Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Nou ja, je bent pas zestien, op die leeftijd houden de meeste relaties gewoon niet erg lang stand. Het is niet zo gek dat zijn vader uitmaken als mogelijkheid oppert, dan, want dat doe je gewoon sneller als je jonger bent en het allemaal wat minder vast en diep is. (Nu kan het bij jullie bij wijze van uitzondering wel een 'volwassenere' relatie zijn dan meestal het geval is, hoor, maar dan nog is het niet zo vreemd als zijn vader er vanuit gaat dat jullie toch wel weer uit elkaar zullen gaan - dat leert de ervaring gewoon.)
|
![]() |
||
Citaat:
Verder denk ik dat zijn vader gewoon realistisch is en weet dat relaties op jullie leeftijd over het algemeen niet heel lang standhouden. Het feit dat jullie al zulke erge ruzies hebben na slechts een half jaar kan voor hem een teken zijn dat zijn zoon niet heel gelukkig is in de relatie en dat hij zich daar niet al te druk om moet maken omdat er inderdaad nog meer meisjes op de wereld zijn. Laat ik het anders zeggen. Die vader geeft gewoon om zijn zoon en ziet dat zijn zoon heel veel moeite doet om het goed te maken met jou terwijl jij al die tijd maar niet opneemt. Dus wijst hij zijn zoon er op dat jij niet de enige ter wereld bent. Hij wil zijn zoon niet zien lijden, zeker niet op die leeftijd. |
![]() |
|
Verwijderd
|
de vader van mijn ex-vriendje verzocht zijn zoon vriendelijk doch dringend over de telefoon om eens goed na te denken over zijn smaak, omdat 'z'n exen er niet uitzagen, en deze nu ook weer groter was. Ga eens naar de kroeg, waar ben je mee bezig.' Heel fijn, ouders die het niet snappen. Maakt ook niet uit. Jij doet niks verkeerd, maak je geen zorgen, voor pap is de situatie ook nieuw, een zoon met een vriendinnetje. Maak je geen zorgen.
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Ik denk dat het vooral gaat om een les relativeren. En daarnaast heeft hij wel een punt, op je 16e moet je toch langzaam aan beginnen met het wilde leven ipv met een zeurende muts je dagen te slijten voordat het te laat is.
||
Citaat:
|
![]() |
|
Ik weet niet of je zijn eerste vriendinnetje bent? Maar als dat wel zo is, is hij misschien bang om z'n zoon kwijt te raken.. Het is denk ik best even wennen voor ouders.. Vooral ze een goede band samen hebben. Ik zie namelijk een beetje hetzelfde gebeuren bij mijn neefje en zijn vader. En ook bij m'n nichtje en haar vader. Allebei de vaders vinden het allebei wennen, willen wel het beste voor hun kind maar denken ook dat ze hun kind kwijtraken.. En ja.. ouders kunnen gekke dingen doen.. toch..?
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
ERETOPIC VI: Jotie 't Hooft. Verwijderd | 36 | 16-07-2009 23:49 | |
Liefde & Relatie |
'Mijn schoonvader is zo'n lekker ding!' Verwijderd | 49 | 22-07-2007 15:12 | |
Liefde & Relatie |
vreemde schoonvader la vache qui rit | 10 | 01-04-2004 22:57 | |
Liefde & Relatie |
vader van m'n vriend * Marne * | 55 | 12-10-2003 13:04 | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 |