![]() |
Verwijderd
Kijk ook eens naar Bedrijfscommunicatie aan de RU Nijmegen. Daar kies je een extra taal. (Ook wel Communicatie- en Informatiewetenschappen).
|
![]() |
Ik studeer Taal en Communicatie aan de UvA
![]() Deze studie is gericht op wat je met taal kan, taalbeheersing dus. Vooral argumenteren en discussiëren. Daarnaast bestaat de helft van je eerste jaar uit een minor taalverwerving van een andere taal, waarbij je kan kiezen uit heel veel talen. In je tweede en derde jaar heb je ook 30 ECTS voor een minor en 30 ECTS-ruimte aan keuzevakken. Dus je kan dan nog dieper ingaan op de vreemde taal die je in je eerste jaar hebt gestudeerd of kiezen uit een heleboel andere vakken ![]() Verder vind ik de studie ook leuk vanwege de vele werkcolleges, de docenten en de faculteit (ligt vlakbij de dam^^). Ik heb tot nu toe geen hoorcolleges gehad met ontelbaar veel studenten, maar heel knus met mijn studiegenootjes in kleine lokaaltjes. Daarnaast vind ik deze studie op de UvA erg professioneel, omdat ze weten waar ze het over hebben en dergelijke. Als je vragen hebt mag je ze altijd stellen ![]() |
![]() |
Misschien is IBL wel iets voor jou. Je leert 3 vreemde talen (Engels verplicht+ 2 andere talen). Alleen is deze opleiding wel erg op het internationale gericht.
|
![]() |
Misschien Taalwetenschappen?
Of anders communicatiwetenschappen? succes! |