Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik heb ook altijd het probleem dat ik nooit een toets op tijd af heb
het is echt ontzettend balen, en zker als je het goed kende.. Ik zou inderdaad proberen om een klacht in te dienen, en eventueel een herkansing, of een minder zware normering te eisen! Ik doe dat ook bij elke toets. Soms werkt het wel! Ik ga eigelijk altijd met alles in discussie, als het om zulke dingen gaat! Veel succes, gaat vast lukken! ![]() |
![]() |
|
En bij je klasgenoten was het dezelfde situatie of gold het alleen voor jou? Zij waren ook pas op 2/3e? Even informeren bij andere klassen lijkt me ook handig. En als de cijfers erg blijken met de leraar gaan praten over de oorzaak. Het lijkt me dat als de hele klas een onvoldoende heeft door tijdnood, dat er wel een mouw gepast aan moet kunnen worden.
||
Citaat:
Ik wijd dat dan aan toetstaktiek, zoals hierboven al genoemd wordt, niet blijven hangen op vragen, de juiste voorbereiding en vooral een GR volgestampt met panklare info ![]() Verder heeft het over het algemeen niet veel nut om over zulke dingen te klagen behalve als je echt heel veel mensen (incluis de leerlingenraad) achter je hebt staan, dan willen ze ab und zu nog wel eens luisteren.
|
Behalve afwachten kun je nu vrij weinig doen. Zeker als volgens de docent andere leerlingen wel het proefwerk afkregen.
De volgende keer een horloge meenemen en beginnen met de vragen die vrij makkelijk zijn. Als er ook sommetjes bijzitten, eerst de berekeningen maken en als je nog tijd hebt, dan pas de uitkomst. Door de juiste berekening te tonen, geef je al aan dat je de stof begrijpt en dat zal je minder punten kosten dan wanneer je de laatste opgaven helemaal niet maakt.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
Grootste ergernissen op school bekend Simon | 9 | 11-01-2010 15:14 | |
Psychologie |
Het grote lucht je hart topic #53 coopergirl | 488 | 20-03-2006 17:52 | |
Verhalen & Gedichten |