Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Eropuit!

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-07-2008, 09:08
chaostar
chaostar is offline
Ik heb me laten overhalen om gezellig een weekje te gaan kamperen en nu moet ik dus nog wat spullen kopen, als belangrijkste een matje en slaapzak.

Deze kan ik natuurlijk los van elkaar kopen maar ik zag (op de Decathlon-site) ook dat ze een slaapzak hadden waar al een matje aan/in zat. Heeft iemand hier ervaring mee/verstand van? Is dit comfortabel? Isoleert dit? Is het handig? Mijn kampeerervaring gaat niet verder dan 3 dagen op een festival, dus alle info is welkom.

linkje: http://www.decathlon.nl/NL/sleepin-bed-33638967/

Laatst gewijzigd op 18-07-2008 om 09:14. Reden: Linkje
Advertentie
Oud 18-07-2008, 19:23
Verwijderd
Geen ervaring mee, maar heb je gezien dat het maar 185cm lang is? Waarschijnlijk dus van de bovenkant van het kussen naar de onderkant. Ik weet niet of dat lang genoeg is voor je.
Oud 18-07-2008, 19:57
Verwijderd
LIjkt me niet lekker, als je dan draait, draait je mat je straks nog mee. Wat als gevolg zal hebben dat je onder je matje ligt ipv op
Oud 18-07-2008, 20:44
light fighter
light fighter is offline
Het kan wel denk ik, het matje ziet er wel dun uit, en als het niet vast zit aan de slaapzak is het niet zo heel onpraktisch. Waar je wel op moet letten is de comfort temperatuur van de slaapzak, ik heb een slaapzak die tot 7 graden gaat maar als het daaronder komt krijg ik het al snel koud en je kunt het beter te warm hebben ivp koud . Mijn echt goede slaapzak is beter geisoleerd en dat is absoluut een stuk prettiger
Oud 18-07-2008, 22:31
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Het lijkt me niet handig. Een slaapzak kan je ook prima los gebruiken als je in een huisje zit waar wel al bedden zijn (en je dus geen matje nodig hebt) of als extra deken in de winter bovenop je dekbed en dan lijkt me dit niet handig. Bovendien slaap ik nog het lekkerste op een luchtbed en niet op een matje.
Oud 19-07-2008, 01:35
CD-R
CD-R is offline
Ik kan me situaties indenken waarbij het handig is, maar ook meer dan genoeg waarbij het onhandige onzin is.
Oud 19-07-2008, 16:53
chaostar
chaostar is offline
Citaat:
Het lijkt me niet handig. Een slaapzak kan je ook prima los gebruiken als je in een huisje zit waar wel al bedden zijn (en je dus geen matje nodig hebt) of als extra deken in de winter bovenop je dekbed en dan lijkt me dit niet handig. Bovendien slaap ik nog het lekkerste op een luchtbed en niet op een matje.

Dat bedacht ik me dus later ook, ben dus toch maar voor een los matje gegaan.
Bedankt voor de tips iedereen.

Regels voor berichten