![]() |
||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Anyway, verras hem eens met lingerie. Neem het initiatief tijdens de seks wat vaker en wees niet bang wellicht enkele dingen te doen die je mss 'sletterig' vindt. Een keer toen ik moeite had met klaarkomen tijdens een vrijpartij, stopte m'n toenmalige partner met de daad, en begon ze me spontaan te pijpen terwijl ze me ondeugend aankeek en dingen zei zoals "Ik wil dat je de hele lading in m'n mondje spuit". Nou, ik kan je zeggen, ik had plotseling moeite met niet komen. Kijk maar of zoiets werkt. En anders raad ik je vriendje aan om een keer een afspraak te maken met de psycholoog; die kan (meestal) sneller en effectiever dan iemand als ik zien waar de mentale drempel ligt. Je vriendje zal zich er niet voor hoeven schamen; seksuele problemen zijn normaal en een prima reden om hulp voor te zoeken. |
![]() |
|
Als je bij voorbaat al geen zin meer hebt in seks is het dus wél een probleem en moet eraan gewerkt worden. Afwisseling lijkt me inderdaad een hele goede tip, net als het aanpassen van de situatie (gooi er een beetje sfeer in, dat kan met blikken en woorden, maar ook op andere manieren, wees creatief).
Daarnaast: vanaf wanneer reken jij dat uur, gaat hij op het begin al bij je naar binnen? Want als hij een uur lang in je op en neer pompt kan ik me wel voorstellen dat je er tegenop ziet. Dan kun je meer denken aan handwerk, mondwerk, opwinden met andere hotspots (leer die kennen!) en wat je ook maar in het voorspel wilt betrekken.
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() Meer ontopic heb ik niet te zeggen even want er zijn al goede tips gegeven ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Welk nummer had jij al veel te lang niet meer gehoord? Simon | 31 | 06-05-2013 20:28 | |
Algemene schoolzaken |
Te lang proefwerk? elle.jean | 8 | 07-12-2012 23:18 | |
Werk, Geld & Recht |
te veel en te lang werken shy gurl | 40 | 15-04-2005 19:06 | |
Verhalen & Gedichten |
De boete op te lang gebruik Lalala1111 | 10 | 21-03-2005 14:35 | |
Seksualiteit |
te lang? breezerboy | 3 | 04-08-2003 13:54 | |
Lichaam & Gezondheid |
Moe door te lang slapen Warsocket | 12 | 28-05-2003 22:19 |