Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-08-2008, 18:12
raammeer
raammeer is offline
mijn vriend & ik zijn nu 3 maanden samen, het islekker en zo, maaar het duurt soms een uur tot hij klaar komt, dan ben k inmiddels 3 of 4 keer klaar gekomen.
we hebben er overgepraat maar hij kan er niets aan doen.
heeft iemand dit ? en wat kan k doen om hem sneller klaar te laten komen?
Met citaat reageren
Oud 11-08-2008, 18:14
Verwijderd
Eerlijkheid.

Vraag hem wat hem écht opwindt, zelfs al is het misschien iets wat hij jou niet durft te vertellen (omdat hij misschien bang is dat je het raar vindt, zoals een voetenfetisj). Zorg ervoor dat hij jou vertrouwt en gelooft dat hij oprecht eerlijk kan zijn, en vraag hem dan wat hem écht opwindt.

Goede, oprechte communicatie kan veel mentale drempels overwinnen.
Met citaat reageren
Oud 11-08-2008, 18:20
raammeer
raammeer is offline
k d8 dus ook, misschien vind hij me niet opwindend of zoiets, maar zegt dat het altijd zo was, altijd.
wat echt jammer is, dat als het op seks aan komt dat k denk " ooohhh neeeeeheeeee niet weer "
ik wil heel graag met hem naar bed, en ik hou van hem. we kennen elkaar al heel lang 4 jaar, hij was mn beste vriend en nog steeds, we praten over alles en nog wat , ook over onze seks dus. thats not the problem..
Met citaat reageren
Oud 11-08-2008, 18:22
Verwijderd
Citaat:
thats not the problem..
Z'n eerlijkheid misschien niet, maar ik ben wel zo goed als zeker dat het een mentaal probleem is. Negen van de tien keer is het nooit een fysiek probleem.

Grote kans dat het een angst is ergens voor. Wat is zijn seksuele geschiedenis? Hoe gaat hij om met meisjes? Wat voor persoon zou je zeggen dat hij is?
Met citaat reageren
Oud 11-08-2008, 18:26
raammeer
raammeer is offline
ok, hij is 28 en heeft 5 vriendinen gehad met 2 van hen lange relaties, hij is 1,94 m.

ik ben 20 , heb 2 vriendjes gehad, ( maar met hem was mn eerste keer.) ben 1,75 m
Met citaat reageren
Oud 11-08-2008, 18:31
Verwijderd
Heeft hij dit orgasmeprobleem dus ook met zijn vorige vriendinnen gehad?
Met citaat reageren
Oud 11-08-2008, 18:36
raammeer
raammeer is offline
ja, maar volgens hem is het geen probleem en k zou blij moeten zijn, heeeeeeeeeeel erg vind ik het niet maar normaal is het niet, dat weet ik ook, ook al is hij mijn eerste.
soms is het gewoon irritant, dat het zo lang duurt meer niet.
Met citaat reageren
Oud 11-08-2008, 18:43
Verwijderd
Citaat:
ja, maar volgens hem is het geen probleem en k zou blij moeten zijn
Sorry, maar dat is in principe bullshit. Er voor zorgen dat de man climaxt, is net zo belangrijk voor jou, als dat het voor hem belangrijk is dat jij klaarkomt.

Citaat:
heeeeeeeeeeel erg vind ik het niet maar normaal is het niet, dat weet ik ook, ook al is hij mijn eerste.
Uhuh.

Citaat:
soms is het gewoon irritant dat het zo lang duurt meer niet.
Ik snap 't.

Anyway, verras hem eens met lingerie. Neem het initiatief tijdens de seks wat vaker en wees niet bang wellicht enkele dingen te doen die je mss 'sletterig' vindt. Een keer toen ik moeite had met klaarkomen tijdens een vrijpartij, stopte m'n toenmalige partner met de daad, en begon ze me spontaan te pijpen terwijl ze me ondeugend aankeek en dingen zei zoals "Ik wil dat je de hele lading in m'n mondje spuit".

Nou, ik kan je zeggen, ik had plotseling moeite met niet komen.

Kijk maar of zoiets werkt. En anders raad ik je vriendje aan om een keer een afspraak te maken met de psycholoog; die kan (meestal) sneller en effectiever dan iemand als ik zien waar de mentale drempel ligt. Je vriendje zal zich er niet voor hoeven schamen; seksuele problemen zijn normaal en een prima reden om hulp voor te zoeken.
Met citaat reageren
Oud 11-08-2008, 18:46
raammeer
raammeer is offline
dankjewel dude
I got the picture, en k zal et proberen.
nogmaal thnx !!
Met citaat reageren
Oud 11-08-2008, 18:48
Verwijderd
Geen probleem, en succes.
Met citaat reageren
Oud 11-08-2008, 20:23
botervleug
botervleug is offline
Nog een tip: laat hem eerst zichzelf halverwege een orgasme masturberen voordat het echte vrijen begint.
Met citaat reageren
Oud 11-08-2008, 20:49
Nona
Nona is offline
Als je bij voorbaat al geen zin meer hebt in seks is het dus wél een probleem en moet eraan gewerkt worden. Afwisseling lijkt me inderdaad een hele goede tip, net als het aanpassen van de situatie (gooi er een beetje sfeer in, dat kan met blikken en woorden, maar ook op andere manieren, wees creatief).
Daarnaast: vanaf wanneer reken jij dat uur, gaat hij op het begin al bij je naar binnen? Want als hij een uur lang in je op en neer pompt kan ik me wel voorstellen dat je er tegenop ziet. Dan kun je meer denken aan handwerk, mondwerk, opwinden met andere hotspots (leer die kennen!) en wat je ook maar in het voorspel wilt betrekken.
Oud 11-08-2008, 22:09
Tink*
Tink* is offline
Misschien is hij ook wel bang dat het niet lukt, omdat het zo lang duurt. En door die angst dat het te lang duurt lukt het ook niet.
Oud 11-08-2008, 22:40
Larry Flint
Larry Flint is offline
Citaat:
mijn vriend & ik zijn nu 3 maanden samen, het islekker en zo, maaar het duurt soms een uur tot hij klaar komt, dan ben k inmiddels 3 of 4 keer klaar gekomen.
God wat erg

Meer ontopic heb ik niet te zeggen even want er zijn al goede tips gegeven .

Regels voor berichten