Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-11-2008, 10:03
Verwijderd
Goed. Vanaf vanmorgen 6.00 uur is Left 4 Dead dus te downloaden voor de mensen die hem al op Steam hebben aangeschaft. Wie heeft hem al gespeeld?

Ik heb de afgelopen dagen de demo aardig wat gespeeld en ik heb me er uitstekend mee vermaakt. Heb het volledige spel ook besteld, maar wel retail, omdat ik wel graag een DVD-doosje wil. Ik krijg hem hopelijk morgen, op mijn vrije dag, binnen, maar goed...

Enfin, zijn er hier zombie-slachters?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-11-2008, 10:56
Verwijderd
Ik zat er gisteren ook naar te kijken. Wil de demo nog proberen voor ik hem evt. ga aanschaffen.
Co-op met 4 player via de pc lijkt me toch wel kick-ass
Met citaat reageren
Oud 18-11-2008, 13:04
Verwijderd
Volgens mij kun je de demo nu niet meer spelen, omdat de volledige versie beschikbaar is. Weet het alleen niet zeker. Enfin, ze zullen vast wel weer Free Weekends doen, zoals met Team Fortress 2.

Ik heb het al een paar keer gespeeld, zowel met bots, vreemden als vriendjes en het laatste werkt toch echt het beste. Met dit spel is het gewoon nodig dat je over de microfoon kan schreeuwen als er twintig zombies aan je knagen.
Met citaat reageren
Oud 18-11-2008, 13:07
Verwijderd
hm, naja, ik kijk vanaaf wel ff of die demo nog beschikbaar is

met gewone spelers lijkt me het mooier dan met bots idd lekker krijsen als een zotte, omdat er duizenden zombies op je af komen rushen
Met citaat reageren
Oud 18-11-2008, 18:46
Verwijderd
heb de demo op de xbox gespeeld, en hij is echt heel vet. heb er alleen geen geld voor dus ik kijk t wel even aan
Met citaat reageren
Oud 18-11-2008, 19:07
OMGxIMxAxFREAK
OMGxIMxAxFREAK is offline
Ooomg Left 4 Dead is zoooo gaaf!

Co-oppen is idd beter dan met bots =']
Met citaat reageren
Oud 22-11-2008, 11:03
Verwijderd
Heeft iemand online al 4v4 matches geprobeerd en als zombies gespeeld? Is het allemaal do-able en balanced of niet?
Met citaat reageren
Oud 24-11-2008, 08:01
Verwijderd
Echt gruwelijk spel
Met citaat reageren
Oud 24-11-2008, 13:53
Verwijderd
Ik krijg hem vandaag eindelijk binnen. Gelukkig kan ik eerst nog de hele dag werken en vanavond moet ik mijn clanvriendjes een Team Fortress 2-match spelen. Kan ik pas morgenavond gaan spelen... en ik had eigenlijk gepland dit hele weekeinde zombies te slachten.
Met citaat reageren
Oud 25-11-2008, 10:28
Verwijderd
Goed, gisteravond toch nog even kunnen spelen. Helaas op een server met een enorme ping, waardoor de zombies bewogen als breakdancende parkinsonpatienten en we dus meer elkaar dan de zombies raakten, maar het is wel een verschrikkelijk tof spel.
Met citaat reageren
Oud 25-11-2008, 11:50
Koning
Koning is offline
Lijkt me wel leuk maar niet 50 euro leuk..
Oud 25-11-2008, 12:46
Verwijderd
Citaat:
Lijkt me wel leuk maar niet 50 euro leuk..
Via steam is goedkoper, magoed, dan heb je geen doosje enz
Vind dit een van de weinige games die het geld wel waard is
Met citaat reageren
Oud 25-11-2008, 17:59
Koning
Koning is offline
Citaat:
Via steam is goedkoper, magoed, dan heb je geen doosje enz
Vind dit een van de weinige games die het geld wel waard is
Ja dat zie ik doorgaans al wat somberder dan de meeste mensen.
Oud 26-11-2008, 21:06
Mobius
Mobius is offline
Momenteel aan het neerladen, morgen spelen. Ik heb eens wat trailers gezien en ik ben enthousiast. En dat zeg ik niet bijzonder vaak.
Oud 26-11-2008, 21:44
Verwijderd
Vandaag aardig wat uren in gestoken en het gaat nog lang niet vervelen. Ook niet als je telkens dezelfde levels speelt. Blijft uniek hoe het van 'Hmmm, het gaat best lekker' binnen tien seconden kan veranderen in 'Fuck fuck fuck!!! We gaan dooooooood! Aarrghh!'
Met citaat reageren
Oud 26-11-2008, 22:39
Verwijderd
ja echt eh
advance difficulty is lekker pittig ;p
maar 2 a 3 tanks achter elkaar is a no go ;(
Met citaat reageren
Oud 29-11-2008, 11:35
Verwijderd
Och het is op zich te doen zolang je team weet wat er moet gebeuren. Je kan de tank zolang je hem op afstand houdt en zn projectielen ontwijkt wel aan maar in de potjes waar wij in zaten liep niet iedereen even tactisch mee en pompte meer kogels in ons dan in de tank

Versus ook erg vet trouwens. 4 spelers spelen door het level terwijl jij en 3 anderen een special zombie besturen. Als je right in the open op ze afspringt ben je hoe dan ook dood maar daarom kan je ook door muren kijken.
Heerlijk om als boomer het hoekje om te komen, 2-3 lui onder te kotsen en dan midden in ze te staan zodat je ze ook nog even kort kan stunnen zodra ze je omver knallen ^^
Met citaat reageren
Oud 29-11-2008, 14:36
Verwijderd
Ja oke als je wat ervarenere spelers had, dan is het opzich te doen idd

Versus wil ik eigenlijk ook wel een keer spelen
Met citaat reageren
Oud 30-11-2008, 14:06
Verwijderd
ik krijg hem voor sinterklaas ik ben benieuwd. vooral naar dat versus
Met citaat reageren
Oud 01-12-2008, 17:49
Verwijderd
Citaat:
ik krijg hem voor sinterklaas ik ben benieuwd. vooral naar dat versus
Lucky bastardo!
Met citaat reageren
Oud 03-12-2008, 09:21
Verwijderd
Blijft een vet spel Versus is ook lache
Zou een patch komen volgens mij.. Iemand daar al wat van gehoord?
Met citaat reageren
Oud 06-12-2008, 07:55
Verwijderd
Ik heb de demo gespeeld op de pc.

Het is wel lauw, maar ik ken betere games.
Met citaat reageren
Oud 06-12-2008, 09:00
Koning
Koning is offline
Citaat:
Ik heb de demo gespeeld op de pc.

Het is wel lauw, maar ik ken betere games.
Dus dan neem ik aan dat jij maar 1 game op je pc hebt?
Oud 06-12-2008, 21:48
Verwijderd
Citaat:
Dus dan neem ik aan dat jij maar 1 game op je pc hebt?
Want?
Met citaat reageren
Oud 08-12-2008, 14:01
Young Predator
Young Predator is offline
Ongelofelijk, hoe vet is het om de Tank te zijn.

Schijnen online al veel strategie-guides te zijn. Ik vind voor dit genre games l4d een echte aanwinst. Het is echt meer dan een shooter, en de tactische elementen kunnen echt in zijn voordeel werken, zoals als boomer door gleuven heen kotsen etc. Single player is ook wel leuk, mits je het op hoog niveau speelt.
Oud 08-12-2008, 15:44
BendeBen
BendeBen is offline
Citaat:
Het is echt meer dan een shooter, en de tactische elementen kunnen echt in zijn voordeel werken
sorry, maar rofl

als er iets een simpele shooter is dan is het l4d wel. niet dat dat automatisch betekent dat het een slecht spel is natuurlijk. in tegendeel maar het is wel erg makkelijk met 4 homies. of je haalt het of je haalt het niet omdat je toevallig net verkeerd staat oid. heeft verder weinig met skill te maken.
Oud 09-12-2008, 11:26
Verwijderd
Citaat:
sorry, maar rofl

als er iets een simpele shooter is dan is het l4d wel. niet dat dat automatisch betekent dat het een slecht spel is natuurlijk. in tegendeel maar het is wel erg makkelijk met 4 homies. of je haalt het of je haalt het niet omdat je toevallig net verkeerd staat oid. heeft verder weinig met skill te maken.
Nou, daar ben ik het niet helemaal mee eens.
Als je op advanced / expert speelt. Dan is het wel handig om mensen te hebben die skilled zijn. Als je met mensen speelt, die voor de rest weinig thuis zijn in shooters, dan is het behoorlijk pittig en irritant soms. En tactieken is soms best handig, vooral met tanks.
Met citaat reageren
Oud 09-12-2008, 13:04
BendeBen
BendeBen is offline
ja skilled als in headshots maken maar thats it. voor de rest is het gewoon raggen, ga je toch dood na die gigantische hoeveelheid health? no problemo je team loopt paar meter door en je spawnt weer.
shit je hebt zelfs unlimited ammo met je pistols

easy to learn en ook niet echt hard to master
Oud 09-12-2008, 14:13
Verwijderd
Moet je toch maar eens op Expert spelen, of anders Versus. In Expert red je het niet met alleen maar goed kunnen schieten, je moet ook de levels kennen, weten waar je moet staan, waar je teammates zijn en hoe je met bepaalde situaties om moet gaan.

In versus worden de speciale zombies bestuurd door andere, menselijke spelers. Als je goede infected spelers hebt, redden de survivors het echt niet als ze niet bij elkaar blijven, goed doorlopen en gewoon tactisch spelen. Als iedereen als een debiel rond gaat rennen en gaat knallen, zoals jij volgens mij voorstelt, mag je van geluk spreken als je uit de saferoom weet te komen.
Met citaat reageren
Oud 09-12-2008, 14:31
BendeBen
BendeBen is offline
pff ok jullie hebben gelijk

l4d is een gruwelijk tactisch en moeilijk spel. het vergt bijzonder strategisch inzicht en je moet goed kunnen plannen. de mogelijkheden zijn eindeloos en het realisme druipt er van af.
Oud 09-12-2008, 14:53
Verwijderd
Beetje jammer zo'n reactie, we leggen gewoon uit hoe wij het zien.
Dus een mening geven.
Niet om jou over te halen om ons gelijk te geven.
Met citaat reageren
Oud 09-12-2008, 15:02
Verwijderd
owh ja zag die eens op Gamekings geloof ik
leek me wel aardig vet
Met citaat reageren
Oud 09-12-2008, 21:15
Verwijderd
Komop, niet zo flauw doen. Ik ben gewoon benieuwd of je het spel gespeeld hebt en, zo ja, op welke moeilijkheidsgraad. Als het voor jou zo makkelijk is als je zegt, ben ik benieuwd wat jij goed doet, en wat alle mensen waarmee ik tot nu toe gespeeld heb verkeerd doen.
Met citaat reageren
Oud 09-12-2008, 23:30
Verwijderd
Left 4 Dead draait voornamelijk om co-op en je kan het zo moeilijk maken als je zelf wil. Rond advanced kan het al redelijk pittig worden zodra je 3 tanks achter elkaar op je muil krijgt. Toegegeven is het met 4 non AI spelers die ervaring hebben met shooters te doen maar dan is nog expert mode en tádá:

versus.
Zodra je tegen goede spelers hebt gespeeld denk je wel twee keer na voordat je meer dan 4 meter van je groep wegloopt. Boomers die alle 4 onderkotsts en je vervolgens met hun explosie omverbeukt. 1 smoker die iemand weghaalt, 2 hunters om de hoek om de backup te verrassen.
Trust me, je headshots en je miezierige unlimited pistol ammo gaan 0,0 uithalen. Daarbij is een tank die niet blind achter een persoon aanrent ook geen pretje.

Dus nee het spel is op easy/normal niet moeilijk maar dat komt niet vanwege het headshot effect of unlimited pistol ammo maar omdat je oma het zonder haar bril en gehoorapparaat nog zou kunnen fixen, het is gewoon laidback (normal kan nog uitdagend zijn voor beginners).
Probeer het op een hoger niveau of tegen daadwerkelijke spelers en kijk dan nog eens.

Daarbij heeft niemand geclaimed dat je uitgebreid moet plannen, het realistisch is of de mogelijkheden eindeloos zijn, dat hoeft ook niet, dat is de charme van het spel niet. Het is voor veel mensen een zeer degelijke stabiele co-op zombie shooter met een flinke replay-waarde ondanks het kleine aantal mappen en wapens. Dit dankzij de verschillende difficulty settings, de willekeurigheid van de spawns van de zombies en de versus mode.

Laatst gewijzigd op 10-12-2008 om 08:19.
Met citaat reageren
Oud 10-12-2008, 08:20
Verwijderd
Hou het wel gezellig mensen!
Met citaat reageren
Oud 10-12-2008, 08:54
Verwijderd
pardonnez-moi
Met citaat reageren
Oud 13-12-2008, 06:18
Young Predator
Young Predator is offline
Weet je wat lachen is? In Versus mode als boomer voor de witch staan.

Jammergenoeg schijnt het dat je de witch met een schot dood kan krijgen, moet dat nog even masteren.

En online moet je wel tactisch spelen, anders win je niet
Oud 13-12-2008, 12:16
Verwijderd
Witch headshotten werkt, voor zover ik weet, alleen als je een autoshotgun hebt en je direct achter haar staat. Snipen lever niet genoeg damage op.
Met citaat reageren
Oud 13-12-2008, 12:51
Verwijderd
Witch kan je ontwijken maar crowned is mij inderdaad ook nog niet gelukt. Ik heb het spel nog niet op easy gespeeld maar op normaal schijnt het ook doenbaar te zien.
Handigste is om advanced/expert gewoon haar te ontwijken tenzij je iemand haar laat storen en dan constant weglopen.

Expert is trouwens tof. Common infected raken voor 10-20 hp per knal en als je per ongeluk in een stukje vuur van een molotov of gas tank loopt brand je in een keer dood. Je moet het een stuk rustiger aandoen en echt goed opletten.
Frustrerend is het wel wanneer een teammate je met een shotgun vol in je rug in een keer neerknalt -_-
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten