Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-08-2008, 21:08
PV
PV is offline

De Olympische Zomerspelen van de XXIXe Olympiade worden gehouden in Peking, de hoofdstad van China. Ze zullen gehouden worden van 8 tot en met 24 augustus 2008.

Het programma staat hier: http://en.beijing2008.cn/schedule/

Het begint bijna! Waar kijk jij naar uit? Welke sporten ga je volgen? Wie gaan er voor Nederland medailles winnen? En wie wint er goud?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 04-08-2008, 11:30
Mitros
Mitros is offline
Ik kijk wel wat Studio Sport me door de strot gaat douwen Zit voorlopig toch thuis dus ik hoef niets te missen
Met citaat reageren
Oud 05-08-2008, 17:46
Verwijderd
Ik meestal zo'n beetje alles als ik thuis ben en met niks anders bezig ben.
Met citaat reageren
Oud 05-08-2008, 18:26
PV
PV is offline
Bij mij zal de tv ook vaak aanstaan ik moet nog ff kijken wanneer er Nederlanders in actie komen, maar als dat bijv om 06.00 wordt uitgezonden, zet ik mijn wekker er voor wel afhankelijk van de sport, zeilen of paardrijden oid boeit me niet zo, maar wielrennen of atletiek of zwemmen weer wel
Met citaat reageren
Oud 05-08-2008, 20:43
Methuselah
Methuselah is offline
Ik zal gewoontegetrouw door m'n tweede zit weer alles missen vrees ik.
Oud 06-08-2008, 09:33
Ford Prefect
Ford Prefect is offline
Bij mij zal de tv vast ook vrijwel de hele dag aanstaan, terwijl ik ondertussen andere dingen doe. Heb vooral zin in het atletiek, zwemmen en voetbal. Wielrennen ook wel, maar op de een of andere manier heb ik het idee dat dat niet zo'n boeiende wedstrijd wordt.
Oud 07-08-2008, 09:52
Sandersss
Sandersss is offline
De wegwedstrijd, tijdrit, baanwielrennen en de Cross Country wedstrijd (mtb) zijn de onderdelen waar ik echt naar uit kijk. Verder zwemmen, roeien en judo. Voetbal mogen ze wat mij betreft afschaffen op de OS.
Met citaat reageren
Oud 08-08-2008, 07:28
Kenichi
Kenichi is offline
Vandaag de openingsceremonie
Met citaat reageren
Oud 08-08-2008, 09:08
Verwijderd
Citaat:
Vandaag de openingsceremonie
Die begint om 2 uur toch op NL 1?
Met citaat reageren
Oud 08-08-2008, 11:39
Ford Prefect
Ford Prefect is offline
Citaat:
Die begint om 2 uur toch op NL 1?
Klopt. 8 minuten over 2, officieel. 20.08 u. Chinese tijd.
Oud 08-08-2008, 14:55
Verwijderd
Ik ergerde me mateloos aan de uitspraak van alle Chineze woorden. Als presentator kan je toch wel uitzoeken hoe je alles precies uitspreekt. Daar word je voor betaalt.

De openingsceremonie zelf was zeker wel apart. Erg kolossaal, wat je dus wel kon verwachten van China.
Met citaat reageren
Oud 08-08-2008, 17:20
Sketch
Sketch is offline
Tot nu toe heb ik met alles rondom de spelen vooral een vieze bijsmaak vanwege alle verspilling en vervuiling en dergelijke gehad,
maar die opening was wel waanzinnig. Dat die man met de fakkel ook op 65 meter hoog het hele stadion rond 'rende'.

Ik zet ook de hele dag de tv aan. Ik vind de medaille-uitreikingen altijd het tofst.
Met citaat reageren
Oud 08-08-2008, 22:08
Hanneke
Hanneke is offline
Ik zal meestal de tv op de achtergrond wel aan hebben staan zoals ik dat ook bij de Tour deed. Dingen als atletiek, turnen en zwemmen zijn ook wel leuk om echt te kijken.
Oud 09-08-2008, 10:30
Ford Prefect
Ford Prefect is offline
Mooie finale van het wielrennen.
Spoiler
Oud 09-08-2008, 10:50
Verwijderd
Citaat:
Mooie finale van het wielrennen.
Spoiler
Hij mocht eigenlijk niet mee. Dom eigenlijk.
Met citaat reageren
Oud 09-08-2008, 12:20
PV
PV is offline
Brons voor Houkes bij het judo
Met citaat reageren
Oud 09-08-2008, 12:21
Ford Prefect
Ford Prefect is offline
Mooie overwinning ook.
Oud 09-08-2008, 20:06
Sultan_of_Swing
Sultan_of_Swing is offline
Ga wel veel van deze spelen zien denk ik,vooral de tweede en derde week. Tv aan en een beetje rondklikken op die geniale NOS site, ik vermaak me wel. Helaas heb ik mijn enige herkansing net tijdens een van de onderdelen die erg graag had willen zien. Wat ik van de openingsceremonie zag was indrukwekkend, ik vond alleen het commentaar wel vermoeiend. En 4 uur is sowieso wel wat teveel van het goede.
Oud 09-08-2008, 22:32
PV
PV is offline
Citaat:
Ga wel veel van deze spelen zien denk ik,vooral de tweede en derde week. Tv aan en een beetje rondklikken op die geniale NOS site, ik vermaak me wel. Helaas heb ik mijn enige herkansing net tijdens een van de onderdelen die erg graag had willen zien. Wat ik van de openingsceremonie zag was indrukwekkend, ik vond alleen het commentaar wel vermoeiend. En 4 uur is sowieso wel wat teveel van het goede.
Het is maar 2 weken incl 3 weekenden
Met citaat reageren
Oud 09-08-2008, 23:08
Sultan_of_Swing
Sultan_of_Swing is offline
Nouja laatste 10 dagen bedoelde ik idd.
Oud 10-08-2008, 09:12
Ford Prefect
Ford Prefect is offline
Ik zal het voor de zekerheid even in een spoiler zetten, voor die mensen die vannacht om 18 minuten over 5 hun videorecorder aan hebben gezet, zodat ze gewoon tot 12 uur uit konden slapen:
Spoiler
Oud 10-08-2008, 12:02
Mavie©2004
Mavie©2004 is offline
Jammer van Vos met het vrouwenwielrennen.. 6e.. tegenvallend toch helaas.
Oud 10-08-2008, 12:19
kalinho
kalinho is offline
Ik heb al 2 nachten live gezien. Kan nie slapen wegens ooronsteking die gigantisch pijn doet, dus komt het mooi uit dat de OS elke nacht om 3uur beginnen

Over een half uurtje móet Oranje winnen van de VS om nog kans te maken
Oud 10-08-2008, 13:16
PV
PV is offline
Jammer van Verwijlen ook, hij was een aardig eind op weg.
Maar die zwemsters idd
Met citaat reageren
Oud 10-08-2008, 14:59
kalinho
kalinho is offline

Oud 10-08-2008, 15:16
arPos
arPos is offline
damn, wat duits...
Oud 10-08-2008, 21:51
Mavie©2004
Mavie©2004 is offline
heel Duits, maar heel fijn
Oud 11-08-2008, 21:11
Methuselah
Methuselah is offline
Ik erger me dood aan de hele Belgische entourage rond de voetbalploeg en dan voornamelijk de KBVB...
Oud 11-08-2008, 21:28
Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Citaat:
Ik erger me dood aan de hele Belgische entourage rond de voetbalploeg en dan voornamelijk de KBVB...
Wat een afgang :/ Ze doen in de broek voor een grote buitenlandse club?
Oud 11-08-2008, 22:08
Methuselah
Methuselah is offline
Ach, al eens 'n foto van de bondsvoorzitter gezien?

Die kerel lijkt de grootste debiel ter wereld, maar wat erger is: hij kent gewoon niets van voetbal en het hoe en wat. Is aangesteld door de DERDEKLASSERS!!
Oud 12-08-2008, 00:03
Mavie©2004
Mavie©2004 is offline
Leg is uit Methuus? Volg niets van het Belgische team op de OS, maar staat er zo'n slecht team dan?
Oud 12-08-2008, 00:10
Ford Prefect
Ford Prefect is offline
Volgens mij heeft het te maken met het feit dat HSV wil dat de Belgische verdediger Kompany weer naar Duitsland komt om voor zijn club uit te komen en dat de KBVB zich niet sterk maakt voor Kompany, die liever op de OS wil blijven. Zoiets? (Ik heb het ook niet goed genoeg gevolgd, hoor. )

Ondertussen maakt België volgens mij wel een betere kans door te gaan dan Nederland.
Oud 12-08-2008, 00:11
fractuur
fractuur is offline
@Methuselah: Je mag mensen natuurlijk niet beoordelen op hun uiterlijk, maar aan de buitenkant lijkt het wel of Phelps ook maar net een paar puntjes boven een verstandelijke handicap zit.

Stom van Hamburger (skiff), te hard beginnen is zo'n beginnersfout en hij kan zoveel beter.
Oud 12-08-2008, 09:08
Mavie©2004
Mavie©2004 is offline
Citaat:
@Methuselah: Je mag mensen natuurlijk niet beoordelen op hun uiterlijk, maar aan de buitenkant lijkt het wel of Phelps ook maar net een paar puntjes boven een verstandelijke handicap zit.

Stom van Hamburger (skiff), te hard beginnen is zo'n beginnersfout en hij kan zoveel beter.
Phelps

En mjah, balen van Hamburger.. zwaar te snel begonnen.
Oud 12-08-2008, 09:45
Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
Leg is uit Methuus? Volg niets van het Belgische team op de OS, maar staat er zo'n slecht team dan?
Hamburg wilt dat Kompany terugkeert, Kompany wil in China blijven. Hamburg stuurt boze fax naar Bond, Bond doet 't in z'n broek en laat Kompany vallen als 'n baksteen en zegt dat hij moet terugkeren.

Nu is Kompany wel z'n paspoort vergeten en heeft hij z'n vlucht gemist, hehe.
Oud 12-08-2008, 09:46
Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
(
Nee natuurlijk niet, maar 't is ook wat er uit die kerel z'n mond komt dat me er van overtuigd dat die kerel echt wel 'n beetje weinig hersenen heeft, zelfs voor een advocaat...
Oud 12-08-2008, 14:13
fractuur
fractuur is offline
Wat een aap, hoe hij reageerde na het behalen van de 4x100m vrij.

Heb wel medelijden met de Belgen hoor, op Sporza zijn ze zo hard op zoek naar mensen die medailles gaan halen. Maar het wil alleaal niet zo lukken.
Oud 12-08-2008, 14:57
Mavie©2004
Mavie©2004 is offline
Weer brons voor een judoka, en een ander tegenvallende judoka, 5e ipv goud..
Oud 12-08-2008, 15:12
tonio
tonio is offline
Zeker jammer van Elmont
Met citaat reageren
Oud 12-08-2008, 18:26
PV
PV is offline
Citaat:
Weer brons voor een judoka, en een ander tegenvallende judoka, 5e ipv goud..
nouja, tegenvallend.. hij zat er heel dichtbij.
Met citaat reageren
Oud 12-08-2008, 18:28
PV
PV is offline
wat hebben we trouwens veel NL'se judoka's op de Spelen, en dan doen ze het ook nog eens allemaal behoorlijk goed
stiekem hoop ik wel dat vd Geest er uit vliegt, vanwege het geklooi met Vuijsters.
Met citaat reageren
Oud 12-08-2008, 19:02
fractuur
fractuur is offline
Citaat:
wat hebben we trouwens veel NL'se judoka's op de Spelen, en dan doen ze het ook nog eens allemaal behoorlijk goed
stiekem hoop ik wel dat vd Geest er uit vliegt, vanwege het geklooi met Vuijsters.
Ja.. eerste ronde wegwezen. Dat merkt hij direct dat hij niet terecht op de OS staat.
Oud 13-08-2008, 02:12
RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
De hockeydames

Mooie wedstrijd en een zwaarbevochten overwinning.
Oud 13-08-2008, 08:19
Mavie©2004
Mavie©2004 is offline
Citaat:
Ja.. eerste ronde wegwezen. Dat merkt hij direct dat hij niet terecht op de OS staat.
Zo gezegd zo gedaan dag Huizinga
Edith door naar halve finales
Verder vraag ik mij af wat er met Vos is gebeurd? 14e in de tijdrit.
Honkbal gaat ook dramatisch nu..
Oud 13-08-2008, 12:09
Verwijderd
Wat speelt nl elftal kut. en weer een geluksgoal van Sibon.
Met citaat reageren
Oud 13-08-2008, 13:15
tonio
tonio is offline
Ned. elftal mag zeker van geluk spreken, wat een drama zeg en dan zaterdag tegen argentinië, zal heel erg zwaar worden.
Met citaat reageren
Oud 13-08-2008, 22:37
arPos
arPos is offline
Citaat:
Ned. elftal mag zeker van geluk spreken, wat een drama zeg en dan zaterdag tegen argentinië, zal heel erg zwaar worden.
nee hoor wordt een eitje voor argentinië.
Oud 13-08-2008, 23:00
PV
PV is offline
de wekker staat alvast voor het zwemmen over een paar uurtjes
Met citaat reageren
Oud 13-08-2008, 23:01
PV
PV is offline
Bosch brons

bij het zeilen doen trouwens een paar Nederlanders het ook heel goed, één bootje ligt op dit moment eerste
Met citaat reageren
Oud 14-08-2008, 00:26
arPos
arPos is offline
Citaat:
Bosch brons

bij het zeilen doen trouwens een paar Nederlanders het ook heel goed, één bootje ligt op dit moment eerste
uhhuh, de vorige race was prachtig
Reageren

Regels voor berichten