30-09-2004 19:57 |